Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 68:een 68:sta
    Voiha vattu tolle vetokoukulle! Mä puhuin nyt kokoputkiston asennuksesta asiantuntevassa moottoripyöräkorjaamossa/huoltoyrityksessä, hyvin yleiseen japanialaisvalmisteiseen sarjatuotantomoottoripyörään.....oonk mää jossain karavaanari voorumissa vai häh?

Lainaa (Gari @ Maalis. 27 2010,19:37) kirjoitti
    Voiha vattu tolle vetokoukulle! Mä puhuin nyt kokoputkiston asennuksesta asiantuntevassa moottoripyöräkorjaamossa/huoltoyrityksessä, hyvin yleiseen japanialaisvalmisteiseen sarjatuotantomoottoripyörään.....oonk mää jossain karavaanari voorumissa vai häh?
    ei paha
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
    ... joo tossa on vielä tosta vetokoukun pistokkeen sähkökytkennästä, josta olit kiinnostunu ...

Vetokoukun pistokkeen sähkökytkentä
    buell xb12s -> ktm superduke
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
    Lainaa (tekijä @ Maalis. 27 2010,14:56) kirjoitti
    Ensimmäisen korjaamon tiskin takana lukee isolla: Tuntiveloitus 67e. Työnjohtaja sanoo: "Ei me sun koukkua asenneta, ei kannata. Tai no, asennetaan mutta tuntihinta on sitten 200e." Kestää koko päivän.

Seuraavassa puljussa sanottiin, että ei onnistu mistään hinnasta. (kyseessä vieläpä pärnänen, joka ei kuitteja kirjoittele!)

Kolmannessa laskettiin ja laskettiin, hinnaksi tuli sama hinta kuin että olisi ostanut koukun heiltä!!! Siis että hinta on sama, riippumatta tuonko koukun mukanani vai en.

Pitää muistaa, että Kehä III sisäpuolella asuu vain hyvätuloisia ihmisiä ja tämä vauraus heijastuu kaikkeen ympärillämme. Asunnot kalliita ja töitäkään ei tarvitse tehdä. Muualla Suomessa tilanne voi olla toinen...
    Eikö se ole reilua kertoa etukäteen, että jokin asia ei sillä kertaa kohtuuehdoilla onnistu? Mites niinpäin, että puretaan vehkeet verstaalle ja sitten aletaan soitella tyyliin "tää tulee ny maksaan joku 600 tai ihan vähä yli" ?

Sitten sanot, että ei tehdä kun tulee liian kalliiksi ja kun menet sitten tavaraas hakemaan niin saat kuitenkin turhasta työstä sen 100-200€ kuitin itselles ja asennus tai vastaava on edelleen tekemättä?

Olin muuten joskus 2004 keväällä vastaavassa tilanteessa ja vielä vetokoukun kanssa kun V-korin Golf tuli markkinoille ja ainoa koukuntarjoaja oli maahantuoja. Johtosarjoja ei ollu missään myytävänä ja ainoa tarjous oli asennettuna 1075€! Ja CAN-väyläisenä sähköt ei ollukaan enää ihan samalla tavalla rosvotettavissa kuin ennen. Hommahan sitten siirtyi...

Sitten pääkaupunkiseudun palveluista. Olen lainatun kanssa samaa mieltä. Normaalisti lähes kaikki palveluntarjoajat juuri Kehä3 sisäpuolella olettavat kaikkien olevan täyskädettömiä ja rahastetaan kaikesta mahdollisesta ja rankimman mukaan. Ja asenteet on päin Peetä.

Täällä kauppias/myyjä/palveluntarjoaja sanelee ehdot kun taas muualla maassa reilusti siis Kehä3 ulkopuolella saa vielä hieroa kauppojakin. Ei se halvin hintakaan aina ole pääkriteeri, pääasia on, että kaupankäynnistä jää hyvä mieli.
    Lainaa (matula @ Huhti. 10 2010,14:48) kirjoitti
    Täällä kauppias/myyjä/palveluntarjoaja sanelee ehdot kun taas muualla maassa reilusti siis Kehä3 ulkopuolella saa vielä hieroa kauppojakin. Ei se halvin hintakaan aina ole pääkriteeri, pääasia on, että kaupankäynnistä jää hyvä mieli.
    Tuossa syy, miksen ole enää autoja tai mopoja pk-seudulta ostanut. Mopon huoltopaikkaa (Heino) olen pitänyt hyvänä ja heidän palvelujaan käytän jatkossakin. Siellä on palvelussa Asennetta ja sieltä lähtee palvelua saaneena pois. Eikä vituta laskunkaan maksaminen.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Jos unohdetaan hetkeksi sinänsä tärkeät ja mullekin ajankohtaiset vetokoukkuspekulaatiot, niin onko kukaan käyttänyt mopoa tuolla JL-Bikessa?
    Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
  8.  
    En tiedä hyvistä tai huonoista pajoista, jokaisen huollon jälkeen on kuitenkin pyörät toiminut ja itse ei ole tarvinnut kun käydä liikkeen pyörällä huristelemassa odottaessa.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123