Löytyykö jostain ntistä selkeää räjäytyskuvaa/ohjetta ??
Ne jotka tehnet niin neuvoja tarvittais, oliko jotain ihmeellistä ?
Kiitos jo etukäten.
2002 malli kyseessä
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Taitaa olla väärä, toi on kait sp 1 ja sp 2 , *1000 f on tää mun malli.
edit pitää tarkastaa...
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
On just oikee, kuva on vaan väärä.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Ontää oikeä manuska.(Timberline @ Tammi. 10 2010,14:38) kirjoitti
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Tein muuan vuosi sitten omaan -98 VTR1000F jousipäivityksen (racetech jäykemmät jouset ja gold valvet) ja huomasin omituisen öljyjutun.
Panin puhdistettuun ja kasattuun keulaan Öhlins öljyt sisään. Jostain ihmeen syystä Öhlins ei toiminutkaan. Selkeästi oli nahkea ja takerteli. Vaihdoin tilalle Hondan oman speksinmukaisen öljyn ja se toimi OK liukkaasti takertelematta.
Tuossa -98 mallissa on aivan liian lötköt jouset alunperin, lyövät helposti pohjaan soratien kuopissa.