Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    tossa kävi mielessä ku omassa alkaa olla jo 90000km mittarissa ni oiskoha syytä alkaa harkitsemaa nokkaketjun vaihtoa? äänteleehän se tietty pikkase jo mut... ootteko omiin i/ö koneisiinne mimmosis lukemis vitjan vaihtanu?
    Alkukesästä kysytään Tulitko kelkalla? ja alkutalvesta Tulitko moottoripyörällä? Sen siitä saa ku samat kamppeet kesät talvet!
  2. #2
    vanhakoppaseen eli -89malliin vaihdettiin kun oli n.130tkm rullattu.

    oletko kiristäjän vaihtanut?



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    ei oo vaihettu ainakaan tietääkseni :/
    Alkukesästä kysytään Tulitko kelkalla? ja alkutalvesta Tulitko moottoripyörällä? Sen siitä saa ku samat kamppeet kesät talvet!
  4. #4
    no sitten varmaan kannattaa lähtee liikkeelle tuolla kiristäjän vaihdolla.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5. #5
    Täältä ainaskin saa näköjään nokkaketjuja.. http://www.allright.fi/documents/Str...ketjut_254.pdf

    Omaan gsx f:ään maksaisi näköjään 48.5e Itselläni ei mitään tietoa mitä moisesta ketjusta oikeasti kannattaa maksaa? Onko ok hintanen? ja kuuluuko pakettiin automaattisesti kiristin?

    T.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  6.  
  7. #6
    kysyin tos hinta-arviota valtuutetulta suikki korjaamolta ni ketju, kiristin, venojen säätö ja synkkaus tulis maksamaa pikkase alle 500. et totaluokkaa se varmaa on mis vaa?
    Alkukesästä kysytään Tulitko kelkalla? ja alkutalvesta Tulitko moottoripyörällä? Sen siitä saa ku samat kamppeet kesät talvet!