Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    BMW GS Meeting 2010 järjestetään ensi kesäkuussa vanhassa paikassa Koskenpään Rantapirtillä.
    Ajankohta on 11.-13.6.2010
    Ilmoittautumissivut on avattu osoitteessa
    www.bmwgsmeeting.com
    Lisätiedot ja hinnat myös samassa osoitteessa.
    Ilmoittaudu pikaisesti, sisämajoituspaikkoja on rajoitetusti, telttapaikkoja kyllä riittää.

    Vuoden 2010 uutuutena tapahtumassa on BMW GS Trophy Suomen osakilpailu.
    Tämä vuosi on GS Juhlavuosi, 30 vuotta GS:ssiä!

    Pekka




    Pekka
  2. #2
    Tuosta BMW GS Trophy kilpailusta löytyy lisätietoa mm. BMW:n mallistolehdestä, joka on imuroitavissa Suomen BMW:n moottoripyöräkotisivuilta. Sitä saa myöhemmin myös BMW kauppiailta painettuna.

    Pekka
    Pekka
  3. #3
    Mites on Pekkavee. Kumpi reitti on tällaiselle wannabe kuljettajalle sopivampi reitti siellä meetissä lauantaina? Ei oikein tullut selväksi onko kyseessä pituus- ja / vaikeusaste vai jotain siltä väliltä. Sitä vaan että olis kalusto vielä ehjänä (kun ei ole noita nappularenkaita) jos myöhemmin kesällä lähtee eurooppaa valloittamaan.



    F800GSA
  4. #4
    Lainaa (jite @ Maalis. 15 2010,19:21) kirjoitti
    Mites on Pekkavee. Kumpi reitti on tällaiselle wannabe kuljettajalle sopivampi reitti siellä meetissä lauantaina? Ei oikein tullut selväksi onko kyseessä pituus- ja / vaikeusaste vai jotain siltä väliltä. Sitä vaan että olis kalusto vielä ehjänä (kun ei ole noita nappularenkaita) jos myöhemmin kesällä lähtee eurooppaa valloittamaan.
    Varmaan se isompi tie olis sulle OK.
    Ero on lähinnä reitin haastavuudessa.
    Molempiin reitteihin menee aika varmaan jotain 4 - 6 tuntia ruokataukoineen, mutta isompi tie on luokkaa Neste ralli pikikset.
    Pienempi tie on sitten vähän pienempää metsäautotietä ja haastavampia pätkiä. Ei kuitenkaan mitään suolla rämpimistä. Pienempi tie vaatii jo melkein nappularenkaat alle.

    Ryhmää voi vielä vaihtaa kyllä silloin perjantai-iltanakin, jos siltä tuntuu.

    Pekka
    Pekka
  5. #5
    Mikä tuo Trophy kisa on? Sivuilta ei löytynyt siitä mitään lisäinfoa eli vedetäänkö 150 lasissa pitkin hiekkateitä vai kierretäänkö keiloja parkkiksella?
  6. #6
    Lainaa (BonAqua @ Maalis. 16 2010,00:05) kirjoitti
    Mikä tuo Trophy kisa on? Sivuilta ei löytynyt siitä mitään lisäinfoa eli vedetäänkö 150 lasissa pitkin hiekkateitä vai kierretäänkö keiloja parkkiksella?
    BMW GS Trophy kisa on BMW:n järjestämä kisa.
    Lisätietoja BMW mallistolehden sivuilla 35 ja 58.
    Mallistolehden voi ladata tuosta
    http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/index.html

    Lisätiedot Juha Torkkolalta, BMW Suomi.

    Pekka
    Pekka
  7. #7
    Kiitos Pekkavee. Täytyypi vaihtaa reittiä.(Olisi kätevää jos paikan päällä BMW-Suomi tarjoais lainaksi nappuloita)
    edit: onkohan kukaan muu org:ilainen lähdössä?



    F800GSA
  8. #8
    Lainaa (jite @ Maalis. 16 2010,08:16) kirjoitti
    Kiitos Pekkavee. Täytyypi vaihtaa reittiä.(Olisi kätevää jos paikan päällä BMW-Suomi tarjoais lainaksi nappuloita)
    edit: onkohan kukaan muu org:ilainen lähdössä?
    Juu, tulossa ollaan. Ylleensä en enemmiten kokoontumisista välitä, mutta tämä on poikkeus, paikalla lepposan asiallista väkeä meiltä ja muualta.
  9. #9
    Onko vielä sisämajoituksessa tilaa
  10. #10
    Viime vuonna olin mukana ja ajoin GSA:lla pienempiä sorateitä käsittävän lenkin. Reitti oli aivan mahtava ja jaksan vieläkin kiittää reitin laatineita mestareita! Kyllä siellä pärjäsi katurenkailla, vaikkei pito aina ollutkaan parhaimmasta päästä. Pyörän käsittelytaito ja luottamus pyörän kykyihin kasvoivat aika tavalla. Ajelin surutta koko reitin, pyörä kesti moitteetta rytyytyksen ja paria kuukautta myöhemmin käytiin samalla pyörällä Bosniassa.

    Ajovalon suojus kannattaa muuten hommata, kun siellä niitä pikkukiviä lentää ja juotavaa, sillä jano tulee taatusti yllättämään.

    Jos tapahtumasta väkisin etsii jotain arvosteltavaa, niin tietysti mäkäräiset (itikka karkoite?) ja karaoke (hevikaraoke?). Mutta ajamaanhan sinne mennään.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  11. #11
    GS-meeting ja muistojen Imatra, siinä ne tärkeämmät. Hyttystököttiä tosiaan kannattaa varata mukaan.
  12. #12
    Lainaa (rekallio @ Maalis. 16 2010,09:59) kirjoitti
    Onko vielä sisämajoituksessa tilaa *
    Sisämajoituspaikat on melkein loppu.

    Pekka
    Pekka
  13. #13
    Lainaa (nostalgia @ Maalis. 16 2010,10:30) kirjoitti
    Viime vuonna olin mukana ja ajoin GSA:lla pienempiä sorateitä käsittävän lenkin. Reitti oli aivan mahtava ja jaksan vieläkin kiittää reitin laatineita mestareita! Kyllä siellä pärjäsi katurenkailla, vaikkei pito aina ollutkaan parhaimmasta päästä. Pyörän käsittelytaito ja luottamus pyörän kykyihin kasvoivat aika tavalla. Ajelin surutta koko reitin, pyörä kesti moitteetta rytyytyksen ja paria kuukautta myöhemmin käytiin samalla pyörällä Bosniassa.

    Ajovalon suojus kannattaa muuten hommata, kun siellä niitä pikkukiviä lentää ja juotavaa, sillä jano tulee taatusti yllättämään.

    Jos tapahtumasta väkisin etsii jotain arvosteltavaa, niin tietysti mäkäräiset (itikka karkoite?) ja karaoke (hevikaraoke?). Mutta ajamaanhan sinne mennään.
    Löytyiskö joltakin nopeaa linkkiä sellaiseen valosuojaan mikä istuu siististi lampun ympäri eikä ole mikään irtonainen pleksi tai ritilä siinä edessä?
    F800GSA
  14. #14
    Liekö noita olemassakaan, kaikki mitä itse on löytänyt on juuri noita siihen eteen laitettavia malleja, kiinteällä tai pikakiinnityksellä.

    Jossain näkyi muistaakseni jonkinlaista kestävää&venyvää muovikalvoa joka laitetaan lasin pintaan, mutta lamppu siitä kuitenkin hajoaa kun kivi tulee, tuo vain estää sen ettei röhnät pääse sisään ja lamppu toimii silti. Mutta jos se hajoaa niin käsittääkseni joutuu kuitenkin uusimaan koko umpion.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  15. #15
    En tiedä mistä sellaisen saisi, mutta omassa mopottimessa on tehtaan Insinöörin suunnittelema muovisuoja, joka on tyylikäs, mutta ei niin adventure-uskottava kuin metalliritilä. Pleksisuojassa tulee mukana lamppuun uusi reuna, johon suoja painetaan kiinni. Se asennetaan pyörässä olevan reunan tilalle. Hinta oli muistaakseni alta satasen, mikä on kyllä kova hinta mokomasta pleksinpalasta.

    Jos intoutuu ahdistelemaan eturenkaalla jotain GS-mielistä (meinasin eka kirjoittaa lapsen-, mutta sehän on vähän sama asia) keski-ikäistä miestä, jolla on nastarenkaat, niin noita kiviä tulee ropisemaan päälle. Satun vaan tietämään.

    Juttua ADVriderissa >>>.

    Kuvia BMW OEM tuotteesta.




    Itsetehty.

    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  16. #16
    Löyty sellainen mitä olen hakemassa. *tällaista
    rmheino näkyy olevan virallinen maahantuoja ztechnikille. Lähti kysely.



    F800GSA
  17. #17
    turhateekilta nuo maksoi 35.90€+38.90€ tuossa syksymmällä. Tuolta löytyy kuvien kera mitä kaikkea on tähän asti tullut kerättyä.



    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  18.  
  19. #18
    Lainaa (jite @ Maalis. 16 2010,08:16) kirjoitti
    Kiitos Pekkavee. Täytyypi vaihtaa reittiä.(Olisi kätevää jos paikan päällä BMW-Suomi tarjoais lainaksi nappuloita)
    edit: onkohan kukaan muu org:ilainen lähdössä?
    Tulossa ollaan *
    <p>Yamaha C6S 80, Honda CB125, Suzuki 125TS, Honda CB500 Four, Suzuki DL650 Vstorm, BMW R1200GS, Suzuki GSX1100FM</p>