Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Eli ongelmana projekti RF:ssä on, että penkin sivut on laitettu punaisesta, mikä pitäisi saada mustaksi värjättyä.

Materiaalista ei ole ihan täyttä varmuutta, mutta vaikuttaisi joltain muulta kuin nahalta.

Kenelläkään ideoita? Jotenkin tuntuu, että kilikalimaali ei ole se paras ratkaisu, vai olenko väärässä?

Jos ei muu auta, niin sitten pitää viedä johonkin uudelleen verhoiltavaksi.
    I'm not totally useless i can be used as an bad example
    Eikös siihen onnistu laittaa ihan uusi venyvämpää nahkaa oleva päällinen ja niittaamaan alta kiinni. Itselläkin on RF ja siitä muistelinkin et alkuperäinen päällinen oli vain alta laitettu niiteillä kiinni..
    suzuki rf 600r -96
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-18895

Olen kerran erehtynyt, silloin luulin olevani väärässä.
    Jep, juurikin kuvailemallasi tavalla. Saitana ja laiskana miehenä vain mietin, jos joku maalikippo olisi halvempi, helpompi, nopeampi.

Päällinen kun on muuten loistavassa kunnossa.

PS jos jollakulla on RF:n niitä moottorin sivuilla katteissa olevia huoltoluukkuja ehjinä ja joutilaina nurkissa pyörimässä, niin voi ottaa yhteyttä.

Mulla on rf:kanssa ja jos et muualta niitä katteen osia löydä nniin e-bay:sta löytyy.se on netti kauppa...itte paljon kaiken näköstä tilaillu tuolta...
    Spraypullossa oleva nahka/telonimaali on yksinkertaisin tapa maalata nahkaa. Yhden auton sisäverhoilut olen näin maalannut ja jälki oli hyvä. Kysy automaalikaupasta, niistä ainakin löytyy.
    Kiitokset vinkistä, näkyi yhdessä verkkokaupassakin olevan.
    Pitää laittaa kokeiluun.

Eipä tuollaisen verhoilukaan välttämättä maltaita maksa, eikä ainakaan sitten maalit haalistu tai irtoa

Kysäse vaikkapa sellaisesta ku Verhoilun Taika, Lohjalla
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    joo,ei se verhoilu kallista ole,itse teetin uuden päällisen kawan satulaan ja myös vähän muokattiin satulaa,maksoi 60eur,äkkiä kilikoli pullot maksaa enemmän ja kaiken hyvän lisäks menee vielä vituiks!!!
    varmaan nuo maalit pysyy kattoverhoilussa mutta veikkaan että penkistä ne siirtyvät aika nopeasti housun perssuuksiin.
    mutta kaikilla meillä on tietty mustat housut .
    +1 uudelleen verhoilulle ja tehkää se yhdessä tyttöystävän / naapurin rouvan kanssa niin on yhteistä puuhaa talvi-iltoihin
    TRX850 -96
    XT500 -80
    Täysi autonomia kämpillä ja naapurissa asuu vain keski-ikäistä ja vanhempaa rouvaa, eli jos uusin koko verhoilun, niin ite se on sekin tehtävä.

11.  
    Damned, kun aloitte puhumaan verhoilun puolesta....

Nyt alkoi itselleni houkuttaa sen verhoilun kokeilu.

Onko kenelläkään tietoa kuinka paksua keinonahkaa siihen kannattaisi laittaa?