Onko kellään kokemusta fuel exhaust pakoputkesta vfr750f 90-93 maliin?Kannattaako tilata englannista.Millaiset saundit lähtee kyseisestä putkesta?Tilaus harkinnassa!
Kaverin Banditin oon tilannu Fuel:n pöntön. Hyvä työnjälki ja matalat murinat. Tosin painava on, ei varmaan juuri pyörä kevene.
https://www.mprengas.fi
Tossa olis jotain pörinöitä =Fuel Exthaus My Webpage hyvät murinat näyttää tulevan siitä.
The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
Keskustelua aiheesta vaikkakin mopona ei ole Honta.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Aika houkuttelevan matala saundi.Pitää harkita tosissaan .Mitenköhän pitkä toimitusaika tuolla fuelilla?Paljonko rahtikustannukset?Putki n.160€ ei minusta paha kun vertaa Suomessa myytäviä.
No mulla olis tullut 130 euron tavaraan (mm yksi rengas) joku vaivaiset 22 euroa kuluja, niin tuskin tohonkaan paljoa enempää voi tulla. Kannattaa ihan kysyä,mulle kaikki firmat ovat vastanneet päivän tai parin sisällä. Kyllä mulla tuli tavara sieltä n.7 -8 arkipäivässä, ja silloin joku oli lomalla ollut.
The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
Viime keväänä ostin sliparin tuolta ja oliskohan postikuluja tullu jotain 40€ luokkaa. Ja muistelisin että joku tommonen viikko meni että tuli paketti postiin. E-hyväksyntää ei tosiaan ole, jos se haittaa.
"yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
-R1-
Nostetaan ajankohtaiseksiNoise killer näkyy löytyvän et kai ne äänet ihan virkavaltaakin tyydyttää. Ja kai englannista tilaaminen onnistuu edelleen ilman tulleja?