Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Löytyykö jostain ntistä selkeää räjäytyskuvaa/ohjetta ??
    Ne jotka tehnet niin neuvoja tarvittais, oliko jotain ihmeellistä ?

    Kiitos jo etukäten.

    2002 malli kyseessä
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  2. #2
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  3. #3
    Taitaa olla väärä, toi on kait sp 1 ja sp 2 , *1000 f on tää mun malli.

    edit pitää tarkastaa...



    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  4. #4
    On just oikee, kuva on vaan väärä.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  5. #5
    Lainaa (Timberline @ Tammi. 10 2010,14:38) kirjoitti
    Taitaa olla väärä, toi on kait sp 1 ja sp 2 , *1000 f on tää mun malli.

    edit pitää tarkastaa...
    Ontää oikeä manuska.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  6.  
  7. #6
    Tein muuan vuosi sitten omaan -98 VTR1000F jousipäivityksen (racetech jäykemmät jouset ja gold valvet) ja huomasin omituisen öljyjutun.

    Panin puhdistettuun ja kasattuun keulaan Öhlins öljyt sisään. Jostain ihmeen syystä Öhlins ei toiminutkaan. Selkeästi oli nahkea ja takerteli. Vaihdoin tilalle Hondan oman speksinmukaisen öljyn ja se toimi OK liukkaasti takertelematta.

    Tuossa -98 mallissa on aivan liian lötköt jouset alunperin, lyövät helposti pohjaan soratien kuopissa.