löysinpä tossa nettiä selallessa welsons merkkiset nahkaset ajotakin ja housut, nyt kysymys kuuluukin että onko kellään noista kokemusta? olis nimittäin sen verran edulliset, takki 115€ ja housut oli vajaa 100€, ja olipa nuo aika hyvännäkösetkin
honda cb 1300 ´05
https://mprenkaat-store.com/wmb-303-p-16450.html tuossa takki ja tuossa https://mprenkaat-store.com/wmt-401-...t-p-16452.html housut
honda cb 1300 ´05
Kiinnostaisi tälläistä ensimmäiseen ajokauteen varustautuvaa opiskelijabudjetilla elävää myös kovasti. Saksan Amazonista löytyy samat nahat vielä halvemmalla ja siellä on myös muutamat positiiviset kommentit näistä. Kommenttien perusteella oikein pätevät nahat ja näiden perusteella uskaltaisin kokeilla.
Itseäni epäilyttää ainoastaan näiden koko, koska mistään en löytänyt kokotaulukkoa ja siitä syystä lähetinkin valmistajalle ja yhdelle Saksan myyjälle viestiä, josko heiltä sellainen löytyisi. Ilmoittelen kunhan jotain selviää.
Muuten menee aikamoiseksi arpapeliksi, onko tarpeeksi iso tai liian pieni ja riittääkö hihassa mitta jne.
Saksalainen jälleenmyyjä vastasi todella ripeästi. Kokotaulukko alla.
Sitten vain mittailemaan ja miettimään uskaltaako tilata
http://aijaa.com/14mazB
M = 50
L = 52
XL = 54
XXL = 56
3XL = 58
4XL = 60
Viimeksi muokannut: Maick; 18.11.2013 klo 07:16.
löyty se koko taulukko tuoltakin jostain. 58 rinnan ympärys oli muistaakseni 116-120 ja 60 oli 120-124..
honda cb 1300 ´05
Eihän siinä muuta kuin tilaa ja kokeilee kotona, jos ei miellytä niin palauttaa 14pv kuluessa ja rahat takaisin.
e: tuolta mprenkaiden kautta siis, ulkomailta jos tilaa niin en tiedä miten palautus onnistuu.
voipi olla että muistan väärinki
honda cb 1300 ´05
Valmistajalta delekoi vastaamisen samalle jälleenmyyjälle, johon olin jo aiemmin yhteydessä.
Heiltä tuli tällä tällä kertaa tämmöinen taulukko. Näiden avulla varmaan joku joka haluaa kokeilla, niin saanee oikean kokoisen puvun itselleen. Itse tilaisin, mutta en nyt ulkomailla opiskelun aikana voi tilata.
Laittakaa kokemuksia, jos joku uskaltaa tilailla.
![]()
varmaan tuo tilaukseen menee, tosin testailemaan ei varmaan enää kerkee ennen ens kesää
honda cb 1300 ´05
Mittailin noita omia mittoja ja en kyllä osaa tyhmyyttäni natsata niitä mihinkään noista taulukoista
Olen sen 191 cm pitkä ja painoa se 96kg. Kävin Singaporessa piruuttani kokeilemassa nahkakamoja, josta tuloksena Alpinestarsin 56 ei mahdu päälle, isompaa ei löytynyt varastosta.
Spidin 56 on aivan ihoa nuoleva ja todella hyvän mittainen joka suhteessa. Nämä tiedot mätsäävät myös heidän talukoiden kanssa täysin. Molemmat vain aivan liian kalliitta mun lompakolle.
Rinnan ympärys, joka mulla on jotain 114, niin ei millään mätsää taulukoiden lukemiin. Miten helvetti tuota jälkimmäistä taulukkoa pitäisi edes lukea?![]()
no nyt on rotsi tilattu... ebaystä löyty viel pikkasen edullisemmin, posteineen 105€ ois ollu toisel myyjäl 103€ mut ei ollu kokoja sillä... no pariviikkoo menee et pääsee sovittelemaan
honda cb 1300 ´05
no nyt se tuli... tollee pikasee katottuna näyttäis ainaki samat iha hyviltä ja muutenki näppärän näkönen, joku sisä vuorikin näyttäis olevan ja vetoketjuliitännät housuihin... pitää varmaa huomenna ottaa töihi mukaan toi ni voi vetästä kylmätyypit mopon päällä ja vähä fiilistellä![]()
honda cb 1300 ´05
Joko olet päässyt nahkoja kokeilemaan?
Mitenkä istuu päälle ja minkäkokoiset tilasit?
joo kylmätyypit otettu, rotsi istuu itseasiassa tosi hyvin, ehkä ainoo semmonen asia minkä vois muuttaa niin toi helman kiristin tarra sais olla pikkusen eri kohassa, mutta tuon muuttaminen tuskin hirveitä maksaa jos vie suutarille
otin ton 60 kokosen, pituutta itellä 190 ja painoo 110 ( silkkaa lihasta)
honda cb 1300 ´05
hyvin tuntuis rokkaavan ihan ajossakin, reilu 1000km ajeltu ton kanssa nyt ja ei voi moittia... ehkä pari taskua sais olla lisää
honda cb 1300 ´05