10. viiikolla
11. viikolla
12. viikolla
13. viikolla
14. viikolla
pääsiäisenä, on se milloin vaan
vappuna
juhannuksena
Viimevuonna oli vappuna kun oltiin ekan kerran ajelulla.. Tänävuonna ei ainakaan pässiäisenä onnistu, Böllin pyörä on vielä osat levällään tallissa ja mun pyörä hakematta. Toivottavasti vappuna viimeistään, sormet ja varpaat ristissä varrottaan.
"On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
* * * *
Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
Vappuna ehtii hyvin... eikä tuo konekaan ole läjässä ennen sitä![]()
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
...ajokausi alkoi eilen su 28.3. *
Oli pilvet matalalla Himoksen kohalla ja muuttohaukka *kliks* maissa tukevasti jaloillaan *
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Tänään oli kyllä niin paljon oikeitaki pärriä liikenteessä noide mopojen lisäksi, että nyt kyllä kaikilla treläisillä pitäis olla kausi alkanut viimeistään![]()
Eilen korkkasin ajokauden ja ajon päätteeksi viskin ja kaljanSaaterin liukasta oli kun penkat sulaa tielle ja hienoa hiekkaa sun muuta paskaa on vaikea erottaa märästä tiestä
no oppiipahan ajamaan sladissa
pari tilannetta oli ja siinä tuntu että eihän se voi lähteä näin pienestä kampeamaan perää sivulle
![]()
YZF1000R
Kattelin samaa, huomenna haenki oman pyöräni!(Yamoon @ Huhti. 02 2010,19:58) kirjoitti
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Alkoi tänään ja 22kilsaa myöhemmin se myös loppui toistaiseksi. Ensi viikolla saa tietää kuinka kauan on ajokieltoo
.
100/143km ja 400e sakkoo.
Tänään alkoi kausi, toivottavasti selviät vaan sakoilla Petu. Aika paska mäihä.
CBR 600F -93
tänään!! eli hullua koheltamista heti aluks et pääsi taas sinuiks mopottimen kanssa![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Minimissään ainakin 1kk ajokieltoo. Mutta itsepä sitä kaasuu väänsin(Tomppa 72 @ Huhti. 02 2010,20:32) kirjoitti
![]()
Tänään se vaan alko, vaikkei olisi uskonut vielä muutama viikko takaperin.
jopa reilua viikkoa aiemmin kun viimekeväänä, sillon hiekkatie suli vasta viikolla 15 sen verran, mitä nyt on.
![]()
...Blade...1000rr...2006...
Ensiviikoksi luvattu kaunista, joten silloin ajokausi korkataan jos säätiedot pitää paikkansa![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Omalta osalta taitaa mennä huhtikuun huonommalle puolelle.. Parin viikon päästä liksapäivä ja samalle päivälle oon sopinu liikkeen kanssa että maksan pyörän puhtaaksi ja lähettävät mulle paperit. Siitä sitten jokunen päivä ja pääsee ajeleen ikiomalla 1400ZZR:llä.
vappu on se perinteinen alotus. mutta keleistä riippuen aikaisemmin. viime keväännä huhtikuun 12 päivänä
Alkaa ensi viikolla viimeistään, jos lämmintä on +5 ja suhteellisen kuivaa. Rastitin kuitenkin vapun, jos vaikka takatalvi yllättää... Ja silloin oon yleensä kyllä aloittanut.
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Eilen alkoi. Pyörä ja kamppeet tosi näytti eka ajelun jälkeen siltä kuin olis käynyt crossiradalla, mutta kyllä kannatti *
Ja heti meinas ajelut loppua, kun vanhempi naishenkilö oli tulla pakettiautolla kehä III:lla rampista syliin. Oli niin keskittynyt eväidensä syöntiin, ettei riittänyt kapasiteetti seurata muita tiellä liikkujia...
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
normisti 1.4 mut nyt on tullu takapakkia. Toivottavasta kesallä muutenkin kuin laina vehkeillä
ps. asiathan ois voinu hoitaa jo talvella.
Huomenna se alkaa!
Tänään.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
1.4 alkoi!![]()
"Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."
IBAF 3735
ihan liipasimella ollaan... Akku laitettu kiinni ja keula käännetty kohti tallin ovia. Kumiakin tallissa hieman lämmitetty. *ittu kun tiet kuivaisi niin![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Palmusunnuntaina tuli alotettua
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Talvilomalla alkaa...vk:lla 15! Silloin on pakko olla jo...."kesäsää"....(=vähän nastoja ilmassa).
JSP
Viimeistään Vappuna mutta eiköhän joo ihan kohta..
Tosi moni on kommentoinut aloittaneensa jo ajelut kun kimppatilausvahvistuksessa ollaan toivoteltu mukavaa ajokauden odotusta.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.