Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Onko kellään kokemusta onko Bilteman myymä MP ketjutyökalu hintansa väärtti?? Edessä olisi ketju/ratas show..

Työkalu on tämmönen.

-M
    Toimii. Hintansa väärtti? En tiedä, en ole muita käyttänyt.

tai no dremeliä ja vasaraa olen myös käyttänyt..
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    pikkasen ot - kun en kommentoi enkä hauku tuota Bilteman tuotetta, mut sallittakoon se?

Sillä voin kokemuksesta suositella toista vastaavassa hintaluokassa olevaa: <a href="http://www.louis.de/_2023d75ddce8364875cc806e88a02be31d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&gr wgr=370&wgr=470&list_total=32&anzeige=0&artnr_gr=1 0003170" target="_blank">10003170 * KETTENTRENN- UND VERNIET-
    WERKZEUG ROTHEWALD</a>

Ainakin toimii kunnolla. pariin kertaan käyttän ja kaverit kans. tartee vaan kaveriksi muistaakseni 19 ja 17 mm lenkit tms. lähtee nykimättä, puristuu siististi. pikkusen ensin palapelin oloinen mut kun kattoo ohjeita (tein suomennetut itelle - pdf kulkee maililla) niin suht helppokäyttöinen.
    edit: tosin varoittavat ettei sovellu muiden ketjujen niittaamiseen kuin DID. - mikähän niissä muissa niin erilaista on...

ja varaosiakin saa: 10003100 ERSATZSTIFT KETTENTRENN-& VERNIETWERKZEUG

toim kulut taitaa n 20e

<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Lainaa (specka @ Helmi. 17 2010,13:34) kirjoitti
    edit: tosin varoittavat ettei sovellu muiden ketjujen niittaamiseen kuin DID. - mikähän niissä muissa niin erilaista on...
    Joillakin ketjumerkeillä se irtolenkin niitattavan "niitin" pää ei ole samanlainen kuin DID:llä, vaan pyöreä ja ulkoneva. Sellaisen saa niitattua parhaiten vasaralla. Minullakin on tuo mainittu Louisin työkalu, mutta tuo Biltsun kapinekin näyttää äkkiseltään ihan pystyvältä.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    Isojoen konehallin myymä IKH7389 vähintään yhtä hyvä, mutta halvempi.
    Kokeillut en ole, mutta ihan fiksun oloinen toi Biltsun ketjutyökalu on.

Itsellä on toi Luiksellakin myytävä DID-kalu, sillä on DID:iä ja muistaakseni RK:ta niittaillut. Sitten sieltä Louikselta löytyy myös Reginalle tarkoitettu työkalu, sellainen vasaralla paukuteltava. Ko mallin kapinetta olen kerran kokeillut, ihan OK onnistui. Ketjun merkkiä en muista.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Lainaa (antti @ Helmi. 17 2010,17:09) kirjoitti
    Kokeillut en ole, mutta ihan fiksun oloinen toi Biltsun ketjutyökalu on.

Itsellä on toi Luiksellakin myytävä DID-kalu, sillä on DID:iä ja muistaakseni RK:ta niittaillut. Sitten sieltä Louikselta löytyy myös Reginalle tarkoitettu työkalu, sellainen vasaralla paukuteltava. Ko mallin kapinetta olen kerran kokeillut, ihan OK onnistui. Ketjun merkkiä en muista.
    Tuli kanssa sellainen ostettua ja ihan ok peli tuo bilteman malli. Niittausta varten ehdotan reginan lyötävää mallia kyllä---lyötäsessä ei ole sitä riskiä että ketjulukon pinni vääntyy kun taas kiertäessä menee helpommin väärään ja ketju jumittaa silloin siitä kohden ja myöskin murtuu helpommin. Näin sanoi minulle mp remppa sälli kun näytin sitä bilteman ketjutyökalua.

Tosin tuo reginan lyötävä malli taitaa maksaa sitten jo 400€ että siitä kannattaa päätellä minkä itse haluaa ostaa ja miten haluaa sijoittaa rahaa jne.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
    Louiksella toi lyötävä malli näyttää olevan alle 50 euroa.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Mulla on ollut tuo Bilteman versio. Ihan tyytyväinen siihen olin.

Ainut vika tuossa oli se, että oman kämmin takia rikoin yhden työntötapin ja varaosia ei taida saada mistään. Tämän takia ostin sitten IKH:sta pienemmän ja edullisemman vastaavan.
    kiitos, hyvistä kommenteista.
    Päädyin tuohon biltsun malliin, kun sain sen näppärästi kotiin toimitettuna kaverin kyydilla tulemaan tänne missä ei ko. kauppaa ole lähimainkaan.

Jonkun päivän päästä olen viisaampi oliko se hyvä hankinta..

-M
  11.  
    noniin..
    viikonlopun aikana MP sai uudet ketjut ja rattaat. Kyllä tuo bilteman työkalu toimi hommassaan ihan OK.... ei valittamista.

-M