Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Lainaa (tahvo87 @ Tammi. 24 2010,11:31) kirjoitti
    Noista alempi kuva pn GPZ500S mittaristo ja ylempi jonkun nelipyttyisen pikkukawan mittaristo.
    Jarruista muistelen sen verran että jos edessä on yksi levy niin takana on rumpu ja jos edessä tuplalevy niin takana myös levy.
    Mutta onhan siihen voitu vaihtaa keula tai takapää.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Tammi. 24 2010,11:53) kirjoitti
    Veikkaisin, että tuo sun pyörä on ns. ylivuotinen eli tuotu maahan jo -93/-94 ja saatu myydyksi vasta -96 joilloin se on rekisteröity.
    Veikkaisin samaa eli vm. on -93. Oli ittellä tollanen vm.-90 aikaisemmin, ihan kestävä peli.

Tosiaan pyörä tunnetaan maailmalla myös nimellä EX500. Kannattaa hankkia Haynesin korjausopas jos meinaa itse huoltaa (suositeltavaa eikä mitenkään vaikeaa).

Öljynä mulla toimi tossa Teboilin Superbike 15W-50 hyvin.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    "Noista alempi kuva pn GPZ500S mittaristo ja ylempi jonkun nelipyttyisen pikkukawan mittaristo."

Kyllä noi mun silmään näyttää ihan GPZ 500 S:n A ja D mallin mittareilta eli alla vanhemman A-mallin mittari ja ylempi kuva uudemman D:n mittari.

"Jarruista muistelen sen verran että jos edessä on yksi levy niin takana on rumpu ja jos edessä tuplalevy niin takana myös levy."

Noup. -94:n kasvojen kohotuksessa(A-mallista D-malli) vaihtu mittarin ja katteiden lisäksi takajarrun rumpu --> levyksi. Vuonna -89 kun mun Yamaha meni rikki niin olin ostamassa 500S:ää ja siinä oli tuplalevyt edessä. Malli oli muistaakseni -88, mutta saatto se olla -89:kin. Sitä en tiedä oliko ko. pyörää myynnissä sinkku- ja/tai tuplalevyillä. Jenkkien tekemässä Kawa historiikissa on kuva D-mallin 500S:stä ja siinä on vain yksi etulevy ja se oikealla puolella samoin kuin uusissa jenkeissä myytävissä GPZ500S:ssa, joka siellä on malliltaan Ninja 500 R, mutta siis ihan se sama GPZ 500S, mutta kyljissä ei lue enää GPZ 500S

<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Tammi. 24 2010,17:22) kirjoitti
    "Noista alempi kuva pn GPZ500S mittaristo ja ylempi jonkun nelipyttyisen pikkukawan mittaristo."

Kyllä noi mun silmään näyttää ihan GPZ 500 S:n A ja D mallin mittareilta eli alla vanhemman A-mallin mittari ja ylempi kuva uudemman D:n mittari.

"Jarruista muistelen sen verran että jos edessä on yksi levy niin takana on rumpu ja jos edessä tuplalevy niin takana myös levy."

Noup. -94:n kasvojen kohotuksessa(A-mallista D-malli) vaihtu mittarin ja katteiden lisäksi takajarrun rumpu --> levyksi. Vuonna -89 kun mun Yamaha meni rikki niin olin ostamassa 500S:ää ja siinä oli tuplalevyt edessä. Malli oli muistaakseni -88, mutta saatto se olla -89:kin. Sitä en tiedä oliko ko. pyörää myynnissä sinkku- ja/tai tuplalevyillä. Jenkkien tekemässä Kawa historiikissa on kuva D-mallin 500S:stä ja siinä on vain yksi etulevy ja se oikealla puolella samoin kuin uusissa jenkeissä myytävissä GPZ500S:ssa, joka siellä on malliltaan Ninja 500 R, mutta siis ihan se sama GPZ 500S, mutta kyljissä ei lue enää GPZ 500S
    Joo, olet ihan oikeassa, tuli luotettua muistikuviin liikaa.

Vaan olisi GPZ500S ihan kelpo peli nykyäänkin. Veikkaisin että suorituskyvyssä ei ole isoja eroja ER-6 n/f mallin kanssa.
    Taivas saa odottaa
    eli mistä saan tietää nyt pyörän tarkan iän että tiedän tilatessani varaosia?
    Lainaa (tahvo87 @ Tammi. 31 2010,11:45) kirjoitti
    eli mistä saan tietää nyt pyörän tarkan iän että tiedän tilatessani varaosia?
    Soitat Sumekolle ja kerrot runkonumeron?
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Tammi. 24 2010,17:22) kirjoitti

Jep. Mulla on -96 tuontipyörä jossa lukee ninja, ja mittaristo on ylempi eli pyöreä.
    Rekisteriotteessa on gpz500s-ex500D

Kiva harjoittelupyörä, kohta ajettu yhteensä kesä. Meno alkaa vasta 7tuhannen kohdalla, nopeemmikin voisi lähteä mut kelpaa, ainankin vielä.
    -Ninja 500 aka gpz 500s 1996
    Ehkä vanha, ehkä pieni mutta ei pankin.
    nii tosiaan lähtee vasta 7t kohdalla liikkeelle.

hei mites ku näin savossa samanlaisen pyörän mihin oli viritelty ilmeisesti ad-varaosamaailman roster vaimentimet kummallekkin puolelle.. oli ihan kivan näköinen ja kuullostikin paremmalta. vaatiiko tuollainen vaimentimien vaihto jotenkin suuttimiin tai säätöihin koskemista?
  9.  
    Lainaa (tahvo87 @ Kesä. 20 2010,14:19) kirjoitti
    nii tosiaan lähtee vasta 7t kohdalla liikkeelle.

hei mites ku näin savossa samanlaisen pyörän mihin oli viritelty ilmeisesti ad-varaosamaailman roster vaimentimet kummallekkin puolelle.. oli ihan kivan näköinen ja kuullostikin paremmalta. vaatiiko tuollainen vaimentimien vaihto jotenkin suuttimiin tai säätöihin koskemista?
    Kyllä, joutuu säätämään kaasarit uudestaan jos virtaukset muuttuu pakoputkistossa.

En usko että samoilla säädöillä menisi, joko paukkuu putkessa tai menee liian laihalle.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12