Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Terve! Olisi tärkeää tietää Yamaha RD:stä tarkempaa tietoa. Esim. yleisviat, hyvät puolet, ja huippuja Nii ja kyseessä oleva RD on Yamaha RD 125 AS 3 VM' 87 on siis se jota kaverini olisi ehkä ostamassa... Pyörä on siis sellainen hieman kyykkärin näkönen eikä siis vanhanmallin RD joka on niinsanottu Suorapenkkinen.... Ja onkohan ne täys tehoisia vaiko niitä 10-15hv vekottimia? Jokku väittää et ne olis jotai 25KW tai sit 30hp... Vastatkaa jotka tietää!!!!
    Oletko ensin kysäissyt Yamahan puolelta foorumia? Voit saada muutakin kuin muistikuvia. Itselläni oli aikoinaan 1970- luvulla pari piikkijammua. Jo silloin hevosia oli jotain 17, en muista tarkasti enkä tiedä mitä muutoksia tekivät myöhemmin. Kannattaa tarkistaa, että varaosia on riittävästi saatavilla. Korkeilla kierroksilla niitä käytettiin ja on kai tehty myös sen jälkeen. Syö konetta. Mukavia, sporttisia laitteita.
    Ajomies
    Luulen, että .orgin Yamaha-osiota paremmin pelastaa motot.net:in foorumi. Toki .orgilaisillakin piikkejä on ja on ollut alla, mutta enemmän innostuneita ajatuksia -87 RD:stä saattaa saada tuolta. Vaan kertokoon ihmeessä ajatuksensa täälläkin, joka vain tietää. Minä aloitin kusiaisella.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Jos haluat asiallisia vastauksia, niin kannattaa pikkasen korjata tuota kirjoitustyyliä..

Itse kysymykseen: muistaakseni tuon ikäluokan rd:ssä tehoja oli 21hv. Pyörähän taisi olla ns. markkinajohtaja monta vuotta ainakin 80-luvun puolivälissä. Korjatkaa, jos olen väärässä...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
    Pirttikoskella, (Rovaniemeltä noin 75 kilsaa kuusamon suuntaan) on tallessa yks ärdeen käynnistyspoljin. Se on siellä yläasteen urheilukentän laidalla, ei tien puolella. Katosi 90 luvun alussa, oisko ollu 91 tai 92... Löytäjä saa pitää.
    ooo
  6.  
    Mun ensimmäinen MP oli Yamaha rd 125 ypvs 1985 valkoinen. Monella kaverilla oli 80-luvun loppupuolella RD ja se oli suosittu koko 80-luvun. Ostin sen v.1989 ja maksoin siitä silloin 9500MK. Niitä oli kahta väriä musta ja valkoinen. Tän uudemman mallin ennen TZR:ää tunnistaa jo vanteista, isot RD tarrat+alla raidat tankissa ja kyljessä Ypvs tarra.
    Mun vehkeestä oli jo YPVS järjestelmä poistettu käytöstä ja siitä
    laukes alakerta jo 5viikon käytön jälkeen. Porautettiin ja sisäänajon jälkeen kulki mittarinopeutta 140KM/H. Arvioisin noin 125 KM/H.
    Pitäisi olla noin 22-25HV ko.laiteella. Mahtava peli jo silloin, pirteä peli ja kepittää nyky piikit 10-0.
    Mut ei sillä ole kiva motarilla vetää, kun joutuu ajaa niin korkeilla kierroksilla. Mutta Googlettamalla paljon kuvia ja Youtube:ssa videoita. Suosittelen.
    "Mustanaamio on paha pahoille!"
    1000RR
    http://www.youtube.com/watch?v....ndex=21