Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Minulla on Shoei XR1000 kypärä ja katselin AGV:n Gp-techiä. Shoei on M kokoa. Onko AGV:n M koko saman kokoinen?
    GSXR1000 -> R1 -09
    AGV kokotaulukko. Näyttäisi GP-Techin M koko olevan myös 57-58 cm kuten XR-1000:ssakin.

AGV:stä ei itselläni ole kokemusta, mutta Shoein XR-1100:ssa käytän kokoa M (57-58cm) ja Schuberthin R1:ssä kokoa S (54-55cm), eli kypärän mallikin vaikuttaa siihen mikä on oikea koko.
    -nomen est omen-
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Minä ajelen myös xr 1000 ja ajattelin vaihtaa agv kun on komiampi. mutta ei sopinut päähän, ei sitten yhtään
    Vääränmallinen ei auttanut kun ostaa uus xr 1000

mut on toikin ohan komee.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Mitä nyt itse olen eri merkkejä kokeillut ja pitänyt, niin pelkkiin kokotaulukoihin ei voi missään nimessä luottaa. Vain kokeilemalla selviää mikä on oikea - vaikka olisikin senteissä kerrotut mitat. Pelkkä kallon muoto vaikuttaa jo huomattavasti, ei pelkkä yhdestä kohdasta (usein otsan keskiosasta) otettu ympärysmitta. Myös pehmusteen paksuus, sijoittelu ja kovuus vaikuttavat paljon.

-hh-
    Kiitoksia. Tottakai käyn kokeilemassa. Onhan tuo niin kalliskin ettei viitsi kokeilematta ostaa.
    GSXR1000 -> R1 -09
    Ostin pari vuotta sitten AGV Stealthin, oisko ollu M. Kokeilin jotain Shoeita, Araita sekä KBC:tä samassa kokoluokassa. Muut ei meinannu mennä päähän ilman raivoa. Nyt kyllä tuntuu, että tuo on hiukan löystynyt jo sisuksiltaan. Muuten ollu hyvä ruukku.
    ?
  7.  

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Smistik @ Helmi. 01 2010,15:48) kirjoitti
    Ostin pari vuotta sitten AGV Stealthin, oisko ollu M. Kokeilin jotain Shoeita, Araita sekä KBC:tä samassa kokoluokassa. Muut ei meinannu mennä päähän ilman raivoa. Nyt kyllä tuntuu, että tuo on hiukan löystynyt jo sisuksiltaan. Muuten ollu hyvä ruukku.
    Araissa on suuaukko tosi tiukka verrattuna moniin kypäriin. Aluksi tuntuu ettei mene päähän millään. Mikrokuituhuppu ja oikea tekniikka helpottaa huomattavasti.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141