Onko Lontoon tämän vuotinen moottoripyörä show jotenkin erityisen pieni? Itse kävin ensimmäistä kertaa ja ensi fiilis oli, että ei se paljoa Helsingin parhaita vuosia suurempi ollut.
Parhaisin palaihin kyllä kuului, että pääsin ostamaan The twist of the wrist "sarjan" (I, II ja joku lisäkirja) California Superbike School standiltä Keith Coden katsoessa itse viereltä. Hemmetti, kun en pyytänyt nimmaria opuksiin.
Helsinkiin verrattuna Lontoon messuilla oli ehkä enemmän lisäkilkekauppaa. Itselle tarttui tätäkin puolta sitten jo vähän liikaakin.
Harrikka
kannattaa enemmin suunnata birminghamin messuille kuin lontooseen
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Birminghamin messut ovat Lontoota huonommat nyt; ne pidetaan liian lahella Milanon EICMAa, joten monet italialaiset firmat, seka mp-valmistajat, etta vaatetus- ja varustefirmat yms, eivat tule.(Flippo @ Helmi. 06 2010,20:51) kirjoitti
Huomenna menen Exceliin katsomaan uudet Ducatit ja tapaamaan tuttuja. Onneksi ei ole rahaa, niin ei tule ostettua mitaan, mutta en oikeastaan mitaan tarvitsekaan.
Olen kyllä Flipon kannalla. Lontoon messut olivat samaa kokoa kun oli suomen messut. Birmingham oli toista luokkaa.![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Lontoossa oli tana vuonna hyvat messut, sellaiset kuten Birminghamissa oli ennen vanhaan. Kavereille tarttui mukaan kyparoita ja yksiosaisia nahkapukuja 30-40% alennuksella.
Ilmainen parkkeeraus parkkihallissa ja hyva valikoima safkaa. Puolialastomia naikkosia oli aika vahan, eika niista kukaan istunut pyoran paalla pilaamassa kuvia. Vessaankaan ei tarttenut jonottaa kertaakaan!![]()
Toissavuonna kävin ja ainakin sillon olivat lipun hintaan nähden pettymys - toisaalta siellä kuitenkin pääsi messuille, toisin kuin esim nyt Lahdessa(jannu @ Helmi. 06 2010,22:20) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ainakin lauantaina oli populaa ihan liikaa ja en kovin kauaa jaksanu siella pyoria. Joitain mopoja tuli katseltua ja kissoja oli ikavan vahan. Birminghamissa oli parempi.
Onneksi sentaan myivat kaljaa ympari kaupunkia.![]()
On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.