Siinä on jenkkipoika ajanut. 2005-mallin LT ei ole paljon jäähtymään kerennyt...
Tuostahan tullenee pauttiarallaa 320000km
LT 2005 Maileja 200000
<p>2002-2014</p>
Juu saman huomasin ja eipä tuossa paljon muuta voi kuin kumartaa syvään.Noin neljässä vuodessa 320 tonnia tarkoitaa 135 mailia eli vajaat 220 kilsaa JOKA PÄIVÄ. Ja kuulemma kerätty pääosin työmatkoilta ja vuosittaiselta mantereen läpiajolta...
Turha on tässä meikäläisen tehdä numeroa sadan tonnin (km) korkkaamisesta kuudessa ajokaudessa. Säälittävää suorastaan...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Kova suoritus ihan ajamisen kannalta. Jos siis ajoi viidessä vuodessa tuon, 322800 km, se tekee 176 km joka ikinen päivä viiden vuoden ajan. Olen tosin itse ajanut kahtena viime vuotena 30.000 km ja jos voisi ajaa koko kauden, hmmm, ei tässä niin kaukana ollakaan ...
Mielenkiintoista olisi tietää mitä remonttia tuona aikana on pitänyt tehdä vai onko tosiaan menty vain normaaleilla huolloilla. Ja mitä öljyä on käytetty, oma arvaus on että Delvac *
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
No ihan hyvä alkuhan tuo on, vielä reilu 1,2milj.km mittariin lisää niin alkaa Bemussa olemaan samat *lukemat kuin Dave Zien'in '91 FXRT:ssä... Toisilla ajetaan, toisia näytetään *
Piti ihan laskea, 243,5km/päivä.
Dirty Nasty Furriner
Täälläpäin oli joku vuosi paikallislehdessä juttu eläkeläismiehestä joka ajoi joka kesä 36000 km, 200km/päivä...
Vanhalla naisten Crescent polkupyörälläAika hyvin minusta...
Sorry jos meni liikaa ot![]()
ZX10R -08
S1000RR -11
Kun olen itse ajellut joskus noita kaiken maailman ylipitkiä polkupyöräreissuja ja kisoja niin voin sanoa että paskapuhetta,jos vielä eläkeläisellä ymmärretään yli 60-vuotiasta henkilöä.Ei mene vaikka olis kuinka vanha Crescent.(qazwsx @ Joulu. 24 2009,14:08) kirjoitti
Noin lahjakkaan kannattaisi jo vakavasti harkita ammattipyöräilijäksi siirtymistä.![]()
"He had the motor rebuilt 10 times, with a remanufactured motor being installed last October in Yuma, Arizona at Bobby’s Territorial Harley-Davidson."
Että se niistä miljoonista....
GSR 600 -06
XV 535 -92 Projekti
---------------------
SV 650 S -03
CB 500 -99
Älä nyt pilaa hd miesten unelmaa luotettavuudesta.(Jayded @ Joulu. 25 2009,00:53) kirjoitti
Hd:llä jokainen onnistunut pyörän käynnistyminen starttinapista lasketaan ainakin tuhanneksi kilsaksi ajossa.
Ja kymmenen koneremppaa. Pah, se ei ole noilla kilometreillä yhtään mitään. Täysiremppoja on normi hd:llä yleensä tuolla matkalla ollut ainakin kolmekymmentä.
.
Ei muuta kuin miljoonan mailin Bemareita näytille... tai no jos edes miljoonan kilsan vaikka näin ensialkuun
Montakohan perää tohon olis pitänyt vaihtaa noille kilsoille jos se olis ollu Bemari...![]()
Dirty Nasty Furriner
No tuossa listassa on noita miljoonan mailin rikkojia aika montakin (miljoonista kilsoista puhumattakaan). Jo H-kirjaimeen mennessä oli jotain puoli tusinaa, en jaksanut plärätä koko luetteloa...(Staga @ Joulu. 26 2009,21:13) kirjoitti
Nuo ei ehkä tee siitä niin isoa numeroa kuin Hardly-Ableson kuskit...Pelkkä nimi satojen muiden rinnalla näyttää riittävän.
Ja niin, onhan siinä tosiaan voinut jokunen perämurikkakin matkan varrella mennä vaihtoon, tai jos homma oikein on hoidettu niin pelkkä laakeri vain. Kulutusosa kun on...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
On näköjään noitakin... minkähänlaisilla huolloilla on matkaa taitettu, tokko bemarikaan yhdellä menee miljoonaa kuuttasataatuhatta...
Jaahas.. John Hermann: miljoona mailia.. nähdäkseni ei kuitenkaan samalla pyörällä.
Robert Higdon; K75 ja ainakin 3 R80G/S:ää. Tokko ajanut milliä yhdellä pyörällä.kirjoitti
Jos samaan malliin lasketaan niin aika moni HD-hemmo on samassa kerhossa... taidan jopa tuntea yhden tai kaksi.kirjoitti
Dirty Nasty Furriner
Ahaa, kun tuntee paljon ajaneita, on jo itsekin sankari (tai sankarin tuttu). No, sankarin tutukin ovat jo hapsuhousujen arvoisia(Staga @ Joulu. 27 2009,01:05) kirjoitti
Paljonko muuten olet itse tuupannut omalla hd:llä ilman ongelmia?
.
Älä nyt ole huono luuseri vaikkei "oma merkki" ehkä olekkaan se kaikkein kovin matkapyörä
Itse en karsasta bemariakaan, olen viettänyt antoisia hetkiä kaverin K100RS:n puikoissa ja välillä heikkoina hetkinä olen harkinnut jopa R1100S:n hommaamista... ehkä vielä joskus hapsut lepattaa bokserin satulassa
Kilsoista; toissa kesänä 20tkm ilman ongelmia, viime kesänä jäi kymppiin ja takapyörän laakeri petti kun kaikkiaan oli kilsoja joku 90tkm. Tallilla toinen vanne uudella kumilla päälle ja matka jatkui hapsut lepattaen
Dirty Nasty Furriner
Ei ole oman pyörän merkistä kysymys (mikäli Bemua tarkoitat), toisin kun sinulla (hd merkistä kun puhutaan).(Staga @ Joulu. 27 2009,01:25) kirjoitti
Nyt kyllä olet huono luuseri big time (also by the grace of God).
Kerroit siis "tuttujesi" kovista ajoista. Ei omaa kokemusta siis lainkaan. Noh, kukin tavallaan*
Palautetaan tämä puhe takaisin Bemuihin, joten tätä "tunnen varppina kaverin joka on ajanut ainakin miljuunan hoodeellä" voitaneen jatkaa vaikka sielä hoodee palstalla. Jookosta? Jatketaan sielä.
Sorry ot Bemu heeboille.
.
Ajan minkä ajan ja loput autolla mutta joo, jatketaan Bemarin ylistämistä, onhan se ihan mainio pyörä![]()
Dirty Nasty Furriner
Ei jatketa ylistämistä, jatketaan haluttua aiheellista BMW keskustelua.(Staga @ Joulu. 27 2009,01:56) kirjoitti
"10 needed rebuilt" keskustelu jatkunee toisessa merkkikohtaisessa talkissa.
.
Kauankos sä vielä haluat jatkaa tätä turhaa vääntöä? Mulla on yö aikaa![]()
Dirty Nasty Furriner
Ja muuten, otsikko sanoo "Toisilla ajetaan, toisia näytellään"... jos joku on rullannut HD:llä miljoona mailia niin luullakseni sen voi tuoda ilmi jopa BMW puolella. Toki jos herrat ovat eri mieltä niin voihan näitä poistaa, kiitos kuitenkin sinulle moderoinnista![]()
Dirty Nasty Furriner
Ei, en ole moderaattori (vaikka muuta väitätkin?).(Staga @ Joulu. 27 2009,02:26) kirjoitti
Ei, en ole BMW- motoristi (vaikka muuta väitätkin).
Kyllä, jatketaan BMW moottoripyörä keskustelua täälä.
Kyllä, edustamallesi merkille on oma merkki- site (ei tämä).
Kyllä, ko merkille ko km- määrä on ihan ok (10 rebuildin kera).
Kyllä, hapusuhousut ovat ok (mikäli tunnet paljon ajaneen).
Kyllä, hapsuhousut (muunmuassa) ovat naurettavat.
Kyllä, jatketaan pääsääntöisesti BMW juttuja täälä.
Kyllä se siitä, ehkä.
.
Meidän isä on vahvempi kun teidän... Voi helevetti mitä porukkaa!(Staga @ Joulu. 27 2009,02:22) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Taitaa vaan olla niin että jotkut ajaa prätkällä, autolla, fillarilla, harlikalla tai vaikka traktorilla tekemättä siitä numeroa. Se on normaalia liikkumista ilman hehkutusta tai numeron tekemistä siitä että "harrastan moottoripyöräilyä" Toisilla se ei ole harrastamista vaan aivan normaali tapa siirtyä paikasta toiseen, hoitaa kaikki päivittäiset asiat, työmatkat, kyläreissut ja harrastusmatkat vaikkapa sähly harjoituksiin säästä riippumatta niin kauan keväästä syksyyn kuin vain kukakin tarkenee riippuen tietenkin varusteista katteen koosta ja henkilökohtaisesta kylmän kestosta.
Mopopojat sitten yleensä vertailee kenen derbi kestää eniten ja kulkee koviten ja millä merkillä sitä toosaa saa parhaiten.
Sitten mitä tulee tuohon luotettavuus puoleen niin ei varmaan meidän puimuri- ja taavettipoikien kannata hirveesti tuota luotettavuutta mainostaa. Ei ainakaan nuo itsellä olleet bemut ole olleet sen luotettavampia kuin vajaat kymmenen japsia ennen näitä. Ja joo tunnen myös muutaman taavetin omistajan eikä nekään aivan hirveitä menestys tarinoita ole olleet.
Noh, mielestäni Dave Zienin saavutuksen postaaminen ei ollut kummoinen häpeä, ei ainaakaan niin suuri että jonkun kotimoden pitäisi siitä vetäistä arbuusi nenään ja alkaa arvostelemaan muita, heidän valintojaan kulkuneuvoiksi ja ajovarusteiksi.
No se on sellaista, tietyillä merkeillä ajavat ovat jo tottuneet siihen että koirat haukkuu ja karavaani kulkee
![]()
Dirty Nasty Furriner
Nykyään monet vain vähän yli puolilitraisetkin koneet menevät asiallisella huollolla ja ei-kusipäisellä ajotavalla sata tonnia, jotkut jopa 200 tonnia että heilahtaa, ja ilman mitään varsinaisia remontteja. Tekniikka on kehittynyt jo niin hyväksi.
Yli litraisten, paljon matalammalla kierrosalueella operoivien mottien kuuluukin nykyjään kestää ihan autoihin verrattavia km-lukemia. Tämä tosin sillä oletuksella, että huolto on hyvää ja säännöllistä, ja ajotapa on verrattain maltillinen - kummasta tahansa tinkiminen voi lyhentää käyttöikää huomattavasti, mutta silloin kyseessä on lähinnä käyttäjävirhe, ei suunnitteluvirhe.
Enkä suinkaan tarkoita, että pitäisi erityisesti hissutella kaasun suhteen, mutta kytkintä ja lootaa on kyllä syytä osata käyttää ilman tarpeetonta kuormittamista, ja esim. moottorin riittävä lämmittäminen kylmällä ennen ajamista on pitkässä juoksussa merkittäviä asioita silloin, kun puhutaan näin isoista km-lukemista.
Aika pitkälle samaa teknologiaahan näissä nykyisin on 4-pyöräisiin verrattuna. Toki kiertävät yhä pikkuisen autoja enemmän, mutta kiskovatpa toisaalta paljon pienempää massaa mukanaan.
+1000cc nelipyttyisessä melko matalaviritteisessä matkapyörässä semmoinen 500.000km tai yli aukaisematta konetta kertaakaan alkaisi mielestäni olemaan maininnan arvoinen juttu. 200 tai 300 tkm on vielä suht normaalia, kuten autoissakin.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Aikas hyvin on noi "sun tutut" vetäny, eli n. 67 000 km vuodessa viimeset 24 kautta!!!!(Staga @ Joulu. 27 2009,01:05) kirjoitti
Uskoo ken tahtoo, mut kai ne vetää, kun on oikeen HD alla
Nooh, vanhimmat tutut ovat jo eläköityneet ja asuvat paikassa jossa lunta ei näe kuin elokuvissa... mutta ihan miten vaan![]()
Dirty Nasty Furriner
Tuosta paljon ajetusta pyörästä vaan, että.... sitä sitten täytyy vaan pitää ja ajaa. Vaihtoarvo menee jo 5-8 vuoden jälkeen aika olemattomaksi. Käytettyjä mopoja on markkinoilla paljon ja mitä vanhemmista mopoista puhutaan, sitä enemmän niitä on myynnissä. Itse olen ajatellut tämän harrastuksen sillee, että ajelen vähän uudemmalla ja vaihdan sen siinä vaiheessa, kun siitä vielä jotain saa tai että siitä pääsee kunnialla eroon. Mutta joo... kukin tavallaan...![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
ihme nahistelua taas.. ja vielä noinkin typerästä aiheesta.
mitä ihmeen väliä sillä on mitä kukakin pyörällään ajaa? kuka saa jotain kilometrikorvauksia noista ajetuista kilometreistä? ja mitä vitun väliä sillä on mikä on parempi tai ei ole?
hienoo, jatkakaa vaan. mä lähen talliin ruuvaamaan..![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
mitä ihmeen väliä sillä on mitä kukakin pyörällään ajaa? kuka saa jotain kilometrikorvauksia noista ajetuista kilometreistä? ja mitä vitun väliä sillä on mikä on parempi tai ei ole? Samaa mieltä mäkin![]()
Bemari-ukkoja on kiva kiusata, ne on vielä oudompaa poppoota kuin HD-miehet (saavutus sinänsä...)
Jotkut riisikeittimillä tms ajavat vaan on niin totisia :/
Dirty Nasty Furriner
Mieluusti nämä kehumiset kannattaisi säästää sinne oman merkin keskinäisen kehun- kerhoon ja topiciin. Sielä tulee hyppyläpsyjä varmasti, ja porukkakin ymmärtää paremmin tätä I´m a cowboy, I ride a steel horse- totisuutt...eikun sankaruutta.(Staga @ Joulu. 27 2009,20:22) kirjoitti
Alkuperäinen aihehan oli mittavasti maileja lyhessä ajassa kerännyt BMW. Jatketaan siitä.
.
Joo jatketaan: Onpas mielettömän paljon ajettu farmari Bemari, ei varmaan muut merkit pysty samaan.
No vma, tuuttaako toi punaista sun modulaattoripiirissä?
[vinku-itku-hammastenkiristys-kiroilu hymiö]
Dirty Nasty Furriner