Katselin noita VTR:äni nokkaketjun kiristimiä. Päässä on kuusioruuvit joten ovat luultavasti ns. manuaaliset?? Miten säädetään oikea kireys, mopo käyntiin ja äänen perusteella vai? Joku momentti?
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
Eiköhän se ole ihan hydraulinen kiristin, jos on alkuperäinen. Kuusioruuvi on päässä, mutta se toimii vaan tulppana.
Kawasaki Z1100ST -82
Honda VF500F2 -85
Aprilia RS125 -02
Ex.
Honda CBR1100XX -99
Kawasaki Z750 -04
Kyllä sulla on ihan orkkis eli hydraulinen malli mitä ei tarvii säätää mitenkään, se säätyy ihan itellään kun saa öljyä sisäänsä... eli alkuun voi rätistä jos kuivana laitat kiinni.(Peltsi2323 @ Huhti. 14 2010,12:32) kirjoitti
Sit ihan sellanen juttu jos meinaat itte vaihtaa et katso et ajoitusmerkit on sit kohdillaan ennen kun lyöt käymään...hyppää meinaan hampaalta hemmetin helposti jos jännite päällä ja jos hyppää yli kaks hammasta niin ottaa sit osumaa mäntiin jo jne.
Piti ite vaihtaa mekaaniset kiristimet mut en viittiny just tuon takia kun en haluais repiä venakoppia irti yms et sais tarkistettua noi merkit jne.
Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
Honda VTR 1000F vm 2000
Honda cbr 600F vm 1992
Yamaha Virago 535 vm 1999