Vaikuttaako em. härpätin seoksiin kun käy jo ennestään rikkaalla keskialueella, ku ahistaahan se väkisinkin *pakovirtauksia *
Niin ja kaasari vehjehän on kyseessä
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Kaasari vai ruisku?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mulla ruiskupeli (GSX 1400) ja sama kysymys mietyttää. Pelkkä pönttö vaihdettu ja sen jälkeen suzukin oma boksi säädetty penkissä ilman dbkilleriä. Onko dbkillerin kiinniruuvaamisella muita haittavaikutuksia kuin että äänet muuttuu maltillisemmaksi?
/Kimi
Suzuki GSX 1400 -05
Husaberg FE390 -10
Killerin kanssahan tehot vaan kasvaa-Pikkuninja penkissä-
Tiedä sitten miten muissa mopottimissa...
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Putkivalmistajien sivuilla näkee käyriä mitä killeri vie tehoa. Mutta tiedä onko niihin luottamista..
Omaa mopoa en ole jaksanut toistaiseksi dynotella. Kulutuksen pelkäsin kasvavan slipareilla ilman säätöä mutta yllätyksekseni kulutus pikemminkin laski O_O Ja dbkilleri on kiinni ja tulee pysymään. Ei sitä hemmetin pörinää jaksa kuunnella.
Tehokin tuntuisi omiin tarpeisiin riittävän killerit kiinni, tiedä sitten puuttuuko sieltä yläkierroksilta heppa tai pari - tuskin sitä huomaisin
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!