Sivu: 8 / 8:sta EnsimminenEnsimminen ... 678
Tulokset 211:st 230:een 230:sta
  1. #211
    Uskon siihen ett irto spoileri voittaa aina kiinten pleksin, varsinkin jos pleksi on alhaalta tiivis. Spoilerin ja pleksin alta psev ilma, yhdess yli pyyhkivn ilman saa aikaan nosteen joka riitt juuri kyprn yli. Huomaa nykyisin kiinni olevan wunderlichin lipan kanssa ett viisiiri pysyy puhtaampana. Kiinnostaa tuo sdettvyys kuitenkin, ehk se ja lippa yhdess toimii parhaiten.

    Nytt Touratechin sivuilla sopivan nuo straudat alkuperiseen pleksiin.
    Tauolla, Corvette C5
  2. #212
    Hertellnp tenere vkikin talviunilta tllasella kysymyksell. Elikk Lytyyk tlt ketn joka ois teettnyt ecun pivityksen off te roadissa saksan maalla. Ois kiva kuulla kokemuksia ko toimituksesta.
  3. #213
    Lainaa ameristep kirjoitti Katso viesti
    Hertellnp tenere vkikin talviunilta tllasella kysymyksell. Elikk Lytyyk tlt ketn joka ois teettnyt ecun pivityksen off te roadissa saksan maalla. Ois kiva kuulla kokemuksia ko toimituksesta.
    Tuosta ei ole kokemusta, mutta omani Ecun (vm -14) kytin vuoden vaihteessa Irlannissa: mototuning.ie
    Sujuvaa palvelua ja pyrkin lhti ohjelmoinnin jlkeen kyntiin
    Valitettavasti kelit eivt ole sallineet testiajoja viel.
  4. #214
    Mits se siell irkkupajassa kustansi. niin ja kauanko ecun kynti ko reissulla kesti. Tampereen yamaha centter on saanu jonkinlaisen yksin oikeuden nihin ecu pivityksiin, tai nin minusta on alkanut vaikuttaan. Esim emc oulu selviti asiaa ja ilmoitti maahantujan sanoneen ettei nihin pyrin tmmsi teh. Tampereella nit kuiteski tehdn mukisematta.
  5. #215
    En muista eurolleen, mutta olisko ollut kolmen ja puolensadan nurkilla paluuposteineen.
    Paketti meni sinne viikon ja tuli toisen takaisin.
    M lhetin ennen joulua, ja sain viestin kun oli perill. Samana pivn olisi lhtenyt jo takaisin, mutta kaveri kyseli onko kiirett, jos hn laittaa vasta lomien jlkeen postiin - mulle oli ok ja sovittiin, ett postittaa vuoden vaihteen jlkeen. Polte kokeilemaan olis melkoinen, mutta kevn eteneminen on valitettavasti pyshtynyt.
    Kokolailla kaikki vaihtoehdot tuli netist selailtua ja mys Tamperetta mietin, mutta jostain perverssist syyst ptin laittaa Irlantiin
  6. #216
    Oishan se sitten satasen halvempi kuin suomessa. Tampereelta sanovat, ett heidn ohjelminti yksikk on italiassa korjattavana. Kuulemma kuukauden psta luvattu takasin. Keskeytyy ajelut jos sillon vasta psevt softaa lataileen jos ei paikan plle lhde ajeleen.
  7. #217
    Moi

    Teetin Off the Roadilla. Postikuluja tulin jonkun verran kun hersin vhn viiveell kevll ja halusin nopeasti ajoon.Kesti n. 1,5 vkoa, jos haluaa voi kytt halvempaakin kuriiria mutta toisaalta jos se boksi katoaa niin tulee kallista.Seuranta toimi hyvin ( DHL ).

    Pyr muuttui kokolailla toiseksi l. ruutia on selkesti enemmn. Huomattavasti parempi kuin orggis. Maksoi muistaakseni luokkaa 430 . Suosittelen. Kilometrej nyt re-mappauksen jlkeen n. 17 000.Varsinkin trc off- asennossa kannattaa vhn mietti pitoa ennen kuin kaasua avaa.
  8. #218
    Min kytin teneren Tampereella ecu pivityksess joulukuun tienoilla. 5 viikkoa kesti, mutta siin ajassa ehtivt hyvin tehd mys mraikaishuollon. Nyt psiis pyhin kvin lyhyen lenkin heittmss ja kyll siin eron vanhaan huomaa, joskaan ei mitn ylti mullistavaa. Varmaan parempi verrata jos muutos tulisi odottaessa.
    Tauolla, Corvette C5
  9. #219
    Lainaa Dopfire kirjoitti Katso viesti
    Varmaan parempi verrata jos muutos tulisi odottaessa.
    Joo itse tuli kanssa psiisen pari lenkki kyty pyryttmss ja irkkusoftaa testaamassa. Pllimminen huomio oli, ett nyt mulla on pyrss kaksi ajo-ohjelmaa: T ja S. Ero toki oli alkuperisenkin, mutta nyt sen todella erottaa. Parasta antia oli tuo pikkuvaihteiden rajoittimien poisto - ainut ominaisuus, jota en tuossa pyrss ole voinut siet. Tllainen olis saanut olla jo tehtaalta...
  10. #220
    Kvin itse mys Tampereella pivittmss ECU:n tuohon edelliseen pyrn (,eli siis Tenereen). Asennus hoitui odottaessa ja eron vakioon huomasi kyll vlittmsti liikkeen pihalta pois ajaessa. Suurin ero suorituskykyyn tuli kuitenkin huomattua Norjan ja Alppien vuorenrinteill, kun ei tosiaan rajoitukset en tappaneet mutkasta ulos kiihdytyst. Tuli vaan pivitetty aivan liian myhn, taisin ajella vakiolla joku 35 tkm...
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun pivkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  11. #221
    Nyt sitten on ecu pivitetty meikklisenkin tennarissa, samalla pyr penkittettiin ja sdettiin hieman rikkaammalle. Turbotec jyvskylss suoritti ko.toimenpiteen kilpailukykyiseen hintaan. Kaasulpp aukesi 1,2,3,ja 4 vaihteella noin 50% ja 5:kin vasta 6500 rpm vasta 90%. Elikk aika raju on muutos pivityksen jlkeen, suu meni virneeseen vkisin kun psi kokeileen.
  12. #222
    Paljonko kustansi? Onnistuiko yhdell kynnill vai tarvittiin ECU:sta jotain tietoja pajalle etukteen?
    XV1900A, XL600V ext XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S
  13. #223
    Laiton ecun kuvan miss numerosarja nkyy poksin pll pari piv ennen ku ajelin paikalle. 350 oli pyynti pivitykselle ja penkitykselle. Reipas kaks tuntia kesti kaikkinensa koko operaatio. Jarmo Niskanen on kaverin nimi joka pivityksen tekee.
  14. #224
    Kiitos infoista, Niskasen kanssa tnn asiasta sovittu ja viel kun saadaan aikataulu osumaan niin menen poikkeamaan paikalla.
    XV1900A, XL600V ext XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S
  15. #225
    no niin ninhn sen puskaradion pitkin toimia. Ajelin ensimmisen pitemmn lenkin kaks pll ja siin tuon rajoituksen poiston vasta huomasikin. Atlantin valli fiilikset vain nousee, viikon krvistely viel.
  16. #226
    bilteman yleiskyttinen kassi ky sitten vakio sivulaukkuihin loistavasti. hinta 3,99,- kpl.
    http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/...si-2000031703/

    tm siis jos ei halua maksaa 2x50e siskasseista, ky siis 660 tenereen mys. Samalla kertaa ostin geelipenkinpllisen mik sopii hyvin ainakin kyytilisen penkkiin.. Kokemuksia sitten myhemmin
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S -05
    2008: Honda CBR 600 F -07
    2009: Suzuki 1250 Bandit S -07
    2010: Suzuki Hayabusa -04
    2011: Yamaha FJR1300 -02
    2014: Yamaha FJR1300 -07
    2017: Yamaha Super Tenere 1200 -12
  17. #227
    Kiitos loistavasta vinkist, kpsin het hakemassa.
  18. #228
    Laitetaampas tnne Tennari miehille tiedoksi ett
    hyllyst lytyis pakasta vedetyt (kyttmttmt) orkkis laukkujen siskassit.
    Espoosta lytyy, 50 ois aika sopu hinta.
    White punks on dope!!
  19. #229
    No Niin,
    talvi lhestyy ja tuli viikonloppuna vaihdettua ensimmist kertaa tenereen ljyt (moottori + per)
    Menikhn tm nyt oikein? ljyntaso tarkistusikkunassa antaa niin vaihtelevia arvoja, jottein ole tosikaan.

    Tyhjensin vanhat ljyt pois keskituella ( en vaihtanut tllkertaa -suodatinta) ja kun ei en tippunut ljy ulos => Lissin 3,1 L uutta ljy, mutterit kiinni ja siin ephuomiossa en huomannut tarkkailla ljyn tarkistusikkunaa. Nooo, ikkuna oli tynn ljy eli reippaasti yli maximin.
    Laitettiin kuitenkin moottori kyntiin ja annettiin lmmet kunnolla. Moottori sammuksiin odotin minuutin.. odotin kaksi. Tarkistusikkunaan ei ilmestynyt ljy olenkaan. Lissin hitusen ljy lis ja ljytaso oli Min- ja Maxin puolivliss. Kaikki siis kunnossa?

    Pesin pyrn ja ajoin talliin.. Tunnin pst kvin ohimennen katsomassa keskituella olevaa pyr. ljyn tarkistusikkuna oli taas "tynn"..
    Joo kuivasumppu on tm pyr (ensimmiseni) ja ulkomaan tenere foorumissa oli 27 sivua saman aiheen ihmettely.

    Kertokaapa tenereliset mik on minun tapaukseksessa tilanne. ljy on oikea mr vai liikaa (vai liian vhn?)
    Olisiko pitnyt jtt viimeinen lisys tekemtt ja seuraavaksi poistaa tarkistuksen jlkeen listty ljy vai antaa olla nin?
    Viimeksi muokannut: mkukka; 02.10.2017 klo 16:32.
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S -05
    2008: Honda CBR 600 F -07
    2009: Suzuki 1250 Bandit S -07
    2010: Suzuki Hayabusa -04
    2011: Yamaha FJR1300 -02
    2014: Yamaha FJR1300 -07
    2017: Yamaha Super Tenere 1200 -12
  20.  
  21. #230
    Pyr lhti vaihtorivistn ja paljon hyv lisvarustetta olisi nyt Tenereen tarjolla, kykhn myyntiosiosta katselemassa ilmoitus!

    Tai suoraan tst linkist klikkaamalla: http://www.moottoripyora.org/keskust...lisvarusteita
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
Sivu: 8 / 8:sta EnsimminenEnsimminen ... 678