Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1054:sta
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuppervaari @ Maalis. 01 2011,00:00) kirjoitti
    niinkun sanoin..asiaa en tunne ku en ole seurannut, mut mielestäni pave on esittänyt kysymyksen ja vielä perustellut kysymystään ihan asianomaisessa ketjussa jopa melko voimakkaastikkin hakenut vastausta asialleen, mikä kans on ymmärrettävää...mutta sitä vastausta ei ole oikein tullut?

kun sitten ei haluta vastata..miksei modata kaikkea pois? vaan tarkoituksenomaisesti ? tehdään asiasta vääntö?
    Nooh, asiasta on esitetty todennäköinen selitys ja pahoittelut. Satavarmoja modauksen tehneestä ei olla, kun kukaan ei ole sitä tuolla ääneen tunnustanut eikä niistä mitään jälkiä foorumiin jää.

Se, että tapahtuneen jälkeen tehdään ns. kiusaa moderaattoreille tahallaan paskottamalla eri ketjuja samalla asialla ja spämmäämällä raportointinappulan avulla kaikkia moderaattoreita (se viesti tulee muuten meille sähköpostiinkin joka mahdollistaa yleensä nopean puuttumisen tilanteisiin joissa raportointi on tullut) jossain vaiheessa vaan alkaa riittämään. Aika pitkät pinnat tiedän modeilla olevan ja aika rajuakin arvostelua täytyy kestää, mutta jossain vaiheessa vaan silläkin puolella alkaa pinna kiristyä.

En osaa muiden puolesta sen kummemmin kommentoida, mutta omasta puolestani voin sanoa, että moderoinnissani pyrin poistamaan tai muokkaamaan mahdollisimman vähän. Usein sen yhden vittuilun yhteydessä on pari kappaletta asiaa, jolloin moden pitää päättää, että meneekö lapsi pesuveden mukana jos heitetään koko viesti pois. Lauseiden tai tekstin osien poisto viestin sisältä menee jo sellaiseksi DDR-toiminnaksi etten ainakaan minä siihen suohon halua lähteä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa (Juutana @ Maalis. 01 2011,08:02) kirjoitti
    niinkun sanoin..asiaa en tunne ku en ole seurannut, mut mielestäni pave on esittänyt kysymyksen ja vielä perustellut kysymystään ihan asianomaisessa ketjussa jopa melko voimakkaastikkin hakenut vastausta asialleen, mikä kans on ymmärrettävää...mutta sitä vastausta ei ole oikein tullut?

kun sitten ei haluta vastata..miksei modata kaikkea pois? vaan tarkoituksenomaisesti ? tehdään asiasta vääntö?
    Nooh, asiasta on esitetty todennäköinen selitys ja pahoittelut. Satavarmoja modauksen tehneestä ei olla, kun kukaan ei ole sitä tuolla ääneen tunnustanut eikä niistä mitään jälkiä foorumiin jää.
    Mikähän siinä sitten on, että tuollaista ei uskalla tunnustaa?

Tällaiset tilanteet voisi välttää sillä, että mode laittaa puumerkkinsä aina kun muokkaa tekstejä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Eipä siitäkään jää mitään puumerkkejä kun käyttäjä itse poistaa aloittamansa ketjun tai omia viestejään jostain ketjusta, kuten esimerkiksi tämän ketjun osalta on käynyt.

Yksi syy siihen että modet eivät aina puumerkkejään jätä on turha jälkipyykki siitä miksi juuri joku tietty viesti on poistettu. Myöskään se että joillain käyttäjillä tuntuu olevan tarve tarttua joidenkin moderaattoreiden kaikkiin tekemisiin ei edesauta sitä että puumerkkejä haluttaisiin jättää.
    Itse usein jätän ketjuun viestin jos olen useampia viestejä joutunut siivoamaan, mutta yksittäisistä poistoista en yleensä merkintöjä jätä. Suurimmaksi osaksi poistot kuitenkin ovat sellaisia että kirjoittajan itse pitäisi foorumin sääntöjen perusteella tietää miksi poisto on tapahtunut (henkilökohtaisuuksia, pelkkiä hymiö-viestejä tai aiheeseen liittymättömiä).
    -nomen est omen-
    Lainaa (tonttuj @ Maalis. 01 2011,06:10) kirjoitti
    ......
    ......
    Et tunne asiaa, et ole seurannut keskustelua, silti olet sitä mieltä että mitään vastausta ei ole tullut?
    Loogista?

Kyllä minä näen useitakin vastauksia, ne vain eivät tyydytä kohdehenkilöä, mikä sisänsä on ihan normaalia.

Tämä case on kuin turhan monen yrityksen asiakaspalvelufoorumi, kun jokin vastaus ei asiakasta tyydytä, tai mahdollisesti asiakas on itse vahingossa ollut epäkohdan aikaansaaja, alkaa loputon mihinkäänjohtamaton chattailu, johon sitten yleensä osallistuu naapurit, suku ja työkaveritkin myötäilymielessä.
    aina pitää joka kommenttiin sisällyttää kerä rautalankaa kun kumminkin joku lukee osan tekstistä ja tuijottaa reikää näkemättä itse rinkulaa *

olisi ehkä pitänyt sanoa että en ole seurannut ketjua sen tarkemmin mistä kaikki sai alkunsa, mutta olen seurannut siitä seurannutta jälkipyykkiä jossa on hiukan samoja piirteitä mitä aikaisemminkin on putkahtanut esiin. ei ole kyse mistään kavereitten peesailusta tai muusta sellaisesta.

lukemattomia kertoja, yhtenä monista olen esittänyt aivan moderaattoreidenkin työrauhan puolesta...jätetään jälki moderoinnista ja jos asiasta tulee sitten eriäviä näkemyksiä päättäkööt modet sitten keskenään onko tapahtunut hätiköity ratkaisu vai onko modaukset olleet ihan perusteltuja.
    tämä "tuomio" olkoon sitten yhteinen kasvoton päätös joka sitten kelvatkoon käyttäjälle tai ei.

tuossa juutanan vastauksessa on monia aivan ymmärrettäviä perusteluja asialle ja toki monella muullakin.

lukemattomissa aikaisemmissakin tapauksissa on ollut sama ongelma.."konflikti" on jäänyt muutaman aktiivisen moden hoidettavaksi vaikka sen on saattanut aiheuttaa osaltaa yksittäinen ei niin aktiivinen mode.

se, että modet osallistuu keskusteluun on ketjun kannalta erittäin tärkeää. jokaisesta modauksesta ei voi järjestää yleisöäänestystä sen vuoksi voi tulla hätiköityjä siivoamisia.

sen vuoksi olisi tärkeää, että jokaisella osiolla olisi oma vastuu mode. mode jolla olisi näkemystä ja näppituntumaa ja omalla osallistumisella ohailisi keskustelua oikeille urille.

aivan mahdoton yhtälö on jotta jokainen mode hallitsisi joka hemmetin osion ketjuineen ja osaisi lukea koko ketjua eikä yksittäistä kommentti, mikä saattaa erikseen luettuna näyttää roskiskamalta.

esimerkkinä oma tuotoksesi...luit mun kirjoituksen ilman ajatusta..teit johtopäätösen etten tiedä asiasta mitään ja oletit jotta kaveripohjalta peesailen jotakuta. hiukan pitempään foorumia seuranneena huomaat jotta harvemmin peesailen henkilöä..asiaa useammin.

muokx...esim...Kriisi on jättänyt useaan moderoimaansa ketjuun puumerkkinsä. käsittääkseni yksikään ei ole aiheuttanut sen kummempaa jälkipyykkiä.

ainakin omia hengentuotteita mitä on siivoiltu on ollutkin lähinnä lorinaa ja roskiskamaa

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Maalis. 01 2011,11:44) kirjoitti
    ainakin omia hengentuotteita mitä on siivoiltu on ollutkin lähinnä lorinaa ja roskiskamaa *
    Tuossahan se moderaattorin päätehtävä on kiteytettynä, näin myös toimitaan, lorinat ja roskiskamat yms. pois.

Joillekin vain sen oman aivopierun säilyminen jälkipolville on kunnia-asia, mahdollisesta poistamisesta tehdään isompi asia, kun se oikeasti on edes.

Kuten nyt muutaman sivun verran on nähtävissä tässäkin topikissa, paljon melua tyhjästä.
    onkin muuten helekkarin hyvä sääntö.selkeyttänyt paljon asiaa ja saanut homman toimimaan melko mallikkaasti

voin olla väärässä, mut muistaakseni sääntö tuli *pitkän väännön, itkemisen,natkuttamisen, ketjujen paskottamisen, väärien mielipiteitten esittämisen jne jälkeen.
    Muistat väärin. Tai käsitit väärin.
    Se oli jokusen foorumilaisen oletus, että mode olisi ite poistellut "vääriä mielipiteitä" keskustelusta johon itse osallistui.
    Pitkä vääntö on totta, se siitä käytiin ja luulin että ymmärsitte sen, että tuollainen sääntö on ollut olemassa iät ja ajat.

Mutta hyvä että nyt muistatte että tuollainen sääntö on, ja tosiaan kukaan mode ei edelleenkään siivoile sellaisia keskusteluita, joihin itse osallistuu.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (Kriisi @ Maalis. 01 2011,11:34) kirjoitti
    Yksi syy siihen että modet eivät aina puumerkkejään jätä on turha jälkipyykki siitä miksi juuri joku tietty viesti on poistettu. Myöskään se että joillain käyttäjillä tuntuu olevan tarve tarttua joidenkin moderaattoreiden kaikkiin tekemisiin ei edesauta sitä että puumerkkejä haluttaisiin jättää.
    Itse usein jätän ketjuun viestin jos olen useampia viestejä joutunut siivoamaan, mutta yksittäisistä poistoista en yleensä merkintöjä jätä. Suurimmaksi osaksi poistot kuitenkin ovat sellaisia että kirjoittajan itse pitäisi foorumin sääntöjen perusteella tietää miksi poisto on tapahtunut (henkilökohtaisuuksia, pelkkiä hymiö-viestejä tai aiheeseen liittymättömiä).
    Varmaan pitää osittain paikkansa, mutta kumpi mahtaa aiheuttaa enemmän jälkipyykkiä, se, että jättää puumerkkinsä, vai se, ettei usieden kyselyjenkään jälkeen uskalla tunnustaa tekosiaan?

Tuppervaari
    Lainaa kirjoitti
    muokx...esim...Kriisi on jättänyt useaan moderoimaansa ketjuun puumerkkinsä. käsittääkseni *yksikään ei ole aiheuttanut sen kummempaa jälkipyykkiä.

Paras tietysti olisi, ettei edes kirjoittaisi mitään, mitä joudutaan jälkikäteen puntaroimaan, mutta mehän olemme kaikki vielä keskenkasvuisia. *

Muokkasin itse.

jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Lainaa (jyke @ Maalis. 01 2011,12:56) kirjoitti
    Varmaan pitää osittain paikkansa, mutta kumpi mahtaa aiheuttaa enemmän jälkipyykkiä, se, että jättää puumerkkinsä, vai se, ettei usieden kyselyjenkään jälkeen uskalla tunnustaa tekosiaan?
    Enpä usko että kyse on siitä ettei "uskalla tunnustaa" vaan siitä, ettei vain yksinkertaisesti muista.
    Joskus kun tulee poistettua sopimattomuuksia sieltä täältä, sen kummemmin ees painamatta mieleen mistä ja erityisesti kenen kirjoituksia. Ainoastaan ajattelee yksittäisten viestien sisältöä ja tosiaan dellii ne, jotka eivät ole syystä tai toisesta sopivia.

Ja sitten kun niitä yksittäisiä viestejä poistelee sieltä täältä, eipä sitä viitsi joka paikkaan laitella että täältä nyt lähti se ja se siksi ja siksi.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 01 2011,12:36) kirjoitti
    Mutta hyvä että nyt muistatte että tuollainen sääntö on, ja tosiaan kukaan mode ei edelleenkään siivoile sellaisia keskusteluita, joihin itse osallistuu.
    Mitäs tuo sitten on tarkoittavinaan? Se vittuuntunut modeoija siivoaa sieltä mistä se löytää sen omaa katsantoa vastustavan mielipiteen, osallistuu keskusteluun tai ei. Modeoija ohjaa keskustelua jossa ei ole itse mukana,haluamaansa suuntaan,poistamalla vääriä mielipiteitä joilla saa keskustelun kulkemaan omaa elämänkuvaa vastaavaksi.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    ^Mielipiteitä ei poisteta, jos viesti on muuten asiallinen.
    Vaan tuo tarkoitti, että jos MINÄ osallistun johonkin keskusteluun omine mielipiteineni, MINÄ EN poista sieltä edes asiattomia viestejä.
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Mä haluaisin esimerkin poistosta, joka siis väärän mielipiteen vuoksi tehty. Taikka ylipäänsä mielipiteen joka poistettu.

Sellaisen joka ei sodi mitään muuta foorumin sääntöä vastaan.
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 01 2011,12:36) kirjoitti
    onkin muuten helekkarin hyvä sääntö.selkeyttänyt paljon asiaa ja saanut homman toimimaan melko mallikkaasti

voin olla väärässä, mut muistaakseni sääntö tuli *pitkän väännön, itkemisen,natkuttamisen, ketjujen paskottamisen, väärien mielipiteitten esittämisen jne jälkeen.
    Muistat väärin. Tai käsitit väärin.
    Se oli jokusen foorumilaisen oletus, että mode olisi ite poistellut "vääriä mielipiteitä" keskustelusta johon itse osallistui.
    Pitkä vääntö on totta, se siitä käytiin ja luulin että ymmärsitte sen, että tuollainen sääntö on ollut olemassa iät ja ajat.

en mä väärin muista..mulle itselle napsahti varotus keskustelusta missä oli mukana myös mode...olin moden kans väärää mieltä ja perusteltuani kantaani mode kilahti ja nakkas varotuksella

mut se on elämää ja mennyttä..turha muistella..onnex enää ei tapahdu sellaista.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 01 2011,13:48) kirjoitti
    Mä haluaisin esimerkin poistosta, joka siis väärän mielipiteen vuoksi tehty. Taikka ylipäänsä mielipiteen joka poistettu.
    Mistäs sellaisen esimerkin järjestäisi kun mielipide kerran on poistettu?

Mutta monikulttuuri-ketjusta niitä katoilee. Esimerkiksi minä kirjoitin viestin siihen suuntaan, että "into kirjoitella tähän ketjuun on hiipunut, kun yleinen mielipide on selvästi lähtenyt kallistumaan siihen suuntaan mitä mieltä itsekin olen monikulttuurista". Ja perään linkki jostain viimeaikaisesta mielipidemittauksesta.

En tiedä mikä yo. ajatuksessa oli niin tulenarkaa että se piti poistaa? Pistin myös paskikseen äänestysketjun siitä, mitä puoluetta motoristit meinaavat äänestää. Se taisi kadota samaan aikaan (saman moden toimesta?). Vastaava äänestysketju oli palstalla myös joskus vuonna seittekytäneljä, eikä silloin se herättänyt kenessäkään mitään intohimoja. En ymmärrä mikä sitten juuri nyt on asiassa niin vaikeaa.

Nämä ovat selviä poistoja, jotka on tehty vain mielipiteen vuoksi. Voin kertoa jopa täysin kiistattomia faktoja, enkä pelkästään mielipiteitä, jotka saavat silmänne verestämään ja moderaattori iskee varmasti kimppuun.

En jaa käsitystänne siitä, että moderointipäätösten perustelu olisi liian vaivalloista. Moderaattoreilla ei luonnollisestikaan ole siihen kovin objektiivista näkemystä. Ja väärästä mielipiteestä ketjuja ja viestejä siivotaan jatkuvasti.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 01 2011,13:06) kirjoitti
    Enpä usko että kyse on siitä ettei "uskalla tunnustaa" vaan siitä, ettei vain yksinkertaisesti muista.
    Joskus kun tulee poistettua sopimattomuuksia sieltä täältä, sen kummemmin ees painamatta mieleen mistä ja erityisesti kenen kirjoituksia. Ainoastaan ajattelee yksittäisten viestien sisältöä ja tosiaan dellii ne, jotka eivät ole syystä tai toisesta sopivia.

Ja sitten kun niitä yksittäisiä viestejä poistelee sieltä täältä, eipä sitä viitsi joka paikkaan laitella että täältä nyt lähti se ja se siksi ja siksi.
    Toki varmaan näinkin.

Jos nyt puhutaan Paven ketjusta, tai ketjuista, niitähän hävisi päivän, parin aikana useita. Uskoisin, että muutaman ketjun dellaamisen muistaa vielä seuraavana päivänä. Jos ei muista, suosittelen muistiharjoituksia.

muistin virkistykseksi
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (wekkuli @ Maalis. 01 2011,14:54) kirjoitti
    Mutta monikulttuuri-ketjusta niitä katoilee. Esimerkiksi minä kirjoitin viestin siihen suuntaan, että "into kirjoitella tähän ketjuun on hiipunut, kun yleinen mielipide on selvästi lähtenyt kallistumaan siihen suuntaan mitä mieltä itsekin olen monikulttuurista". Ja perään linkki jostain viimeaikaisesta mielipidemittauksesta.

En tiedä mikä yo. ajatuksessa oli niin tulenarkaa että se piti poistaa? Pistin myös paskikseen äänestysketjun siitä, mitä puoluetta motoristit meinaavat äänestää. Se taisi kadota samaan aikaan (saman moden toimesta?). Vastaava äänestysketju oli palstalla myös joskus vuonna seittekytäneljä, eikä silloin se herättänyt kenessäkään mitään intohimoja. En ymmärrä mikä sitten juuri nyt on asiassa niin vaikeaa.

Nämä ovat selviä poistoja, jotka on tehty vain mielipiteen vuoksi. Voin kertoa jopa täysin kiistattomia faktoja, enkä pelkästään mielipiteitä, jotka saavat silmänne verestämään ja moderaattori iskee varmasti kimppuun.
    Poliittisen suuntautumisen äänestys poistettiin sen takia, että poliittisen keskustelun mukana tulee yleensä lieveilmiöinä sellaista tekstiä jota ei tälle keskustelufoorumille haluta. Sama homma kuin uskonnonkin kanssa. Raamatulla päähän hakkaaminen, kommunismiaatteen levittäminen, maalaisliiton erinomaisuuden esittely tai vaikkapa helluntaiherätys ei vaan oikein kuulu moottoripyöräfoorumin ydintoimintaan. Paskiksessa on tulkinta hieman vapaampaa, minkä takia maahanmuuttopolitiikkaan keskittyvä ketju on saanut jäädä, tosin tiukasti moderoituna.

Ainakin allekirjoittanut tunnustaa heittäneensä lukuisia posteja roksikseen ihan pelkästään politiikkaan liittyvinä, tuli ne sitten oikealta, vasemmalta tai keskeltä. Aivan sama. Mielipiteen sisällöllä ei ole ollut omaan ratkaisuuni vaikutusta.

Tuosta yksittäisestä viestistäsi ei ole allekirjoittaneella tietoa (tai muistikuvaa, olen saattanut poistaakin), mutta todennäköisesti siinä on joku asia ns. ylittänyt poistokynnyksen. Se on saattanut olla vaikkapa lainaamassasi tekstissäkin...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa (wekkuli @ Maalis. 01 2011,14:54) kirjoitti
    Ja väärästä mielipiteestä ketjuja ja viestejä siivotaan jatkuvasti.
    Olen edelleen asiasta täysin eri mieltä.

Juutana yllä puhuu asiaa, olen hänen kanssaan yllättäen samaa mieltä

Monikulttuuri-topikki on koko ajan luupin alla, johtuen juurikin tuosta hyvin vahvasta erikoisasemastaan poikkeuksena muiden joukossa.

Sinne on ihan turha yrittää työntää mitään poliittista propagandaa, taikka piilomainontaa. Delete on herkässä.

Samoin on täysin turha linkitellä jatkuvalla syötöllä uutisia maailmalta, missä milloinkin on joku ulkomaalainen tehnyt jonkun rikoksen. Ei sinne kukaan suomalaisten omiakaan törttöilyjä linkitä, ja niitä sentään löytyy lehdistä enemmän kuitenkin. Muutenkin linkin laittaminen johonkin uutiseen ei ole keskustelua, tämä on kuitenkin keskustelupalsta.

Hyvä sellainen, keskittyen moottoripyöräilyyn, taikka siihen liittyviin muihin ilmiöihin. Pidetään se sellaisena.

Kevättä odotellen!
    Lainaa (Juutana @ Maalis. 01 2011,15:22) kirjoitti
    Paskiksessa on tulkinta hieman vapaampaa... ...tosin tiukasti moderoituna.
    Tämä kyl nyt ihan oikeesti sotii vähän tota paskanjauhantapalstan ideaa vastaan: Jos millä tahansa foorumilla on palsta jonka nimi on P-A-S-K-A-N-J-A-U-H-A-N-T-A niin sinne kuuluu sitten juuri se ittensä; eli kaikki sellainen keskustelu joka ei foorumin ydinajatukseen kuulu. Jos perustetaan paskanjauhantapalsta mutta sen topicit on "tiukasti moderoitu" niin ei se ole paskanjauhantaa, se on yleistä keskustelua. Ainoa moderointi jota paskanjauhantapalstalla pitäisi tehdä on poistaa laiton aineisto sieltä; lapsiporno, huumeiden myynti, laittomat uhkaukset yms.
    Litranen sisävessa
    Lainaa (jyke @ Maalis. 01 2011,15:18) kirjoitti

Toki varmaan näinkin.

Jos nyt puhutaan Paven ketjusta, tai ketjuista, niitähän hävisi päivän, parin aikana useita. Uskoisin, että muutaman ketjun dellaamisen muistaa vielä seuraavana päivänä. Jos ei muista, suosittelen muistiharjoituksia.

muistin virkistykseksi
    Ei ole välttis yksi ja sama dellijä edes kyseessä. Ja kuten tuli jo ilmi, voihan ketjun aloittaja olla ollut itsekin asialla.
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (viltsu81 @ Maalis. 01 2011,18:44) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Maalis. 01 2011,15:22) kirjoitti
    Paskiksessa on tulkinta hieman vapaampaa... ...tosin tiukasti moderoituna.
    Tämä kyl nyt ihan oikeesti sotii vähän tota paskanjauhantapalstan ideaa vastaan: Jos millä tahansa foorumilla on palsta jonka nimi on P-A-S-K-A-N-J-A-U-H-A-N-T-A niin sinne kuuluu sitten juuri se ittensä; eli kaikki sellainen keskustelu joka ei foorumin ydinajatukseen kuulu. Jos perustetaan paskanjauhantapalsta mutta sen topicit on "tiukasti moderoitu" niin ei se ole paskanjauhantaa, se on yleistä keskustelua. Ainoa moderointi jota paskanjauhantapalstalla pitäisi tehdä on poistaa laiton aineisto sieltä; lapsiporno, huumeiden myynti, laittomat uhkaukset yms.
    *
    Entä jos lainataan ideaa eräältä toiselta palstalta ja muutetaan paskis "Sana on melkein vapaa"-osastoksi.
    And behold... kaikista tuli tyytyväisiä?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    eli kaikki sellainen keskustelu joka ei foorumin ydinajatukseen kuulu. Jos perustetaan paskanjauhantapalsta mutta sen topicit on "tiukasti moderoitu" niin ei se ole paskanjauhantaa, se on yleistä keskustelua. Ainoa moderointi jota paskanjauhantapalstalla pitäisi tehdä on poistaa laiton aineisto sieltä; lapsiporno, huumeiden myynti, laittomat uhkaukset yms.
    *
    Joka palstalla keskustelu kääntyy juu ei väännöksi jos osallistujia on enemmän kuin yksi ja joka ainoa aihe on noin viidennen viestin jälkeen paskanjauhantaa, joten miksi edes kyseistä paskanjauhantatopikkia ylläpidetään? Vai pitäisikö eritellä topikit: Aprilia paskanjauhantaa,mukavia mutkateitä paskanjauhantaa,missä olit tänään paskanjauhantaa,ratafoorumi isonpaskanjauhantaa ja asioiden suurentelua, paskanjauhantaa paskanjauhannan jauhamisesta.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Lainaa (mico @ Helmi. 28 2011,21:27) kirjoitti
    Mä siivosin, jos modeilta vaaditaan asiatekstiä niin se on sitten molemminpuolista.
    Siivoo samalla tässä ketjussa oleva Suzukain 26 2011,17:40 kirjoittama viesti ;)

Erittäin outoa syyttelyä Pavea kohtaan ja kaikenlisäksi uhkaa varoituksella.
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
    Oliko mun myynti-ilmoitus väärällä sivustolla, kun heti lähti ?
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

Marunari
    Lainaa (Ari @ Maalis. 01 2011,23:53) kirjoitti
    Oliko mun myynti-ilmoitus väärällä sivustolla, kun heti lähti ?
    Lainaa kirjoitti
    Ohjeita ilmoituksen jättäjille!

HUOM: Jos olet jättämässä ilmoitusta toimi seuraavasti:
    1) Muista merkitä seuraavilla lyhenteillä myytkö/ostatko/vaihdatko: M: (myydään), O: (ostetaan) V: (vaihdetaan). ÄLÄ HUUDA OTSIKOSSA.
    2) Kirjoita kohtaan "Aiheen otsikko" mahdollisimman tarkasti kuvaava otsikko
    3) Kirjoita itse viestiin mahdollisimman tarkasti tuotteiden kunnosta, iästä ja esim myydessäsi varusteita muista merkitä koot, sekä hinta.
    4) Myydessäsi tuotteita muista kertoa missäpäin tuotteet sijaitsevat, voiko niitä tulla katsomaan ja onnistuuko postitus tai matkahuollon kautta toimitus pidemmälle
    5) Pelkkä linkki muualla myynnissä olevaan kohteeseen ei riitä.
    Ilmoituksen "nosto" (pumppaaminen) hyvien tapojen mukaisesti (ei parin päivän välein).
    Noudatitko myyntiosion ohjeistusta ilmoitusta laatiessasi?
    -nomen est omen-
    Lainaa (Bali Sunset @ Maalis. 01 2011,21:39) kirjoitti
    eli kaikki sellainen keskustelu joka ei foorumin ydinajatukseen kuulu. Jos perustetaan paskanjauhantapalsta mutta sen topicit on "tiukasti moderoitu" niin ei se ole paskanjauhantaa, se on yleistä keskustelua. Ainoa moderointi jota paskanjauhantapalstalla pitäisi tehdä on poistaa laiton aineisto sieltä; lapsiporno, huumeiden myynti, laittomat uhkaukset yms.
    *
    Joka palstalla keskustelu kääntyy juu ei väännöksi jos osallistujia on enemmän kuin yksi ja joka ainoa aihe on noin viidennen viestin jälkeen paskanjauhantaa, joten miksi edes kyseistä paskanjauhantatopikkia ylläpidetään? Vai pitäisikö eritellä topikit: Aprilia paskanjauhantaa,mukavia mutkateitä paskanjauhantaa,missä olit tänään paskanjauhantaa,ratafoorumi isonpaskanjauhantaa ja asioiden suurentelua, paskanjauhantaa paskanjauhannan jauhamisesta.
    Tää meni nyt ohi. Mitä sä tarkoitit tällä?
    Litranen sisävessa
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 01 2011,18:57) kirjoitti
    Lainaa (jyke @ Maalis. 01 2011,15:18) kirjoitti

Toki varmaan näinkin.

muistin virkistykseksi
    Ei ole välttis yksi ja sama dellijä edes kyseessä. Ja kuten tuli jo ilmi, voihan ketjun aloittaja olla ollut itsekin asialla.
    huoh...
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 01 2011,18:57) kirjoitti
    Lainaa (jyke @ Maalis. 01 2011 @ 15:18) kirjoitti

muistin virkistykseksi
    Ja kuten tuli jo ilmi, voihan ketjun aloittaja olla ollut itsekin asialla.
    Missähän tämäkin mode on ollut kun järkeä on jaettu?

Korjattu lainaus niin, ettei jyken kirjoitukset näytä minun kirjoituksiltani. *-Terhi

Kiitokset korjauksesta, jäi epähuomiossa aamusta tarkistamati oikeellisuus kun pari turhaa asiaankuulumatonta lainausta poistin!

R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Nyt täytyy sanoa että hieman kyllä ihmettelen moderointia minäkin. Joku mode vois perustella miksi on yhden kommenttini poistellut, mä kun en oikeest käsitä.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    Nyt vittu oikeesti!! Miksi katosi tilastokeskusksen raportti vdelta. 2009 jossa oli listattuna yleisimmmät kuolemaan johtaneet syyt?

Lainaa (Bali Sunset @ Maalis. 02 2011,10:57) kirjoitti
    Nyt vittu oikeesti!! Miksi katosi tilastokeskusksen raportti vdelta. 2009 jossa oli listattuna yleisimmmät kuolemaan johtaneet syyt?
    Se katosi viestipankkiin koska pelkkä tilastojen luettelointi viestiin ei ole keskustelun avaus. Samoin häviävät aloitukset joissa on pelkkä linkki tms.
    Voin palauttaa viestin, jos muokkaat sitä niin että viestissäsi on jotain muutakin kuin pelkkä lainaus tilastoista, ja se liittyy jotenkin moottoripyöräilyyn.

-nomen est omen-
  30.  
    Tuanoi...

Mä tein tänään tonne paskanjauhanta-trediin äänestyksen, jonka joku mode koki mauttomaksi ja päätti poistaa sen, mikä on ihan ok. Vähän mauton se ehkä oli.

Sen jälkeen muistaakseni XX-xenon ja minä kommentoitiin tota poistamista paskanjauhannan "kiukuttelu ja vittuili"-tredissä; <span style='font-size:17pt;line-height:100%'>NYT NEKIN KOMMENTIT ON POISTETTU</span>

Aiotteko te nyt poistaa tämänkin viestin koska tässä kommentoidaan kommentoimista jossa kommentoitiin poistamista? Vittu jotain järkee nyt ihan oikeesti *
    Litranen sisävessa
Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen