moron.
oisko täällä kellään tiedossa, minkä kokoinen akku kuuluu kiinan minimotoihin 110cc , jotka sähköstartilla??
puristuksia niin pirusti ettei ainakaan 12v 7ah jaksa pyörittää käyntiin....
...Blade...1000rr...2006...
Ei kai sentään... Tuohan riittää jo vaikka VFR750 pyörään akuksi... Ehkä se on vaan kiinalainen, ettei halua lähteä käyntiin. Laita auton akku kokeeksi kiinni, jos vielä epäilyttää...
CBR 1000F -89
Jos ei 110 cc lähde tolla käyntiin niin startti sökö tai kone jumissa tai akku sökö .Lähtee ne isommatkii.![]()
Varmaan kannattaisi mitata paljonko jännite eroa syntyy startatessa akun ja startin + napojen väliin...
12v/8a akku jaksaa sentään päräyttää 625cc/11:1 kotarinkin käyntiin, vielä pikku pakkasestakin...
Edelliseen lisäten, akusta moottoriin menevä miinuskaapelin ylimeno jännte kannattaa myös mittailla, sekä akun jännite startattaessa.
Noissa kiinalaisissa on synnynnäisenä ongelmana liian ohuet kaapelit startille. Oma 250cc mönkkäri ei jaksanut enää startata miinuksen puolella ollenkaan. Biltemasta 16mm^2 johdot ja ongelma katosi tyystin.
BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
no sitä minäkin, kun toi akku on 900 hornetista et pitäs lähtee...
auton akulla kyllä lähtee hienosti käyntiin...
täytyy vielä mittailla virtoja..
akkukin on ihan uusi, ettei siinäkään pitäs mitään olla..
...Blade...1000rr...2006...
Homma hoidossa , uusi akku vaan ei ollut täydessä latingissa , vaikka niin luvattiin, lataus auttoi![]()
...Blade...1000rr...2006...