1. Käyn. Messut on pääasia.
2. Käyn. Kiva nähdä tuttuja fyysisiä kavereita.
3. Käyn. Olisi kiva nähdä myös virtuaalisia ystäviä.
4. Ehkä, jos aikaa riittää muilta askareilta.
5. En käy, liikaa ruuhkaa.
6. En käy, mä mihinkään böndelle lähe.
7. Muumi-Kä?
Vitsi, sää sen sanokki. Turkuhan olis vallan mainio paikka pitää tämmössii tapahtumii.(JJJ @ Helmi. 06 2010,13:24) kirjoitti
Ei huvita mennä. Olen jo löytänyt itselleni parhaan pyörän. Ja dokaamaanka ei voi lähtee, kun on vielä 2 viikkoa "tipatonta talvea" jäljellä...
Ass, Gas Or Grass... Nobody Rides For Free!
Olisihan tuota voinut käydä niin messuilla kuin, on vaan viikonloppu työntäyteinen
![]()
Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
Tälle päivälle oli vaihtoehtoina... mopo messut tai viettää päivä kaksistaan pojan kanssa (7kk). valitsin viettää päivän pojan kanssa. Mopoilen sitten kesällä.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Nostan hattua!(ilkka75 @ Helmi. 06 2010,20:55) kirjoitti
![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
piti lähteä la. kävin pe rankasti punttisalilla ja alaselkä otti itteensä kun kevyesti nostelin 260 kg omalla vartalolla muutaman toiston. yöllä piti napata lihasrelaksantteja ja särkylääkettä, sekä ottaa parin vuorokauden lähes totaalinen lepo. myös toisena yönä tarvi dropata, että pystyi edes yrittämään nukkumista. jäi siis käymättä terveyssyistä tai hullun harrastuksen takia. persiö.
ps. nyt selkä jo kestää hieman varoen liikkua ja eiköhän salille taas illalla yritetä vaikka käsiä treenailemaan.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
PoS
acdc faneja myös?
Let there be:
[X] Sound
[X] Light
[X] Drums
[X] Guitars
[X] Rock
nuo kaikki siihen tarvitaan, biisinnimi on rock-loppuinen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
(ilkka75 @ Helmi. 06 2010,20:55) kirjoitti
Tarkoitus oli 2,5v pojan kanssa lähteä, mutta sitten ehti frendit jo soittelemaan ettei välttämättä kannata lähteä tungokseen.
Lähtemättä jäi.
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.