Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
    Tulipa tilattua Probikerin PRX-5 nahkapuku ummikkona Louisilta kokeeksi, halvalla kun sai. Tuollainen: http://www.louis.de/_30fb16....zeige=0
    Vakuutti todellakin laadultaan ja istuu semipunkeron suomimotoristin päälle kuin hansikas. Kokotaulukkonsa pätee täysin: http://www.louis.de/_30fb16....?GTYP=4

Hinta kaikkine lisäsuojineen, selkä- ja lonkkasuojien, polviraahustimien kera + postikulut loppuvarastomyynnin tarjoushinnalla tuli olemaan vain hitusen päälle 200€. (Kyynär-, polvi- ja olkapääsuojat kuuluu hintaan)

Ei ole enempiä kokemuksia näistä, mutta jos joku aloitteleva on vailla halpaa ratapukua, niin kannattaa tarttua tarjoukseen! Itse en ainakaan tuohon rahaan vastaavaa laatua ole nähnyt ikinä. Jos tarvitsee apua käytännön tilaamisessa, niin täältä saa sitäkin.

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Jos toi on tosi niin onnittelen!
    Vaikuttaa ihan siistiltä, asialliselta ja hyvän näköiseltä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Ei näköjään tuo linkki toimi suoraan, mutta kamat löytyy koodeilla:
    - puku: 208023
    - selkäsuoja: 20019169
    - lonkkasuojat: 20019172
    - polvipalat: 20549013

(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Toimisikos tämä linkki?

Itsellänikin on Probikerin vähän erilainen puku, olen kyllä tyytyväinen ollut hintalaatusuhteeseen. Etsimällä löytynee vanhaa ketjua valmistajasta.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Tuli sitten tuommonen kokeeksi tilattua! Vähän ne mitotukset kyllä minusta oli "oudot". Minä kun tossa rullamitalla vähän zoomailin, niin rinnasta teki tosi tiukkaa ja perseen/lonkan tietämille väljää jäi oikeen reilusti. No, onpahan tilaa jos kevään ekoilla kruisingeilla losahtaa paska tiukassa paikassa housuun!!!
    Kiitti vinkistä. Laitoin just tilaukseen.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Lainaa (mukko @ Tammi. 07 2010,18:50) kirjoitti
    Tuli sitten tuommonen kokeeksi tilattua! Vähän ne mitotukset kyllä minusta oli "oudot". Minä kun tossa rullamitalla vähän zoomailin, niin rinnasta teki tosi tiukkaa ja perseen/lonkan tietämille väljää jäi oikeen reilusti. No, onpahan tilaa jos kevään ekoilla kruisingeilla losahtaa paska tiukassa paikassa housuun!!!
    Itse myös mittailin, olen 183 cm / 88 kg ja noiden mittojen mukaan 52 olisi sopiva. Muut mitat varmaan ok, mutta hanurinympärys noissa mitoissa aika reilu. Ajoasennossa tosin tuo seutu kiristyy nahkapuvussa aika paljon.
    Yamaha Tenere 700 & R6R
    Hanurin mitta minullakin oli reiluhko tuon taulukon mukaan, mutta puvun mitat ei kuitenkaan ihan yksi yhteen ole niiden kanssa. Ei mahdu jännäkakka kyytiin

Itse olen 184cm ja 93kg, ja pähkäilin että ottaako 52 vai 54, *tarkoitus kun on vielä pudottaa muutama kilo kesään mennessä. Apinan mallisena päädyin ottamaan koon 54, joka pituusmittojen ja yläkropan mittojen mukaan oli sopiva ja hyvä niin, muuten olisi ääni oktaavia korkeampi puku päällä ja turha olisi yrittääkään muutenkaan päälle.
    54/56 on yleensä muutenkin ollut takkikoko, joten täsmäsi myös sen suhteen.

Tuleeko tuon puvun mukaan polvipalat?

Tai mitkä suojat kuuluu hintaan?

Oliskohan 178/80 kaverille sopiva koko 52?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Polvisuojat tulee, mutta ei niitä laahauspaloja. Kyynär- ja olkaääsuojat kuuluu polvisuojien lisäksi hintaan.
    Selkä- ja lonkkasuojat, sekä polvipalat pitää ostaa lisäksi. Koodit niihin löytyy tosta kolmannesta viestistä.

OT, mutta nahkapukua ostavan kannattaa vilkaista täältäkin, on aika hyvä tarjous Richan puvusta jos koko sattuu sopimaan. Nuo koot on UK(?)-kokoja, eli 44 on EU-kokona 54.

Lainaa (absum @ Tammi. 08 2010,01:01) kirjoitti
    Hanurin mitta minullakin oli reiluhko tuon taulukon mukaan, mutta puvun mitat ei kuitenkaan ihan yksi yhteen ole niiden kanssa. Ei mahdu jännäkakka kyytiin

Itse olen 184cm ja 93kg, ja pähkäilin että ottaako 52 vai 54, *tarkoitus kun on vielä pudottaa muutama kilo kesään mennessä. Apinan mallisena päädyin ottamaan koon 54, joka pituusmittojen ja yläkropan mittojen mukaan oli sopiva ja hyvä niin, muuten olisi ääni oktaavia korkeampi puku päällä ja turha olisi yrittääkään muutenkaan päälle.
    54/56 on yleensä muutenkin ollut takkikoko, joten täsmäsi myös sen suhteen.
    Tiukkahan se uutena saa ollakin, saunaan muna-asentoon venyttämään oikeisiin mittoihin
    Yamaha Tenere 700 & R6R
    Tuli nyt tommonen tilattua. Pitää ilmoitella oliko mieleinen, halpaa vaiko hyvää
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Lainaa (Brocol @ Tammi. 08 2010,09:07) kirjoitti
    OT, mutta nahkapukua ostavan kannattaa vilkaista täältäkin, on aika hyvä tarjous Richan puvusta jos koko sattuu sopimaan. Nuo koot on UK(?)-kokoja, eli 44 on EU-kokona 54.
    Kiitokset todella hyvästä VINKISTÄ!
    Todellakin tarjoushintaan vrt. hinnat Suomessa
    Tuli siis tilattua tuo Richa Shadow R1 race 1-piece suit

Käsitinkö nyt oikein eli tuo tilaamani UK-koko 42
    vastasi siis euro-kokoa 52.
    Toivottavasti meni koko oikein ettei tarvii saunassa istua puku päällä kevääseen asti
    zx10r
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 08 2010,13:11) kirjoitti
    Tuli nyt tommonen tilattua. Pitää ilmoitella oliko mieleinen, halpaa vaiko hyvää
    Minkä koon tilasit? Aina hankalaa tilata jotakin sovittamatta...
    Yamaha Tenere 700 & R6R
    Lainaa (Birke @ Tammi. 08 2010,15:52) kirjoitti
    52.

Valmistauduin jo henkisesti vaihtamaan sen kokoa pienempään.
    // R1 -08
    Miksi tilata ulkomailta kun eurobikeriltäkin saa 2-osaiset nahat hintaan 249 ja voi käydä koittamassa, tai ompahan ainakin helpompi palauttaa.
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
    Onks kellekkän vielä tullut ja onko kokoa 54 hankittu? Istuuko hyvin?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Lainaa (TommoKe @ Tammi. 10 2010,17:44) kirjoitti
    Minulle tuli koko 54 ja istui erittäin hyvin.

Lainaa (absum @ Tammi. 10 2010,17:47) kirjoitti
    Minkä kokoinen sälli olet? Pituus / paino.
    Yamaha Tenere 700 & R6R
    Lainaa (Birke @ Tammi. 10 2010,20:08) kirjoitti
    On tossa ylempänäkin samat tiedot, mutta 93kg/184cm

Lainaa (absum @ Tammi. 10 2010,20:24) kirjoitti
    Lainaa (Birke @ Tammi. 10 2010,20:08) kirjoitti
    On tossa ylempänäkin samat tiedot, mutta 93kg/184cm
    No niinpä olikin. Muille tilaajille osviittaa siihen että minkä koon tilaa
    Yamaha Tenere 700 & R6R
    Minulla oli ennen probikerin nahkapuku. Muistaakseni koko oli 50 ja itse olen 179cm/71 kg. Syy miksi hävitin puvun oli, että se ei oikein koskaa istunu kunnolla päälle. Lahkeet olivat oudosti mitoitettu ja ns. kisa asennossa polvipalat eivät olleet koskaan kohdallaan. Puvun laatu kyllä oli hyvä ja nahka oli suht paksua. Esim katupukuna ja 1 kertaa vuodessa ratapäivä pukuna varmasti hyvä. Mutta jos tarkoitus on ajaa radalla enemmän niin kannattaa satsata vähän enemmän pukuun. Itsellä nykyään berikin puku ja se istuu just eikä melkein päälle...
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 09 2010,09:16) kirjoitti
    52.

Eihän toi 52 meinaa päälle mahtua. Päälle sitä ei saa ilman apua eikä varsinkaan saa pois päältä. Käsivarret ja reidet ovat aika tiukat, mutta pahin tossa on selän mitta, kävellä pitää orankiasennossa, kun muuten munat rusentuu...

Kymysys; venyyköhän puku sopivaksi? Ja miten hemmetissä muille samankokoisille menee koko 50?

Nim. punkero?

// R1 -08
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 18 2010,16:50) kirjoitti
    52.

Eihän toi 52 meinaa päälle mahtua. Päälle sitä ei saa ilman apua eikä varsinkaan saa pois päältä. Käsivarret ja reidet ovat aika tiukat, mutta pahin tossa on selän mitta, kävellä pitää orankiasennossa, kun muuten munat rusentuu...

Kymysys; venyyköhän puku sopivaksi? Ja miten hemmetissä muille samankokoisille menee koko 50?

Nim. punkero?
    Veit kyllä sanat suustani. Sama homma, että tuo pituus tuntuu huonoimmalta. Kun vetää selän suoraksi niin munat likistyy. Samoin tuo päälle pukeminen on aikas työläs operaatio, tuntuu että pitäis ainakin toinen olkapää muljauttaa hetkeksi pois paikoiltaan. Ja sama homma kun pukua riisuu.

Toisaalta juuri tällä hetkellä painoa on 91 ( pituus 183 ) ja 'kesäkunnossa' olen aina siinä 85 - 87.

Kertokoon kokeneemmat, että asettuuko tämä tästä. Vaikuttaako tuo 5-6 kilon painonpudotus istuvuuteen paljonkin ?

Niinjuu, onohtu ilmoittaa, että pukuni on 54.

PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Noh, eilen rimpuilin tuo päällä hiki otsalla ja venyi se ehkä himpun jostain kohti. Saa suutari vähän avata nivusten kohdalta saumoja. Jospa se siitä. Laihdutetaan sitten pari kiloa...
    173/80 kokoiselle työkaverille 52 koko oli just passeli.
    // R1 -08
    Eikös se nahkapuku ole silloin just sopiva, kun et päällesi saa ilman kenkälusikkaa

Mua on ainakin opastettu ettei se saa sopiva lähtöön ollakaan, vaan sitä pitää venyttää istuvaksi vaikka saunassa sen kanssa istumalla. Joskus messuillakin sovittelin pukuja ja myyjän mielestä mun koko oli se, jonka kanssa meinasi uskoa loppua sen päälle saamisessa. Sanoi että rupeaa tosi pian lököttämään, jos otat venyttämättömänä sopivalta tuntuvan.

Sama hitusen lyhkäiseksi jäävä selkä mullakin tuossa on ja päälle saa taistella, mutta sitten taas ajoasennossa ei kulkuset ole pahasti rutistuksissa, joten oletan sen siitä sen verran muotoutuvan ettei tarvitse kumarassa kulkea taukokahvia Essolta hakemaan.

Jeps. Jospa se siitä venyisi sopivaksi. Jos noin on niin varmasti hintansa arvoinen tämmöiselle muutaman kerran radalla kesällä suhaavalle.
    Ei tarvitse goret päällä ajella ja voi vähän mallata polvea maahan.
    // R1 -08
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 18 2010,16:50) kirjoitti
    52.

Nim. punkero?
    Mä olen sun kanssa saman kokonen, ehkä parikolme kiloa painavampi ja otin 54:sen. On aika passeli koko. sen saa sentään jotenkuten itse päälle ja pois, mut yhtään ei jää löysiä mihkään. Tähän kokoluokkaan suosittelen suosiolla ottamaan 54, jos on muita jotka meinaa tilailla!
  30.  
    Onks noissa halbahaalareissa millanen "sisävuori"?
    Ja millaset aluskamppeet teillä on ku testailette?

Jos nahka-asussa on esim tekokuitureikähaalari sisällä, ja itse pukee vielä tekokuitureikäalushaalarin päälle ennen kuin rupee veteleen nahkoja ylle, niin homma helpottuu exponentiaalisesti.

Jo se että jättää oman reikäalaushaalarin pois, ja käyttää pelkkää teepaitaa ja alkkareita; niin se nahka-asun päälle/pois kiskominen, vaikka siinä asussa edelleen on se asun oma reikähaalari sisällä, on suht nihkeetä kesällä hikisenä ratavarikolla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen