Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    mitähän kuulluu 10tkm huoltoon yritin hakua mutta ei tullut vastaan ,pyörä siis 04 triple ja käynyt ennen lippoja kx centerillä huollossa.
  2. #2
    1050:ssä toi on pikkuhuolto eli öljy, öljynsuodatin,<s>tulpat</s> ja läppärunkojen synkkaus. Päälle sitten tavalliset nestepintojen, ohjauslaakerin kireyden jne. tsekkaukset.

    Epäilisin että 955:ssä on sama homma. Kahdessakympissä on eka iso huolto.



  3. #3
  4. #4
    Triumphin sivuilla on sinulle hyvä pdf, josta asiat selkenee isommillakin kilometreillä. Huolto-ohjelma.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  5. #5
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    10tkm huolto edessä ja kaiken pystyy ite hoitamaan paitsi läppärunkojen synkkaus. Eli kysymys kuuluu, kuinka monelle on jouduttu tekemään uudet säädöt?
    Meinaan, kone käy ja kukkuu hyvin ja vastaa kaasuun napakasti.
    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  6. #6
    Jos se tasaista tyhjäkäyntiä käy niin tuskin on synkka pahasti pielessä.

    Synkan voipi tarkistaa TuneECU:lla (0€) ja välipiuhalla (Kiina ~15€ tai kotimaasta elekma.com ~30€) purkamatta pyörää ollenkaan. Vasta säätö vaatii sen että teet tilaa säätöruuvien tienoolle -> eli ilmanputsarikotelo pois välistä.
  7. #7
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    Joo, mitä sitä turhaan modailemaan jos kerran käy hyvin.
    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  8. #8
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 21 2010,11:32) kirjoitti
    1050:ssä toi on pikkuhuolto eli öljy, öljynsuodatin, tulpat ja läppärunkojen synkkaus. Päälle sitten tavalliset nestepintojen, ohjauslaakerin kireyden jne. tsekkaukset.

    Epäilisin että 955:ssä on sama homma. Kahdessakympissä on eka iso huolto.
    Ei kai tulppia vaihdeta 10tkm välein sentään? Omassa ainakin 20tkm väli
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #9
    Joo, ei se oo kuin "sparkplugs - check". "Renew" on vasta kahdessakympissä.
  10. #10
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    Samalla ku tsekkaa tulpat nii orkkistulppien tilalle pikkasen lämpeemät. Jos vaikka vähän parantais tuota kylmästarttia.

    Sen verran vielä, että onko tuo 1050 triplen paisuntasäiliö pikkasen ylimitotettu? Nesteet pyörii siinä alle minimirajassa ja tuntuu, että on juuri sopivasti.



    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  11. #11
    Lainaa (JänkhäPoika @ Huhti. 28 2011,20:22) kirjoitti
    Samalla ku tsekkaa tulpat nii orkkistulppien tilalle pikkasen lämpeemät. Jos vaikka vähän parantais tuota kylmästarttia.

    Sen verran vielä, että onko tuo 1050 triplen paisuntasäiliö pikkasen ylimitotettu? Nesteet pyörii siinä alle minimirajassa ja tuntuu, että on juuri sopivasti.
    Samaa ihmetellyt.
    SUZUKI B-KING
  12.  
  13. #12
    Lainaa (AF-1 @ Huhti. 29 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (JänkhäPoika @ Huhti. 28 2011,20:22) kirjoitti
    Samalla ku tsekkaa tulpat nii orkkistulppien tilalle pikkasen lämpeemät. Jos vaikka vähän parantais tuota kylmästarttia.

    Sen verran vielä, että onko tuo 1050 triplen paisuntasäiliö pikkasen ylimitotettu? Nesteet pyörii siinä alle minimirajassa ja tuntuu, että on juuri sopivasti.
    Samaa ihmetellyt.
    Pitää paikkansa. Alaraja on oikea pinta. Siitä yli tulee ylivuotoletkusta pellolle. Ei toinna stressata sen enempää, se vain on silleensä.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21