Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    KAWA

Tuli hommattua tommonen otsikon mukainen hieno kawa ensi kesän cruisailuun. Kaikki tieto olisi tervetullutta! Huolloista jne. Löytyykö jotain manuaaleja netistä, mitä kannattaa tarkistaa tästä mallista jne. Voi laittaa kaikkea tommosta perushommaa, koska tämä on ensimmäinen kawasaki mun käsissä ja ensimmäinen melkein 30v vanha pyörä. Renkaat on kunnossa ja ketjut&rattaat on myös aika uudet. Öljyt ja tulpat meinasin keväällä vaihtaa ja muuta ton ei pitäis vaatia sitten kuin ajoa, mutta ainahan sitä voi jotain tulla. Ulkonäkö tietysti katsojan silmissä, mutta mun mielestä helvetin tyylikäs peli
    www.kawazi.net ja pistät tuon kysymyksen sinne foorumille. Saat varmasti kaiken mitä ikinä haluat tietää tuosta pyörästä.

3.  
    Lainaa (käyttäjätunnus @ Tammi. 25 2010,18:48) kirjoitti
    KAWA

Tuli hommattua tommonen otsikon mukainen hieno kawa ensi kesän cruisailuun. Kaikki tieto olisi tervetullutta! Huolloista jne. Löytyykö jotain manuaaleja netistä, mitä kannattaa tarkistaa tästä mallista jne. Voi laittaa kaikkea tommosta perushommaa, koska tämä on ensimmäinen kawasaki mun käsissä ja ensimmäinen melkein 30v vanha pyörä. Renkaat on kunnossa ja ketjut&rattaat on myös aika uudet. Öljyt ja tulpat meinasin keväällä vaihtaa ja muuta ton ei pitäis vaatia sitten kuin ajoa, mutta ainahan sitä voi jotain tulla. Ulkonäkö tietysti katsojan silmissä, mutta mun mielestä helvetin tyylikäs peli *
    vihreenä kateudesta.. on kyllä aikuisten oikeesti tyylikäs peli.
    Muuta järkevää tai tyhjentävää vastausta kysymyksiisi en kyllä pysty antamaan, mutta tulipa jotain sanottua