Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Olen ensi kesäksi vaihtamassa pyörää ja mikään muu ei taida kelvata uudeksi menopeliksi kuin speed triple.

Olen jonkin verran lueskellut pyörätyypistä tietoa. Hakusessa olisi -08 päivitetty versio tai siitä uudempi.

Mitä haluaisitte kertoa minulle? Ja onko kellään sopuhintaan myynnissä?
    Oletko lueskellut jo tätä http://www.rat.fi/foorumi/index.php voorumia. Itsekkin kirjauduin sinne ennen kuin ostin Triumphin ja sieltä saikin tarvittavaa tietoa. Toivotaan nyt kuitenkin, että tännekkin tulee tekstiä

Hyvään pyörään päin olet kallistumassa ja toivotaan, että kauppa toteutuu
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
    Tuosta noin pääseepi lukemaan vähän isompien ympyröiden juttuja, vaikkei koolla kuulemma ole väliä...
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Olen Joensuussa viime kesänä nähnyt yhden triplen pyörivän.
    Missähän se huollattaa sen, täytynee kysyä huoltaisko MP-mesta trumppaa. Meinaan ei viitsis esim. Kotkaan ajella huoltoon.
    Juu Speed3:llä päristellään Joensuussa ;)

Ostin pyörän uutena Kotkasta 2008 ja käytin siellä myös huollossa. Viime vuonna merkkihuolto tuli myös Kuopioon (LT ProBike) mutta sain juuri huomata, että se toiminta on loppunut lokakuussa. Perhana..
    Nooh, Kotkaan mennessä on ihan hyviä pikkuteitä

Mutta loistava pyörä on ollut. Toinen etujarrulevy vaihdettu takuuseen muuten ei mitään ongelmia. Suosittelen!
    Jos siirryt Tripleen jostakin sanoisko nyt esimerkkinä Yamahasta, niin Triplen kanssa voi tulla pieni pettymyksen tunne viimeistelyn kanssa. Yamahaa tehdään hihnalla 60000 pilkulleen ja viilanvedolleen prikulleen samanlaista kappaletta kun taas Triumph ja ainakin Englannissa koottava Triple kootaan kirjaimellisesti käsityönä.

Se käsite on ajoneuvojen kohdalla asia jota jotkut yrittävät karttaa ja jotkut haluavat sitä hintaan mihin hyvänsä. Itse valitsin Triplen just siksi, että se on niin tehty koska sehän tarkoittaa samalla sitä, että sille voi jotakin myös itse tehdä.

Joutuuko sille sitten tekemään jotakin? No kun Triplet ovat eri tavalla yksilöitä kuin suurten sarjojen japsit niin sanoisin, että kyllä sen kanssa pitää elää eri tavalla. Öljyjä kannattaa tarkastella varsinkin ihan pelkkää pätkää ajellessa. Takomäntäinen kone kun omaa varuiksi välystä lämpölaajenemista varten. Pätkää ajellessa kone ei oikein koskaan turpoa ihan tiukaksi. Toiminta uutena on jäykkää kuin tönkkösuolattu muikku ja pyörä vaan herkistyy ja paranee kilometrien myötä vielä 10000km kohdallakin. Vaihteisto erikoisesti on uutena kuin traktorista. Se on siis oikeasti sisäänajettava.

Japsit taas on valmiiksi hihnalta tullessaan varustettu välyksillä ja kiljutuskuntoisia saman tien.

Jos Olet valmis antamaan aikaa ja henkilökohtaista hoitoa Triple-nimiselle kumppanille niin siitä vaan. Se antaa kyllä takaisin hyviä hetkiä tuolla ajellessa. Nokka nousee kun kahvasta kääntää ja lähdöt sekä ääni on kuin 80000€ urheiluautossa.

Itseltä tipahti 25v iästä kun silloin rohkeana vetona vaihdoin sellaiseen japsista. Onko ollut onnea tai ei, mutta yhtään takuureklamaatiota ei ole tarvinnut tehdä. Sehän on niin rumakin, että joko sitä inhoaa tai siitä pitää kuin hullu puurosta.

Semmonen peli se on.
    Vaihdoin kans just bulun speed tripleen -08 ja kesän odotus on kova. Kikottimella on päästelty vajaa 10tkm ja edellinen omistaja kehui vakuuttavalla äänellä että kaikki on kunnossa ja ei oo mitään takuu hommia tarvinnut tehdä, 10tkm huollonkin oli jo teettänyt. Taivuin uskomaan koska ostin vessan liikkeestä ja soittelin kaverille joka oli sen vaihdossa tuonut ja oli eka omistaja. Ainoa negatiivinen asia on tuleva ketijun rasvaus rutiini monen hihna vuoden jälkeen.

Kiitos hyvistä vastauksista. Oletan kuitenkin, että triple on luotettavuudessaan japsi? Ja varmaan perus jutut riittää eli öljyn vaihdot, venojen säätö yms.
    Yritän sanoa, että triple tuskin on pyörä jota laitetaan ma-pe ja ajetaan la-su...
    Minulle on sanottu myös, että ei kannata ostaa alle -08 vuotista tripleä. Miksi?
    Lainaa (JTS @ Tammi. 24 2010,23:38) kirjoitti
    Minulle on sanottu myös, että ei kannata ostaa alle -08 vuotista tripleä. Miksi?
    Samaa ihmettelen minäkin. Nimim. 2005 mallin omistaja vuodesta 2005.

Luotettavuudeltaan menee aikalailla yksiin japsien kanssa. Omaan ei ole mitään korjauksia tarvinnut tehdä. Akun kiinnityskuminauha katkesi, mutta sain takuuseen uuden.

Sähköt, jousitus, ruisku, jarrut ym japanista, runko ja kone Briteistä ja muovit Italiasta.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (JTS @ Tammi. 24 2010,23:38) kirjoitti
    Nissinin surullisen kuuluisat jarrut vaihtuivat Brembron laatujarruihin sekä myös muita pikkupäivityksiä...

-Saahan nuo jarrut korjattua oikeilla palikoilla, mutta ei niistä brembron veroisia tule.

"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Samat Nissinin jarrut Suzukin GSXR:issä ovat jostakin syystä porukoiden mielestä ihan hemmetin hyvät joten huono-arvioissa taitaa olla mukana jonkinlainen Triumph-vähennys mukana.

Tottahan se on, että 1050:n alkusarjojen pyöriin tuli jarrusatuloita vääränlaisilla tiivisteillä joilla jarrumäntien pumppuefekti ei toiminut. Ne oli kyllä sellaset, että kahva painui joskus tankoon kiinni. Saanut sellasiakin kokeilla. Nehän korjattiin takuuna tai viimeistään goodwillinä takuuajan jälkeenkin. Itselle ei sellasia osunut silloin vaan Nissinit oli alusta loppuun ihan kovat ja hemmetin mukavat jarrut.

Henkilökohtaisena mielipiteenä Nissinit on normaaliajossa miellyttävämmät paremman tuntonsa ansiosta. Tehoahan Nissineissä kyllä on ja jarrutusmatka 100-0 taisi lehtien mittauksissa pidentyä puoli metriä jarrumerkin vaihtumisen myötä. Noiden Brembojen kanssa voi hätätilanteessa vetästä etupyörän lukkoon, sen verran nopea se paineen nousu on.

Mulle tulee mieleen vielä se, että vanhassa -07 asti oli katalysaattori vaimentajissa ja 08- se on alhaalla putkessa. Nyt kun katsastusta ei tullutkaan ja panostus tulee olemaan nk. käytönaikaisessa tarkastuksessa ja uusi asetus vaatii sen katin siellä olemaan niin uuteen voi vaihtaa "korvaavat" Arrowit (varaosanumero ja tyyppihyväksyntä niihin kun löytyy...) kun taas vanhan -07 mallin kanssa saa katittomilla tehopöntöillä ajaa tuli persiissä.

Tai no Triplellähän kuuluu aina ajaa kuin tuli persiissä, tosin ehkä eri merkityksessä tässä kohdin .

Joissakin kohdin vanhassa on parempaakin. Esim. äänenvaimentajien alihankkija on selvästi vaihtunut ja uudempien katittomien pönttöjen hitsaussaumat on silminnähden huonompaa räkimistä verrattuna 05-06 tasoon. No ne kanisterit tuleekin Kauko-Idästä jossa lapsityöläisellä on ehkä ollut torille kiire viihdyttämään turisteja.

Ja ulkonäkö itse asiassa voi myös jakaa mielipiteitä. Mun mielestä vanhempi on jopa paremman näköinen, sillä se on AITO Speed Triple kulmikkaan peränsä kanssa.
    Lainaa (matula @ Tammi. 25 2010,10:16) kirjoitti
    Samat Nissinin jarrut Suzukin GSXR:issä ovat jostakin syystä porukoiden mielestä ihan hemmetin hyvät joten huono-arvioissa taitaa olla mukana jonkinlainen Triumph-vähennys mukana.

Tottahan se on, että 1050:n alkusarjojen pyöriin tuli jarrusatuloita vääränlaisilla tiivisteillä joilla jarrumäntien pumppuefekti ei toiminut. Ne oli kyllä sellaset, että kahva painui joskus tankoon kiinni. Saanut sellasiakin kokeilla. Nehän korjattiin takuuna tai viimeistään goodwillinä takuuajan jälkeenkin. Itselle ei sellasia osunut silloin vaan Nissinit oli alusta loppuun ihan kovat ja *hemmetin mukavat jarrut.

Henkilökohtaisena mielipiteenä Nissinit on normaaliajossa miellyttävämmät paremman tuntonsa ansiosta. Tehoahan Nissineissä kyllä on ja jarrutusmatka 100-0 taisi lehtien mittauksissa pidentyä puoli metriä jarrumerkin vaihtumisen myötä. Noiden Brembojen kanssa voi hätätilanteessa vetästä etupyörän lukkoon, sen verran nopea se paineen nousu on.

Mulle tulee mieleen vielä se, että vanhassa -07 asti oli katalysaattori vaimentajissa ja 08- se on alhaalla putkessa. Nyt kun katsastusta ei tullutkaan ja panostus tulee olemaan nk. käytönaikaisessa tarkastuksessa ja uusi asetus vaatii sen katin siellä olemaan niin uuteen voi vaihtaa "korvaavat" Arrowit (varaosanumero ja tyyppihyväksyntä niihin kun löytyy...) kun taas vanhan -07 mallin kanssa saa katittomilla tehopöntöillä ajaa tuli persiissä. *

Tai no Triplellähän kuuluu aina ajaa kuin tuli persiissä, tosin ehkä eri merkityksessä tässä kohdin * .

Joissakin kohdin vanhassa on parempaakin. Esim. äänenvaimentajien alihankkija on selvästi vaihtunut ja uudempien katittomien pönttöjen hitsaussaumat on silminnähden huonompaa räkimistä verrattuna 05-06 tasoon. No ne kanisterit tuleekin Kauko-Idästä jossa lapsityöläisellä on ehkä ollut torille kiire viihdyttämään turisteja.

Ja ulkonäkö itse asiassa voi myös jakaa mielipiteitä. Mun mielestä vanhempi on jopa paremman näköinen, sillä se on AITO Speed Triple kulmikkaan peränsä kanssa.
    Itselläni oli aikoinaan tuollainen alkusarjan Triple.

-Voin sanoa, että oli todella tuskaista hoitaa takuuna, goodwillinä noita jarruja.Lopuksi varmaan kaikki kikkareet oli jarruihin vaihdettu, siltikkin niitä sai ilmailla vähän väliä. Triple sai mennä.

Itse en koskisi enää 2005-2007 malleihin varsinkin kun niiden pyynnit tuntuvat olevan vieläkin n. 10te.
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (matula @ Tammi. 25 2010,10:16) kirjoitti
    Ei oo tietääkseni 05-07 Triplen Nissineillä Gixxerin kanssa tekemistä. Jollei sitten jossain 90-luvun pyörässä ollut nuo samat?

K5/K6 tonnisen GSXR:n Tokicon puristimet menee kyllä heittämällä tilalle. Samoin K5/K6 Gixxerin radiaali Nissinin kahva on sama kuin mikä tuli 08+ Tripleen Brembojen kaveriksi.

Em. helposta bolt-on sopivuudesta johtuen en jarrujen takia ainakaan valitsisi tiettyä vuosimallia, kun eBayltä voi ostaa tuon Suzukin jarrupaketin satasella tai parilla.

Lainaa (maRk1 @ Tammi. 25 2010,10:45) kirjoitti
    Itselläni oli aikoinaan tuollainen alkusarjan Triple.

-Voin sanoa, että oli todella tuskaista hoitaa takuuna, goodwillinä noita jarruja.Lopuksi varmaan kaikki kikkareet oli jarruihin vaihdettu, siltikkin niitä sai ilmailla vähän väliä. Triple sai mennä.

Itse en koskisi enää 2005-2007 malleihin varsinkin kun niiden pyynnit tuntuvat olevan vieläkin n. 10te.
    Tämä sama itku on ollut siitä lähtien kun malli tuli kauppaan. Faktahan on, että ei niihin jarruihin koskaan ole mitään ilmaa mennyt. Ilmattavana jos liikkeessä asian takia käyttää kerran viikossa, menee hermot sekä itseltä että liikkeeltä. Hauskaa asiassa on sekin, että ilmaamalla vaiva helpottaa hetkeksi, mutta ilma ei syynä ole. Asiasta löytyy netistä tietoa riittämiin. Myös siitä, mistä vaiva oikeasti johtuu. Voin kertoa, että se ei ole ilma, eikä pääsylinteri.

Omat jarruni olen saanut pysymään napakkana tekemällä suunnilleen kerran kuussa toimenpiteen, mikä on hyvä tehdä jarruille muutenkin silloin tällöin. Aikaa menee minuutin verran.

Kerrotaan nyt kaikille, että painan siirtoleukapihdeillä männät sisään ja pumppaan takaisin ulos. Mitään ei tarvitse purkaa. Ei irroteta paloja, ei pureta eikä puhdisteta satuloita, koska syy ei ole siinä. Foorumeilla ihmiset purkavat ja puhdistavat satuloita, ilmaavat ilmaamasta päästyään ja kitisevät kitisemistään.

Jarrumäntien tiivisteet tarttuvat hiukan kiinni mäntiin ja vetävät palat irti levystä. Kahvasta tarvitaan sitten pitempi liike, kunnes pala puristuu taas levyyn. Jarrut saa pysymään tikissään paljon vähemmällä vaivalla kuin ketjun rasvaaminen.
    KTM 690 Enduro R -15
    Eli muuta vikaa ei noissa 05-07 malleissa ole kuin noi jarrut?
    Ja tod.näk. sen takia tuo suosittelu -08 ja uudemmat?

Mitä noihin vikoihin tulee niin sillä periaatteella etsin pyörääkin, että se poikkeaa massasta, on mukava ajella pikkuteillä ja cruisata, on tehokas jo alakierroksilla, huoleton ja harmiton niikuin japsi * eli siis ei tartte oikeasti olla pajalla koko aikaa. Hmm ja hyvännäköinen.

Lainaa (Tebo @ Tammi. 23 2010,10:44) kirjoitti
    Juu Speed3:llä päristellään Joensuussa ;)

Ostin pyörän uutena Kotkasta 2008 ja käytin siellä myös huollossa. Viime vuonna merkkihuolto tuli myös Kuopioon (LT ProBike) mutta sain juuri huomata, että se toiminta on loppunut lokakuussa. Perhana..
    Nooh, Kotkaan mennessä on ihan hyviä pikkuteitä

Mutta loistava pyörä on ollut. Toinen etujarrulevy vaihdettu takuuseen muuten ei mitään ongelmia. Suosittelen!
    Onko sinun pyörä valkoinen vai musta?
    Semmoset oon nähnyt Joensuussa pyörivän viime kesänä.
    Lainaa (matula @ Tammi. 23 2010,12:14) kirjoitti
    Jos siirryt Tripleen jostakin sanoisko nyt esimerkkinä Yamahasta, niin Triplen kanssa voi tulla pieni pettymyksen tunne viimeistelyn kanssa.
    Minulla on täällä hetkellä pelkästää KTM EXC 525.
    Eli noita kuravehkeitähän saapi laitella ja rassata ja huoltaa, sekä kotareissahan on sitä yksilöllisyyttä kanssa verrattuna jaappanilaisen liukuhihnaa ehkä välillä jopa liikaakin.
    En superdukea ostaisi...

Osittain siksi haluan pyörältä myös sitä luotettavuutta, varsinkin katukäytössä.
    Kypsyttäisi joka levikkeellä rassata jotain paikkaa pyörästä. Tosin en ole epäillytkään, että triple sellainen olisi.

Ei ole vaan itsellä tai tutuilla kokemusta tripleistä, niin tottakai sitä tekee mieli tietää mahdollisimman paljon ko. pyörästä.
    Näin aluksi tulee Kiitos! ja se menee Talttapäälle luulemani korjaamisesta. Perustelen väittämääni sillä, että joskus 05-06 eräs heppu täräytti pöytään eteeni just samanlaisen jarrusatulan kuin 06 Triplessä on.

Kehui sen olevan 750 Suzukista. Pidetäämpä satulan heiluttajalle pieni puhuttelun poikanen ja yritetään varmistaa tuo luulema johonkin suuntaan.

Triple on kyllä samassa sarjassa tuon SuperDuken kanssa. Monia hyviä merkkiosia kootaan pienissä sarjoissa kätösin kasaan ja pannaan merkki tankkiin. Jos JTS ei oikein pidä Kotaria tarpeeksi käyttövarmana niin ei se Triumph Kotaria kummempi tai sen varmempi ainakaan ole. Samassa sarjassa.

Ei noita kyllä nyt oo tarvinnu levikkeillä rassata ketjun rasvaamista kummemmin ja työntelykin on ollut kuljettajalähtöistä, kun tankkaaminen ajallaan on unohtunut.

Sehän noissa Kotareissa, Trumpassa ja Ducatissa on, että tavara on sitä miltä näyttääkin. Metalli on metallia ja muovi sitten muovia. Ei tarvi hätistellä ketään japsityyliin; Hei varo vähän, se on ihan aitoa tekokromia!!! (Lue: kiillotettua tahi pinnoitettua kromatunnäköistä ohutmuovia)
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JTS @ Tammi. 27 2010,16:14) kirjoitti
    Lainaa (matula @ Tammi. 23 2010,12:14) kirjoitti
    Jos siirryt Tripleen jostakin sanoisko nyt esimerkkinä Yamahasta, niin Triplen kanssa voi tulla pieni pettymyksen tunne viimeistelyn kanssa.
    Minulla on täällä hetkellä pelkästää KTM EXC 525.
    Eli noita kuravehkeitähän saapi laitella ja rassata ja huoltaa, sekä kotareissahan on sitä yksilöllisyyttä kanssa verrattuna jaappanilaisen liukuhihnaa ehkä välillä jopa liikaakin.
    En superdukea ostaisi...

Osittain siksi haluan pyörältä myös sitä luotettavuutta, varsinkin katukäytössä.
    Kypsyttäisi joka levikkeellä rassata jotain paikkaa pyörästä. Tosin en ole epäillytkään, että triple sellainen olisi.

Ei ole vaan itsellä tai tutuilla kokemusta tripleistä, niin tottakai sitä tekee mieli tietää mahdollisimman paljon ko. pyörästä.
    Eipä ainakaan minulla ole ollut Super Duken kanssa mitään luotettavuusongelmia ja pyörä on kuitenkin jo lähemmäs 40tkm ajettu.

Nuo kotarin kurapyörät taitaa olla viritysasteeltaan kuitenkin vielä pykälää kireämpiä ja vaativat siksi enemmän huoltoa. Vioista niiden osalta en sano mitään kun ei ole omakohtaista kokemusta kuin pari kymmentä vuotta vanhasta enskasta.
    Superbike #7
    Lainaa (matula @ Tammi. 27 2010,17:07) kirjoitti
    Jos JTS ei oikein pidä Kotaria tarpeeksi käyttövarmana niin ei se Triumph Kotaria kummempi tai sen varmempi ainakaan ole. Samassa sarjassa.
    Sitten minun tutulla ja sen tutulla on vaan sattunu huono säkä jne. ja minulle on tullut niitten puheista käsitys ko. pyörästä.

Näinhän siinä käy usein, ei ole oma kohtaista tietoa vehkeestä.

Onhan niitä toyotojakin maanantai päivän osista tehty.
    Ei pidä kenenkään hernettä ottaa nenään..
    Lainaa (Nitrous @ Tammi. 27 2010,17:24) kirjoitti
    Nuo kotarin kurapyörät taitaa olla viritysasteeltaan kuitenkin vielä pykälää kireämpiä ja vaativat siksi enemmän huoltoa. Vioista niiden osalta en sano mitään kun ei ole omakohtaista kokemusta kuin pari kymmentä vuotta vanhasta enskasta.
    Se on totta, että keveys ja kova viriaste tekee tehtävänsä, ei ole yhtä huoleton kuin 20 hepan dr suzuki

Netissä ei voi kirjoituksissa välittää tunnelmaa mikä kirjoitushetkellä vallitsee, eli pikkusen pilke silmäkulmassa kirjoitellaan välillä.

Eli ei se duke varmaan niin huono ole kuin väitetään

Tosin ei minullakaan kotari ole hajonnut sen takia, että se paska olisi, koko ajan on ollut ajokuntoinen, toki huoltoa tarvitsee.

Itse ainakin yllätyin positiivisesti Trumpan luotettavuudesta. Kerrottakoon nyt sen verran, että ensimmäinen yksilö tihkui öljyä kannentiivisteen välistä heti uutena. Sain uuden pyörän takuuseen ihan tappelematta. Varsinaisesta viasta en tiedä, mutta kannentiivisteen vaihdolla ei korjaantunut. Maailmalta on tiedossa pari vastaavaa tapausta. Ilmeisesti vika oli kannessa.

Viisi kesää ja vajaa 30tkm on nyt ajettu, ja mitään ei ole mennyt rikki. Kertaakaan ei ole ollut käynnistymättä ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut. Vaihdettu on oljyjä, suodattimia, renkaita ja kerran tulpat. Siinä se. No se akun kuminauha tuli takuuseen.

Lähinnä Suzukeilla olin ajellut tätä ennen ja uskaltaisin ostaa Trumpan uudelleen milloin vain.
    KTM 690 Enduro R -15
    Lainaa (B12 @ Tammi. 27 2010,18:11) kirjoitti
    Itse ainakin yllätyin positiivisesti Trumpan luotettavuudesta. Kerrottakoon nyt sen verran, että ensimmäinen yksilö tihkui öljyä kannentiivisteen välistä heti uutena. Sain uuden pyörän takuuseen ihan tappelematta. Varsinaisesta viasta en tiedä, mutta kannentiivisteen vaihdolla ei korjaantunut. Maailmalta on tiedossa pari vastaavaa tapausta. Ilmeisesti vika oli kannessa.

Viisi kesää ja vajaa 30tkm on nyt ajettu, ja mitään ei ole mennyt rikki. Kertaakaan ei ole ollut käynnistymättä ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut. Vaihdettu on oljyjä, suodattimia, renkaita ja kerran tulpat. Siinä se. No se akun kuminauha tuli takuuseen.

Lähinnä Suzukeilla olin ajellut tätä ennen ja uskaltaisin ostaa Trumpan uudelleen milloin vain.
    Niin näitä positiivisia kokemuksia haluaa kuulla, jotta sitä saa henkistä vahvistusta heikolle-henkiselle mielelleen.

Ja koskien merkkiä kuin merkkiä, aina löytyy joku joka haukkuu tai jolla on joku vika ja sitä paisutellaan.
    Tokihan se vituttaa jos joku valmistusviallinen kansi sattuu juuri omalle kohdalleen vaikka 10 000 muussa saman mallisessa pyörässä sitä ei olisi.
  25.  
    Luotettavuudesta minäkin. Uutena ostin Sprint RS:n, joka käytännössä sama kuin Speed Triplekin. Kymppitonnin huollon käytin liikkeessä ja sen jälkeen olen itse onnettomilla taidoillani säheltänyt pyörän kimpussa. 60 tkm on ajettu, eikä ongelmia ole ollut lukuunottamatta jarruja ja kostuneita tulpankoloja. Yli 5000 km radallakin parhaimmillaan kovimpien Hajabusakuskien kyydissä.
    Eli en itse olisi vähänkään huolissani luotettavuuden kanssa tuon 1050 -mallisenkaan kanssa.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81