Pakkaspäivää kaikille! Ens toukokuussa tarkoitus FJR:llä mamman kanssa napapiiriltä Saksaan yhdistetylle pyörä- ja MM-lätkämatkalle. Pitäis laukkuja vähän lisätä. Onko mielipiteitä Bagsterin tankkilaukuista ja/tai ehdotuksia takalaukuksi.
Nosigntoday
Oma ehdotukseni takalaukuksi on Givin E 55 Maxia tai sitten vanhempi E 52 Maxia. Molemmissa tilaa hyvin ja kaksi isoakin kypärää mahtuu sisään.Uudemmassa tilaa tuo 55 litraa ja vanhemmassa siis 52 litraa.Ovat tyylikkäät (niin tyylikäs kuin vain takalaukku voi prätkässä olla;) ja toimii käytännössä. Kokemusta FJR:n kanssa molemmista, ja hyvin on tavarat kulkenut pidempiäkin matkoja.Eikä kyytiläinenkään valita, kun laittaa laukkuun vielä pehmustetun selkänojankin.(hanzki1 @ Tammi. 23 2010,12:50) kirjoitti
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
OK, kiitos! Taisi olla ns. tyhmä kysymys mutta ainoa vastaushan on samalla paras![]()
Nosigntoday
Givin V46 oli velipojan FJR:ssä ja oli osuvan näkönen siihen pyörään ja muutenki Givin (omasta mielestäni) parhaan näkönen laukku. Sinnekki mahtuu kaks integraalia sisälle.
Bagsteri on varmaan hyvä, mutta kun ne on saamarin ruman näkösiä kaikissa pyörissä (taas oma mielipide). On ku nahkakortonki vedetty tankin päälle. Pistää oksettaan ihan jo ajatuksena, mut kuten sanottu saattaa olla käytössä hyvä.
Itellä ollu joka pyörässä vaan tavan magneettikiinnitteinen Richa tai Held ilman mitää alusverkkoja tai suojaliinoja eikä mihinkään pyörään oo tankkeihin tullu mitää naarmuja tms.
Minulla ois ylimääräinen Kappa 52 selkänojalla ja tankkilaukkukin löytyis,molemmat olleet fjr:ssä, perälaukun kannen väri siniharmaa(fjr-04) maalautin sen automaalaamossa, kiinnostaako, hinnasta varmaan sovitaan, saisin ne helposti sulle toimitettua.
Tyhmän näköinen tai ei, niin itse aion varustaa takalaukun tilalle omaan FJR:ään tuon heinolla myytävän takalaukkuhässäkän.
http://www.rmheino.fi/product....vslin25
Tulin siihen johtopäätökseen että iso arkkupakastin selän takana on vähintään yhtä tyhmän näköinen, ja kun laukkua en pidä kuin pitkillä reissuilla ja muilla kurvailuilla en halua mitään helikopterin varalaskeutumispaikkaa raahata takana, on tuo mielestäni oivallinen keksintö.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Saattaapi mahtuakin, jos kyse ei ole Schuberthin Concepteista...(hannu p @ Tammi. 30 2010,22:06) kirjoitti
Tai kyllähän niitäkin kaksi sinne meni, kansi vaan ei mennyt enää kiinni.
Viiskakkoseen mahtui hyvin, sellanen mulla oli FJR:rän perässä. Kauneus tosin oli katsojan silmistä kiinni...![]()
Aikansa kutakin...
Jep...näin on, V 46 Giviin ei sovi sisään kahta Schuberthin Conceptia eikä C2:ta, mutta tosiaan Maxia E 52 tai E 55:een ne kyllä menee ja kansikin menee kiinni asti.Ei oo kuin muutaman litran ero, joten ota suosiolla se isompi (kyllä kyytiläinen keksii siihen "ylijäävään" tilaan varmasti jotain täytettä)(ttdriver @ Helmi. 01 2010,17:51) kirjoitti
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
Mulla on -08 FJR.ssä maxia 52 ja siihen sisälaukku, aikas hyvä boxi se on, tilaa mukavasti,(jopa loppureisun alko- täydennykselle Puolasta), eikä tuo häiritsevässä määrin vaikuta ajo-ominaisuuksiinkaan, ehkä jossakin rekan pyörteissä pikkuisen "keinuttelee" mut ei haittaa kun sen tietää. Tankkilaukkuna mulla on Givin isompi magneetti kiinnitteinen ja hyvin on mukana pysynyt![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Kiitoksia, kyllä näillä jo ostokset onnistuu. Laivapaikka on jo varattu ja muutenkin taas tuttu värinä alkaa jo tuntua kun päivä napapiirillä pitenee. immopetille koitinkin laittaa viestiä, en tiedä onnistuiko. Sanoma oli, että Kappa kyllä kiinnostaa. Voit laittaa mulle viestiä, mikäl tavara edelleen kaupan.
Nosigntoday
hanzki1, sorry kun ei ole tullut käytyä foorumilla kahteen viikkoon,laukku on edelleen myymättä,viestisi ei tullut perille, minä laitoin nyt sulle viestin, kokeillaan onnistuuko näin päin,
Itsellä myös Maxia 52 ja pari kypärää sopii hyvin. Lisäksi noihin Giviin saa lisäjarruvalosarjan (itsellä laitettuna, vatii kuitenkin valitettavasti jatkuvaa kontaktien putsailua toimiakseen luotettavasti), jolloin ei varmastikaan paha lisä pienelle henkivakuutukselle, jolloin oma jarrutus näkyy myös sen takan tulevan auton lasien läpi taaksepäin!
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Joo, niin on kontaktien kanssa mutta kiinnittääpähän paremmin huomiota kun jarrutuksessa vilkkuu tärinän myötä![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A