Sivu: 16 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1054:sta
    Lainaa (Nasu @ Kesä. 28 2011,20:45) kirjoitti
    ..ja kun noista säännöistä nyt mainitaan niin mistä ne muuten löytää? Löysin yhden sivun missä on kohta säännöt ...tulossa....

Joskus olen jonkun nähnyt missä on kerrottu ettei allekirjoitus saa olla yli kolmea riviä, onkohan kyse samoista säännöistä foorumin osalta?
    Katsoppas tämä kyseinen foorumi-osio ja aivan ylimmäisten aiheiden joukossa on kolmantena ne säännöt.

“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Nasu @ Kesä. 28 2011,20:45) kirjoitti
    ..ja kun noista säännöistä nyt mainitaan niin mistä ne muuten löytää? Löysin yhden sivun missä on kohta säännöt ...tulossa....

Joskus olen jonkun nähnyt missä on kerrottu ettei allekirjoitus saa olla yli kolmea riviä, onkohan kyse samoista säännöistä foorumin osalta?
    Katsoppas tämä kyseinen foorumi-osio ja aivan ylimmäisten aiheiden joukossa on kolmantena ne säännöt.
    Ja tuosta kun nostaa katsetta vielä hieman ylöspäin, löytyy samat säännöt uudestaan capslockilla ja sinisellä fontilla kirjoitettuna. Tuo samainen linkki löytyy useiden muidenkin osioiden yläreunasta.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (Nasu @ Kesä. 28 2011,20:32) kirjoitti
    Lainaa (lunastar @ Kesä. 28 2011,20:30) kirjoitti
    ^ Miksi sinulle on niin ehdottoman tärkeää, että pitäisi täällä päästä puhumaan politiikasta?
    Luulisin syyksi sen ettei sitä säännöissä kielletä.
    Vaikka aiheesta on kyselty ja keskusteltu sitä ei olla ilmeisimmin sääntöihin asti päivitetty. Kaiketi se tässä nyt hiertää mikäli oikein ymmärsin.
    Hyvä NASU! tyhjensit koko pajatson *
    Eli sinulla ei ole mitään oikeaa syytä tuoda tänne sellaista poliittista keskustelua, joka ei liity moottoripyöriin ja niillä ajamiseen jne, kuin se että haluat kapinoida lapsen omaisesti käytäntöä vastaan, kun sitä ei ole huomattu (moka, myönnetään) kirjata ylös sääntöihin?
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Lainaa (jyke @ Kesä. 28 2011,20:26) kirjoitti
    Tossa on muuten toi keskustelu "Omistan aseen, ajan hiljaa", se on politiikkaa. Nyt iso luuta heilumaan.
    Etkö ole jo viime talvesta oppinut, että kun joku mode ottaa jonkun kirjoittaman aiheen hampaisiin se pysyy siellä ja pitkään, mutta niillä perusteluilla mitä se sattuu antamaan (jos yleensä antaa mitään) ja kun sille osoittaa vastaavat esimerkit muualta niin mode kulkee vaan laput silmillä eikä ole edes ymmärtävinään.......
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,20:18) kirjoitti
    Kummastuttaa asenne jossa kaikki ei ry:n jäsenet on loisia, jotka vaan urputtaa (karrikoituna).

Ilmeisesti minusta ei ole ollut kellekään zx9r:n tai er5:n omistajlle apua, kun olen neuvonut heille pyörään liittyvissä ongelmissa ja kysymyksissä, vaikka minulla ei ole kumpaakaan pyörää enään. Ilmeisesti haluaisitte poistaa nämä ei jäsenet hyödyttöminä pois?.
    Sinä et siis ole saanut mitään tältä foorumilta? Olet vain antanut tänne vinkkejä joilla muiden zx9r:n ja er5:n omistajien elämä on helpottunut? Pitäiskö sulle antaa mitali? Mitali

Ihan hienoa että olet tuottanut ja antanut vinkkejä muille? Mutta kun tämä foorumi ei pyöri ilmaiseksi, niin sitä pyöritetään jäsenmaksuista saatavilla varoilla, niin sitä kehitetäänkin jäsenten suuntaan eikä sivuista huutelijoiden suuntaan.

Siinä olet oikeassa että poliittista keskustelua on todella vaikea rajata oikein, se on kuin piirtäisi veteen viivaa. Tosin on myös helppo rajata ja poistaa varmasti poliittiset viestit ( joita muuten on Israelin ja Palestiinalaisten mittelöt)
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    vois vaan lukita aihe ja isolla perään *kielletty aihe*, siirretty lukkofoorumille mist voi sit myöhemmin katsoa tai tarkistaa mikä nyt sallittua / kielletty
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
    Lainaa (suzukai @ Kesä. 28 2011,21:28) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,20:18) kirjoitti
    Kummastuttaa asenne jossa kaikki ei ry:n jäsenet on loisia, jotka vaan urputtaa (karrikoituna).

Ilmeisesti minusta ei ole ollut kellekään zx9r:n tai er5:n omistajlle apua, kun olen neuvonut heille pyörään liittyvissä ongelmissa ja kysymyksissä, vaikka minulla ei ole kumpaakaan pyörää enään. Ilmeisesti haluaisitte poistaa nämä ei jäsenet hyödyttöminä pois?.
    Sinä et siis ole saanut mitään tältä foorumilta? Olet vain antanut tänne vinkkejä joilla muiden zx9r:n ja er5:n omistajien elämä on helpottunut? Pitäiskö sulle antaa mitali? Mitali

Ihan hienoa että olet tuottanut ja antanut vinkkejä muille? Mutta kun tämä foorumi ei pyöri ilmaiseksi, niin sitä pyöritetään jäsenmaksuista saatavilla varoilla, niin sitä kehitetäänkin jäsenten suuntaan eikä sivuista huutelijoiden suuntaan.

Siinä olet oikeassa että poliittista keskustelua on todella vaikea rajata oikein, se on kuin piirtäisi veteen viivaa. Tosin on myös helppo rajata ja poistaa varmasti poliittiset viestit ( joita muuten on Israelin ja Palestiinalaisten mittelöt)
    Eli siis suurin osa siipeiliöistä tuottaneen myös paljon asiallista sisältöä foormiin, mikä tekee tästä varmastikin johtavan foorumin suomessa. Ilman meitä siipeilijöitä se tuskin onnistuisi. Olen toki saanut paljon hyviä neuvoja itsekin, eli tämä on toimintaa jossa hyödynnetään toinen toistamme, olimme yhdistyksen jäseniä tai emme. Olen myös mainostanut tätä foorumia muille, vaikka ei siitä mulle makseta, koska täältä löytyy paljon jelppiä erilaisiin ongelmiin ja vastauksia aiheesta kiinnostuneille.

Mitä tulee tähän talouspoliittiseen kysymykseen, niin minä ainakin ottaisin ilman muuta käyttöön kohtuullisen määrän banneripaikkoja ennenkaikkea alan yrityksille. Minua ei bannerit häiritse, jos niitä ei aukea jokapaikasta ja vieläpä popuppeina. Mutta jos enemmistö on sitä mieltä että ei oteta, niin se on ihan yhdistyksen oma asia, minulla ei ole siihen muuta todettavaa, kuin että eivät haittaa minua Arvostan toki tässäkin asiassa puhdasta aatteellisuutta ja sitä että rahat otetaan kokonaan muuta kautta. Se on ok niin kauan kun tulot riittää.

Lainaa (suzukai @ Kesä. 28 2011,21:28) kirjoitti
    ... sitä kehitetäänkin jäsenten suuntaan eikä sivuista huutelijoiden suuntaan.
    Eli siis olen urputtaja ja sivustahuutaja kun minun täytyy rautalangasta vääntää teille että on mahdotonta tietää mikä on kiellettyä, kun sitä ei säännöissä kerrota.

Eli teidän jäsenet osaavat lukea ajatuksia? Heidän ei siis tarvitse lukea sääntöjä tietääkseen niistä?

Tämä siis oli pohjimmiltaan se mistä minä valitin teille. Oliko siis valitukseni aihe aiheeton ja näin ollen säännöissä ei ole päivittämisen tarvetta?

Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,21:56) kirjoitti
    Eli siis olen urputtaja ja sivustahuutaja kun minun täytyy rautalangasta vääntää teille että on mahdotonta tietää mikä on kiellettyä, kun sitä ei säännöissä kerrota.

Eli teidän jäsenet osaavat lukea ajatuksia? Heidän ei siis tarvitse lukea sääntöjä tietääkseen niistä?

Tämä siis oli pohjimmiltaan se mistä minä valitin teille. Oliko siis valitukseni aihe aiheeton ja näin ollen säännöissä ei ole päivittämisen tarvetta?
    Mitä sinä nyt vielä haluat?
    On jo jokuseen kertaan suoraan ja vähemmänkin suoraan sanottu että kämmi on käynyt, kun tuosta ei ole tämän paremmin informoitu. Pahoittelut siitä. Eiköhän asia tulla korjaamaan.

Kuitenkin varmasti jo muutamasta kadonneesta topicista (samasta aiheesta) voinee päätellä, että jokin nyt ei mennyt niin kuin piti. Sitten voi kysyä... Ja laittaa kehitysehdotukseksi vaikkapa sen, että moiset kirjattaisiin sääntöihin tai jonnekin näkösälle.

Riittääkö tämä, vai haluatko vielä vängätä samasta aiheesta lisää? Ja jos, niin mihin pyrit sillä?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 28 2011,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 28 2011,20:13) kirjoitti
    oisko se konsti et napattas kaksi kaveria takapenkille ja ajettas kokoukseen..äännestettäisiin itsemme hallitukseen ja saatas modenoikeudet ja alettas siivoikleen siel tääl vä
    hän kun itteä huvittas?
    No siitä, että liityt jäseneksi ja osallistut kokoukseen, voisi olla hyvä aloittaa. Tosiaan tervetuloa hallitukseen, uutta innokasta porukkaa tarvitaan aina. Sähän voisit ottaa vastuullesi moderaattoritoiminnan kehittämisen, kun se asia näyttää niin paljon kaihertavan.

Voin tosin rikkoa mielikuvasi siitä, että porukka hakeutuisi hallitukseen vain moderaattorioikeuksien perässä. Tälläkään hetkellä ei taida hallituslaisista moderoida kuin muutama. Itse moderoin lähinnä satunnaisesti tuolla ratapuolella kun sitä tulee sattuneesta syystä seurattua aika tiiviisti.

Myös hallituslaisten moderaattorioikeudet on herkässä jos niitä käyttää väärin, joten ihan mitä mieleen juolahtaa tuskin hallituslaisenakaan kauaa moderoisit.
    lyhyesti....

liityn taasen heti uudelleen kun aletaan kuuntelemaan yksittäisen jäsenen ajatuksia ja kehitysideoita.
    nykymeininki on vain sellainen jotta kaikki ammutaan ankkana ales ..vai miten se meni.

en ole väittänytkään, jotta hakeuduttais hallitukseen mode oikeuksien toivossa.
    milijuunak-kertaa esittänyt...hallituspaikka ja mode hommat pitäisi eriyttää. tai ainakin se ei saisi olla automaatti.

tuo onkin hemmetin hyvä tapa..keskittyy tiettyy osioon.silloin hahmottaa kokonaisuuden paremmin.

joo paha sanoa kuinka moderoisin...vois mennä aika villix ... mulla kun ei oo kuin oma mielipide...ja ikuna en ole ajatellut sen olevan ainoa oikea.

mut enivei...noin yleensä.

oisko tuo kovin paha homma jos vaikka paskiksessa käsiteltäs lähiidänkin asioita. koska kaiken muun kusetuksen osana se liittyy vahvasti moottoripyöräilyyn.
    ettäkö miten?
    mua ainakin kiinnostaa minkähintaista soppaa joutuu tankkiin lorottamaan.

tietysti..helpompi aihe on tuksun munkit.

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Terhi @ Kesä. 28 2011,22:39) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 28 2011,21:56) kirjoitti

Mitä sinä nyt vielä haluat?
    On jo jokuseen kertaan suoraan ja vähemmänkin suoraan sanottu että kämmi on käynyt, kun tuosta ei ole tämän paremmin informoitu. Pahoittelut siitä. Eiköhän asia tulla korjaamaan.

Kuitenkin varmasti jo muutamasta kadonneesta topicista (samasta aiheesta) voinee päätellä, että jokin nyt ei mennyt niin kuin piti. Sitten voi kysyä... Ja laittaa kehitysehdotukseksi vaikkapa sen, että moiset kirjattaisiin sääntöihin tai jonnekin näkösälle.

Riittääkö tämä, vai haluatko vielä vängätä samasta aiheesta lisää? Ja jos, niin mihin pyrit sillä?
    Hyvä Terhi

Annoin palautetta siitä että en viestini poistettiin ilman syytä. Tästä seurasi se että minua pidettiin vänkääjänä ja syytettiin vielä siitä että tulen urputtamaan siitä vaikka en kuulu edes yhdistykseenne. Pyysin että minulle osoitetaan linkki josta voin todeta syyllistyneeni rikkeeseen. Pyynnöstäni huolimatta sellaista ei tullut. Tuli vain linkki palauteosioon jossa asiasta oli keskusteltu ja selitettiin kuinka te olette omalla suljetulla osastolla sellaista ja sellaista kyselleet ja päättäneet. Ei tullut edelleenkään sitä pyytämääni linkkiä.

Eli summa summarum. En näe tehneeni mitään väärää, en enään edes siksi että laitoin suljetun aiheen uudestaan ja uudestaan KOSKA SITÄ EI OLE KIELLETTY SÄÄNNÖISSÄ ja se EI OLE MILLÄÄN MUOTOA ASIATON. Katson ettei minua voida syyttää sääntörikkomuksesta, koska en ole sellaista tehnyt. Päin vastoin katson, että useampi MODE on toiminut vastoin foorumin ERITTÄIN SELKEITÄ SÄÄNTÖJÄ. Viittaan mm. pykälä kahteen.

Toivon siis että teidän tulisi poistaa varoitukseni, koska varoitus on aiheeton, suorastaan asiaton. Katson myös oikeudeksini kirjoittaa asiallisia (korostan sanaa asiallista) poliittisia kirjoituksia niin kauan kun linjasta ei ole olemassa esillä olevaa sääntömuutosta/tai muuta virallista tiedotetta joka on KAIKKIEN luettavissa. Sääntöjä joita ei voi lukea, ei voi myöskään noudattaa.

Oma tulkintani koko asiasta: kun olen kuunnellut teidän vääntöä ja puolusteluja toiminnastanne olen tullut siihen tulokseen, että osa modeista on päättänyt tehdä oman linjan politiikan suhteen ja toiset taas eivät voi kyseenalaistaa "työtovereiden" päätöksiä. Jos teillä olisi olemassa yhteinen kanta, niin se olisi jo aikoja sitten muutettu sääntöihin, mutta koska sitä ei ole, niin säännöt on muuttamatta. Niitä ei tulla myöskään muuttamaan, koska on erittäin vaikeaa vetää linjaa sen välillä mikä on politiikkaa ja mikä ei ja myös sen suhteen mikä politiikka koskee moottoripyöräilyä ja mikä ei. Päädytte lopulta siihen, että oma mielivaltanne saa päättää asian. Tämä on siis täysin oma mielipiteeni. Teillä oikeus omaanne

Tämän lisäksi te, ette osaa puolustaa kantaanne miksi politiikka on kiellettyä, mutta tuksun munkit ei. Teillä ei todellakaan ole mitään logiikkaa toiminnassanne.

En kuitenkaan tarkoita, että tämä olisi täysin paska ja että täällä ei olisi mitään hyvää, päin vastoin. Ainoa mikä täällä ei toimi on modejen ajatuksen kulku. Ei ainakaan normiihmisen tasolla.

Kiitoksia Terhi pahoitteluista, anteeksi että annoin palautetta ja näkemiin!

Lainaa (sky @ Kesä. 29 2011,18:00) kirjoitti
    Oma tulkintani koko asiasta: kun olen kuunnellut teidän vääntöä ja puolusteluja toiminnastanne olen tullut siihen tulokseen, että osa modeista on päättänyt tehdä oman linjan politiikan suhteen ja toiset taas eivät voi kyseenalaistaa "työtovereiden" päätöksiä. Jos teillä olisi olemassa yhteinen kanta, niin se olisi jo aikoja sitten muutettu sääntöihin, mutta koska sitä ei ole, niin säännöt on muuttamatta. Niitä ei tulla myöskään muuttamaan, koska on erittäin vaikeaa vetää linjaa sen välillä mikä on politiikkaa ja mikä ei ja myös sen suhteen mikä politiikka koskee moottoripyöräilyä ja mikä ei. Päädytte lopulta siihen, että oma mielivaltanne saa päättää asian. Tämä on siis täysin oma mielipiteeni. Teillä oikeus omaanne

Tämän lisäksi te, ette osaa puolustaa kantaanne miksi politiikka on kiellettyä, mutta tuksun munkit ei. Teillä ei todellakaan ole mitään logiikkaa toiminnassanne.

En kuitenkaan tarkoita, että tämä olisi täysin paska ja että täällä ei olisi mitään hyvää, päin vastoin. Ainoa mikä täällä ei toimi on modejen ajatuksen kulku. Ei ainakaan normiihmisen tasolla.

Kiitoksia Terhi pahoitteluista, anteeksi että annoin palautetta ja näkemiin!
    Kuten varmaan olet jo aiemmin lukenut, ei tämä politiikkavääntöasian siirtäminen muille foorumeille ole moderaattoreiden päätös, vaan MotOrg ry:n jäsenten päätös, josta on keskusteltu MotOrg ry:n jäsenistölle näkyvällä osiolla.

Tämä sivusto on osa MotOrg ry:n toimintaa ja kuten on aiemmin sanottu, niin toimintaa pyritään kehittämään siihen suuntaan, kun MotOrg ry:n jäsenet sitä toivovat. Enemmistön mielipide tuolloin oli, että politiikasta (joka ei liity moottoripyöräilyyn) ei keskustella MotOrg ry:n ylläpitämällä moottoripyora.org -sivustolla. Ja näin on toimittu. On tosiaan valitettava epähuomio, ettei kyseistä pykälää ole huomattu merkitä sääntöihin. Ehkä siitä johtuen, että kyseinen sääntö on toiminut hyvin yleisenä linjanakin. Seuraavan kokouksen yhteydessä, jossa sääntöihin voidaan koskea, voin vaikka henkilökohtaisesti luvata, että teen esityksen sääntömuutoksesta.

Jos nämä selvitykset eivät sinulle riitä, niin pahoittelen, etten löydä ratapalkkia paksumpaa rautalankaa tähän hätään, josta asiaa voisin sinulle vääntää. En väitä, ettetkö varmasti olisi osittain oikeassa ja tuot hyviä pointteja esiin, mutta koska jäsenistöstä enemmistö on sitä mieltä, ettei tällä sivustolla politiikkaa keskustella niin tähän pyritään. Välillä on sitä viivaa vaikea piirtää, mutta ainakin suorat poliittiset keskustelut on helppo siirtää pois välittömästi.

Jos haluat vaikuttaa enemmänkin tämän sivuston toimintaan ja kehitykseen, niin kehoitan liittymään MotOrg ry:n jäsenistöön ja sitä kautta syyskuulla asettumaan ehdolle hallitukseen.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Enää tarttis erotella politiikka puolue- ja muusta politiikasta.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
    Hei, nyt oikeesti ajelemaan sieltä. Ulkona on mitä paras ajelukeli.
    ©
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 28 2011,22:55) kirjoitti
    lyhyesti....

liityn taasen heti uudelleen kun aletaan kuuntelemaan yksittäisen jäsenen ajatuksia ja kehitysideoita.
    nykymeininki on vain sellainen jotta kaikki ammutaan ankkana ales ..vai miten se meni.

en ole väittänytkään, jotta hakeuduttais hallitukseen mode oikeuksien toivossa.
    milijuunak-kertaa esittänyt...hallituspaikka ja mode hommat pitäisi eriyttää. tai ainakin se ei saisi olla automaatti.

tuo onkin hemmetin hyvä tapa..keskittyy tiettyy osioon.silloin hahmottaa kokonaisuuden paremmin.

joo paha sanoa kuinka moderoisin...vois mennä aika villix ... mulla kun ei oo kuin oma mielipide...ja ikuna en ole ajatellut sen olevan ainoa oikea.

mut enivei...noin yleensä.

oisko tuo kovin paha homma jos vaikka paskiksessa käsiteltäs lähiidänkin asioita. koska kaiken muun kusetuksen osana se liittyy vahvasti moottoripyöräilyyn.
    ettäkö miten?
    mua ainakin kiinnostaa minkähintaista soppaa joutuu tankkiin lorottamaan.

tietysti..helpompi aihe on tuksun munkit.
    Se, että kaikkia ehdotuksia ja ilmoille heitettyjä ajatuksia ei toteuteta välittömästi ei tarkoita, etteikö mielipiteitä kuunneltaisi. Osa ideoista liittyy foorumin uudistukseen, jonka yhteydessä tullaan tekemään suurempia uudistuksia muutenkin. Osaa ideoista ei voi tai ne on erittäin työläitä toteuttaa nykyisen foorumin yhteyteen.

Hallituslaisten moderaattorioikeudet puolestaan tulee tietääkseni siitä, että hallituslaisilla pitää olla oikeudet tehdä foorumilla tiettyjä asioita. Esimerkkinä tästä voisi olla esimerkiksi tapahtumien ilmoittautumisiin liittyvät viestien muokkaamiset, tapahtumien lisääminen kalenteriin, hallitusfoorumille pääseminen yms. Joitain noita ei vain voi tehdä jos moderaattorioikeuksia ei ole. Moderointivelvollisuutta ei hallituslaisilla ole, oikeus siihen kylläkin.

Siitä osiokohtaisen moderoinnin ajatuksesta puolestaan on luovuttu, koska tällöin joku porukka joutuisi vastuuseen alueesta joka ei kiinnosta tai yhdellä alueella olisi monta moderaattoria. Aika harva huvikseen esim. lukee myynti-ilmoitusfoorumia. Kuitenkin sen moderointi vaatii aika paljon työpanosta, koska ilmoittajat eivät osaa noudattaa perusohjeita jotka foorumin yläpalkissa on.

Ainakin omana käytäntönäni on, että paskis saa elää omaa elämäänsä kunnes homma menee överiksi. Näin yleensä aina poliittissävytteisissä keskusteluissa tuppaa käymään. Sitten jonkun 50 sivuisen ketjun perkaamiseen joutuukin käyttämään pari tuntia jos siitä yrittää jotenkin järkevän kokonaisuuden saada taas parsittua kasaan.

Mut joo, kaunis ilma ja kaikkee.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa kirjoitti
    Kuten varmaan olet jo aiemmin lukenut, ei tämä politiikkavääntöasian siirtäminen muille foorumeille ole moderaattoreiden päätös, vaan MotOrg ry:n jäsenten päätös, josta on keskusteltu MotOrg ry:n jäsenistölle näkyvällä osiolla.
    Jos kyseessä on säännöt, joita voi muuttaa vain yhdistyksen kokouksessa, se ei ole lainvoimainen, ennenkuin siitä on kokokouksesta tehty hyväksytty päätös. Ennen tätä päätöstä ei voi käyttää. Sitä kutsutaan lain vastaiseksi toiminnaksi.

Esim. Jos joku asia olisi päätetty kieltää, vaikka Ry:stä erottamisen uhalla, ei kyseistä kieltoa voi käyttää erottamisen perusteena kuin vasta virallisen päätöksen jälkeisestä rikkeestä (käsitelty hyväksytysti kokouksessa ja tarvittavat pöytäkirjamerkinnät tehty). Muussa tapauksessa asianomainen voi haastaan vaikka raastupaan ja se tiedetään kuinka siinä käy. (en ole jäsen, enkä ole haastamassa ketään oikeuteen ;) )

Lainaa kirjoitti
    Tämä sivusto on osa MotOrg ry:n toimintaa ja kuten on aiemmin sanottu, niin toimintaa pyritään kehittämään siihen suuntaan, kun MotOrg ry:n jäsenet sitä toivovat. Enemmistön mielipide tuolloin oli, että politiikasta (joka ei liity moottoripyöräilyyn) ei keskustella MotOrg ry:n ylläpitämällä moottoripyora.org -sivustolla. Ja näin on toimittu. On tosiaan valitettava epähuomio, ettei kyseistä pykälää ole huomattu merkitä sääntöihin. Ehkä siitä johtuen, että kyseinen sääntö on toiminut hyvin yleisenä linjanakin. Seuraavan kokouksen yhteydessä, jossa sääntöihin voidaan koskea, voin vaikka henkilökohtaisesti luvata, että teen esityksen sääntömuutoksesta.
    Jos ymmärrät. Koska minulla ei ole edes mitään konkreettista todistetta tästä ns päätöksestä. Ainoa minkä esityksen voisin tehdä, se olisi luonnollisesti valitus siitä että moderaattorit toimivat foorumin sääntöjen vastaisesti. (valitan mutta jurildisesti se menisi juuri näin)

Lainaa kirjoitti
    Jos nämä selvitykset eivät sinulle riitä, niin pahoittelen, etten löydä ratapalkkia paksumpaa rautalankaa tähän hätään, josta asiaa voisin sinulle vääntää. En väitä, ettetkö varmasti olisi osittain oikeassa ja tuot hyviä pointteja esiin, mutta koska jäsenistöstä enemmistö on sitä mieltä, ettei tällä sivustolla politiikkaa keskustella niin tähän pyritään. Välillä on sitä viivaa vaikea piirtää, mutta ainakin suorat poliittiset keskustelut on helppo siirtää pois välittömästi.
    Valitan mutta säännöt on yhteiset pelisäännöt ja ne pitäisi olla hyvin selkeät ja ehdottomasti kaikille samat. Minäkin haluan noudattaa sääntöjä, kuhan niitä tulkitaan yhdenvertaisesti.

Lainaa kirjoitti
    Jos haluat vaikuttaa enemmänkin tämän sivuston toimintaan ja kehitykseen, niin kehoitan liittymään MotOrg ry:n jäsenistöön ja sitä kautta syyskuulla asettumaan ehdolle hallitukseen.
    Kiitos tarjouksesta, mutta kiitos ei...

Valitan, mutta tässä luvatussa yhdistysten maassa kuulun jo useampaan eri yhdistykseen, jopa yhteen moottoripyöräkerhoon. Toimin tuossa jokin aika sitten 10 vuotta putkeen yhden yhdistyksen puheenjohtajana ja sain vähän tarpeekseni

Olisin utelias kuulemaan montako jäsentä yhdistyksellä on ja kuinka monta aktiivikäyttäjää on foorumilla. Kuten sanoin foorumi palvelee kaikkia (foorumin) jäseniään ja näin ollen jotta se on se Ykkönen, niin kyllä teidän täytyneen huomioida kaikki jäsenet ja varsinkin jos kyseessä sattuu olemaan isompi joukko. Tämä tietysti riippuu siittä haluaako uusia jäseni vai ei ;)

Ja jos keskutelette kerran asiasta siellä seuraavassa kokouksessa, niin neuvoisin myös esittää kysymyksen että moniko näistä politiikan vastustajista yleensäkään lukee paskanjauhantaa ja osaavatko he lukea otsikosta jos siinä vaikka lukee "persut jyrää" tai "Libyan sodan vaikutus öljyn hintaan" että ko keskustelu ei koske heitä.

Itse olen sitä mieltä että ko "voimassa oleva" ratkaisu rajoittaa yleistä sananvapautta. Minun mielestä sananvapauden rajoittaminen (paitsi asiattoman ilmaisuasun omaavan) ei kuulu minkää sivistysvaltion toimiin. Ei edes yhdistyksessä. Ainoa tapa millä sen voisi kieltää järkevästi olisi poistaa kaikki semmoset foorumit joissa voisi poliittisista aiheista kirjoittaa. Tällöin on asianmukaista putsata Off topic aiheet. Mutta jos foorumin osion nimi on paskanjauhanta, niin mielestäni on aika naurettavaa että siellä kielletään politiikasta keskustelu. Jos se tosissaan kielletään säännöissä, niin neuvoisin muuttamaan ko osion nimen huomattavasti asiallisemmaksi.

Tämä on minun näkemykseni ja yritykseni esittää miksi tätäkin asiaa kannattaa katsoa vähän laajemmin. Ja miettiä foorumin käytännön toimintaa kriittisesti. Itse olen sananvapauden kannalla, olit sitten mamu, homo, vihreä, uskis jne... Mutta olen myös sitä mieltä, että muilla pitää myös olla oikeus arvostella heidän näkemyksiä asioista ilman että he ovat heti rasisteja ja nipoja. Asioita saa ja pitää katsella myös kriittisestikin.

Kiitoksia, uskon että ymmärrämme kyllä toisiamme.

Ps. Jos et ole huomannut niin on kaksi asiaa jotka minua kiinnostavat: Säännöt, kaikkien pitää niitä noudattaa (myös ns ylempien tahojen) ja tietysti se toinen, sananvapaus jonka puolesta tässäkin maassa on erittäin paljon vuodatettu verta.

Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Höpö höpö, sananvapaus on taattu vain ja ainoastaan joukkoviestinnässä, ORG!:n boardilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
    Toisekseen jos politiikasta/politiikkaa haluaa käsitellä niin noitahan on kaikkia kivoja "hommafoorumeita" sun muita sitä varten, politiikka ja uskonto ovat asioita joita ei mielestäni pidä MP-aiheisella foorumilla käsitellä.
    Kannatan täysin ORG!:in linjaa politiikan suhteen.
    Dirty Nasty Furriner
    Entäs kielet?
    Ihan vapaasti on tääl vittuiltu ruotsinkielisille suomalaisille ilman että kukaan siit välittäis,silloin kun jotain poistettiin niin taisi olla kirosanojen takia?

Asia ei sinänsä ole mitenkään uusi juttu täsä maassa,mutta ihmettelen vaan minkä takia politiikka on niin tabu vaikka 98% niistä jotka käyvät täsä foorumissa tuskin pahemmin välittää *koko asiasta?

Vittuileminen äidinkielen takia taas menee henkilökohtaisuuksiin,vaikka se onkin ilmeisesti luvallista täsä foorumissa?

Ei täsä muuta kun ihmettelen vaan pikkasen.....
    ...siis siirretty minne???

jos te arvon modet siirrätte jonkun topicin joka on teijän mielestä väärässä paikassa, voisko myös laittaa et minne se on siirretty, et löytäis helpommin...

nyt lukee vaan että ,
    "siirsin tämän tarinan sille paremmin sopivalle alueelle"

ei mul muut , turun murtteel...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
    ^ mistä ketjusta on kyse?

E: Turkulaiset..

Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    honda talk... *

honda gold wing 1200...

tää ny vaa niinku esim... niinku

HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
    No kirjoitan nyt piruuttani ja tiedän että tämä postaus hävii bitti taivaaseen ja nopeesti ja joutaakin hävitä...mut tää threadi on just se millo avaan bissen ja popparia napostelen..sori pakko oli kommentoida anteeks anteeks.....
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (adville @ Heinä. 02 2011,23:42) kirjoitti
    honda talk... *

honda gold wing 1200...

tää ny vaa niinku esim... niinku *
    Kyseinen aihe on alunperin ollut jossain muussa osiossa, josta moderaattori on sen siirtänyt oikeaan paikkaan eli Hondan merkkikohtaiseen osioon.
    -nomen est omen-
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sky @ Heinä. 02 2011,21:18) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jos kyseessä on säännöt, joita voi muuttaa vain yhdistyksen kokouksessa, se ei ole lainvoimainen, ennenkuin siitä on kokokouksesta tehty hyväksytty päätös. Ennen tätä päätöstä ei voi käyttää. Sitä kutsutaan lain vastaiseksi toiminnaksi.

Esim. Jos joku asia olisi päätetty kieltää, vaikka Ry:stä erottamisen uhalla, ei kyseistä kieltoa voi käyttää erottamisen perusteena kuin vasta virallisen päätöksen jälkeisestä rikkeestä (käsitelty hyväksytysti kokouksessa ja tarvittavat pöytäkirjamerkinnät tehty). Muussa tapauksessa asianomainen voi haastaan vaikka raastupaan ja se tiedetään kuinka siinä käy. (en ole jäsen, enkä ole haastamassa ketään oikeuteen ;) )

Lainaa kirjoitti
    Jos ymmärrät. Koska minulla ei ole edes mitään konkreettista todistetta tästä ns päätöksestä. Ainoa minkä esityksen voisin tehdä, se olisi luonnollisesti valitus siitä että moderaattorit toimivat foorumin sääntöjen vastaisesti. (valitan mutta jurildisesti se menisi juuri näin)

Lainaa kirjoitti
    Valitan mutta säännöt on yhteiset pelisäännöt ja ne pitäisi olla hyvin selkeät ja ehdottomasti kaikille samat. Minäkin haluan noudattaa sääntöjä, kuhan niitä tulkitaan yhdenvertaisesti.

Lainaa kirjoitti
    Kiitos tarjouksesta, mutta kiitos ei...

Valitan, mutta tässä luvatussa yhdistysten maassa kuulun jo useampaan eri yhdistykseen, jopa yhteen moottoripyöräkerhoon. Toimin tuossa jokin aika sitten 10 vuotta putkeen yhden yhdistyksen puheenjohtajana ja sain vähän tarpeekseni

Olisin utelias kuulemaan montako jäsentä yhdistyksellä on ja kuinka monta aktiivikäyttäjää on foorumilla. Kuten sanoin foorumi palvelee kaikkia (foorumin) jäseniään ja näin ollen jotta se on se Ykkönen, niin kyllä teidän täytyneen huomioida kaikki jäsenet ja varsinkin jos kyseessä sattuu olemaan isompi joukko. Tämä tietysti riippuu siittä haluaako uusia jäseni vai ei ;)

Ja jos keskutelette kerran asiasta siellä seuraavassa kokouksessa, niin neuvoisin myös esittää kysymyksen että moniko näistä politiikan vastustajista yleensäkään lukee paskanjauhantaa ja osaavatko he lukea otsikosta jos siinä vaikka lukee "persut jyrää" tai "Libyan sodan vaikutus öljyn hintaan" että ko keskustelu ei koske heitä.

Itse olen sitä mieltä että ko "voimassa oleva" ratkaisu rajoittaa yleistä sananvapautta. Minun mielestä sananvapauden rajoittaminen (paitsi asiattoman ilmaisuasun omaavan) ei kuulu minkää sivistysvaltion toimiin. Ei edes yhdistyksessä. Ainoa tapa millä sen voisi kieltää järkevästi olisi poistaa kaikki semmoset foorumit joissa voisi poliittisista aiheista kirjoittaa. Tällöin on asianmukaista putsata Off topic aiheet. Mutta jos foorumin osion nimi on paskanjauhanta, niin mielestäni on aika naurettavaa että siellä kielletään politiikasta keskustelu. Jos se tosissaan kielletään säännöissä, niin neuvoisin muuttamaan ko osion nimen huomattavasti asiallisemmaksi.

Tämä on minun näkemykseni ja yritykseni esittää miksi tätäkin asiaa kannattaa katsoa vähän laajemmin. Ja miettiä foorumin käytännön toimintaa kriittisesti. Itse olen sananvapauden kannalla, olit sitten mamu, homo, vihreä, uskis jne... Mutta olen myös sitä mieltä, että muilla pitää myös olla oikeus arvostella heidän näkemyksiä asioista ilman että he ovat heti rasisteja ja nipoja. Asioita saa ja pitää katsella myös kriittisestikin.

Kiitoksia, uskon että ymmärrämme kyllä toisiamme.

Ps. Jos et ole huomannut niin on kaksi asiaa jotka minua kiinnostavat: Säännöt, kaikkien pitää niitä noudattaa (myös ns ylempien tahojen) ja tietysti se toinen, sananvapaus jonka puolesta tässäkin maassa on erittäin paljon vuodatettu verta.
    Sori nyt vaan, mutta kaikea ei tarvitse lukea säännöissä. Jäsenistöltä on asiasta kysytty mielipide, ja mielipiteen mukaan on ohjeistettu moderaattoreita siivoamaan poliittiset kommentit pois foorumilta.

Sananvapaus sinänsä ei liity asiaan mitenkään, sillä foorumia hallinnoivalla taholla on tasantarkkaan oikeus itse päättää mistä asioista täällä keskustellaan ja kuka täällä keskustelee. Foorumilta bannattu henkilö voi rauhassa valittaa vaikka KHO:een tai oikeusasiamiehelle, mutta tässäkin asiassa pätee vanhat sanonnat: "Kenen viinoja juot, sen lauluja laulat" tai "maassa maan tavalla, tai maasta pois". Luonnollisesti haluamme antaa keskustelun kulkea mahdollisimman vapaasti, mutta useamman vuoden kokemuksella tiedossa on ne aiheet joilla tappelu, inttäminen ja pahimmassa tapauksessa kunnianloukkaussyytökset saadaan käyntiin.

Voit olla aivan varma, että seuraavassa hallituksen kokouksessa asiasta tullaan keskustelemaan, sillä siitä keskustellaan jo nyt halliuksen keskuudessa. Muutetaanko sääntöjä ja miten, niin siihen en ota kantaa.

E: Adve: Pahoittelen jos asiaan ei ole puututtu. Itselleni ei nuo viestit ole osuneet silmään, mutta poistettaviinhan selkeät henkilökohtaisuuksiin menevät vittuilut ilmanmuuta kuuluu. Jos ei itse halua "kannella" asiattomista kommenteista, niin toivoisin että joku "sivullinen" niin tekee. Viestistä raportointi tulee kuitenkin moderaattoreille suoraan tiedoksi, joten jos jotain hässäkkää on, niin se on tehokkain keino kutsua siivousryhmä paikalle.

Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Kiitos uudesta kuva-alueesta. Myös muuallakin on siirrelty ketjuja paremmille alueille jne.
    Kuka poistaa myynti-ilmoituksen jättämisen jälkeen ja miksi???
    Kaksi ilmoitusta poistettu(FZ1-N yammu)
    Lainaa (KT 210 @ Heinä. 12 2011,18:34) kirjoitti
    Ootko laittanu hinnan ilmoon ettei sen takia poisteta?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 12 2011,18:35) kirjoitti
    Enpä laittanut
    Lainaa (KT 210 @ Heinä. 12 2011,18:38) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 12 2011,18:35) kirjoitti
    Enpä laittanut
    No tuo saattaapi sitten olla se syy..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  30.  
    tuleehan siihen uuteen foorumisoftaan mahdollisuus ohjata myynti-ilmoitusten jättäjät lukemaan ohjeet ilmoituksen sisällöstä.

Jos asiaan voi vielä vaikuttaa niin toivomus olisi muutoinkin uuden softan osalta mahdollisimman kevyt etusivu jottei huonoilla liittymillä kestä ladata ikuisuuksia
Sivu: 16 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen