Niinpä niin, jotkut nyt on käsittänyt koko tämän viestiketjun aiheen pikkaisen väärin.
Kyse ei nyt niinkään ollut siitä onko joku LoTja saavuttanut 200.000 mailia vaan ennemminkin sen kuskin sinnikkyydestä ja ennenkaikkea mailien keräämiseen käytetystä suhteellisen lyhyestä ajasta. Ja vielä huomioiden, että kaveri ei asu missään Floridassa tai Teksasissa, jossa on passelit ajokelit vuoden ympäri vaan USAn koilliskolkalla, jossa viime aikoinakin on uutisten mukaan rämmitty ihan kunnon luminietoksissa.
Olishan tuon voinut varmaan vetäistä jollain HooDeelläkin, jolloin tietysti rispektiä olisi tullut vieläkin enemmän...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
No mut ei sitä olis kukaan uskonut jos sen olis HD:llä vetänyt, Bemarikin menee läpi siinä ja kintaalla (kahvalämppärit savuten) :/
Millaisillakohan huolloilla/korjauksilla toi on mennyt ja missä kunnossa kone lienee? Aika hyvin on yleensä ajettu mobile.de:n bemuilla...
Dirty Nasty Furriner
Joo. Näköjään pitäisi miettiä hyvin tarkkaan mitä ketjun otsikkoon ja alaotsikkoon kirjoittaa, kun keskustelun aloittaa. Melkoinen HD-BMW-"Kova kaveri"-"Vielä-Kovempi-Kaveri" vääntö tästäkin syntyi.
Tarkoitus vaan oli hiukka antaa rispektiä melkoiselle ajosuoritteelle! Jos joku HD:llä ajaa saman kilometrimäärän samassa ajassa annan vielä pirun paljon enemmän rispektiä! **
LoTjaan verrattuna kun tuo Harley-Parkinson on melkoinen täryjyrä.
<p>2002-2014</p>
Oli oikein pakko katsoa mitä nää pemarit oikein on..
Siinä olis näköjään keijolla nyt kova peli myytävänä. Ei ole sitten itsellä enää niin kauhean paljon ajettavaa..
636 -> 998
onhan harrikalla ollut mallistossaan toisen maailmansodan aikoina semmonen härpätin kuin XA 750, kopio bemarin bokserista ja laatikosta. vaikka harrikalla ajankin, en koe tätä tietoa osumana siipeen, saati että se vaikuttaisi ajokilometreihini mailiakaan.
noillakin vehkeillä lienee sota-aikana ajettu ihan jonkin verran, ja aikana sodan jälkeenkin. liekkö moni tältä foorumilta nähny moista kampetta luonnossa? minä olen.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Jaa-a, noilla Bemuilla (myös moottoripyörillä) katsos ehtii ajamaan paljon, kun ei mene aika hapsuhousujen nyöriä selvittäessä ja nahkaliivin saumoja rasvatessa. Toki, jos teininä koulukiusattu luonne saa em touhuista balsamia haavoihin, ilmeisen mieluinen rasvojen kanssa touhaaminen ei (luultavasti) mene hukkaan.(Staga @ Joulu. 27 2009,22:01) kirjoitti
.
Vähän samaa mieltä, pitemmän rupeaman ittekin polkaisseena sanon että ei onnistu moinen, että muka joka päivä 200km p****puhetta on. Jossain välissä pitäis keritä syömään ja nukkumaankin.(rellonen @ Joulu. 24 2009,14:35) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Totta se on, koska oli lehdessä.(Moto guzzi @ Joulu. 28 2009,17:52) kirjoitti
Lehti ei paljasta lähdettään, mutta sanottu urheiluelämän johtotehtävissä oleva vaikuttaja on valaehtoisesti luvannut vahvistaa kertomuksensa oikeudessa, jos on tarvis.
Taisin satuttaa sun tunteita aika pahasti? Sori vaan, ei ollut tarkoitus loukata... koita nyt kuitenkin päästä asian yli ja elämään kiinni(vma @ Joulu. 28 2009,16:55) kirjoitti
![]()
Dirty Nasty Furriner
Pemari-Hootee miitti?![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Kesyjä vehkeitä.. Saabilla on todistettavasti ajettu 100000 km 20 päivässä, siis keskimäärin 5000 km joka päivä. Koska Blade kulkee kovempaa voisi olettaa, että ennätys on helppo rikkoa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
No,36000 km tarkoittaa 180 päivää,eli kesä ja joka päivä 200 km. Ja joka kesä?Montako kesää? Jos keskinopeuden saat 30 km/t joka on jo kova kahdellesadalle vanhalla naistenpyörällä niin se on pauttiarallaa seitsemän tuntia joka päivä ilman taukoja.Ja yksin,ryhmäajo on ihan eri juttu.-80 luvulla derkkujen ryhmä veti mm-kisoissa 210 km keskinopeudella 54 ja risat ja Tanskassa missä ei ihan alppinousuihin joudu.(hra1150 @ Joulu. 28 2009,18:22) kirjoitti
Ei mahdoton,mutta jos se on todistetusti ajettu niin se on kova juttu.Tuo body kun on sellainen kapine että se kaipaa lepoakin jo ensimmäisen kuukauden aikana.
No Tiger Woods tässä morjens, mitäs jätkät? Katoin netistä, että täällä puhutaan asiasta. Ammattilaisena voin sanoa, että ne on tosiaan eri pelit ajamiseen ja näyttämiseen, vai mitä sanotte?
Toisia näytellään...
ja toisilla ajellaan!
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Jollen väärin muista niin tuota XA-mallia tehtiin jotain tuhannen kappaleen luokkaa ja on ultraharvinainen kapine tänä päivänä. Sillä ei siis sotaa voitettu,varsinkin kun se ei osoittautunut ihan Bemarin kaatajaksi.Jos määrä tuntuu isolta niin vertaa vaikka siihen että WLA:ta tungettiin pelkästään Vennäänmaalle yli neljäkymmentätuhatta kappaletta.Tosin niistä meni jonkunverran pitkäaikaissäilöön Atlantin pohjamutiin.(JaZZo @ Joulu. 28 2009,12:43) kirjoitti
Täällä on tutkittua tietoa asiasta:(jarska @ Joulu. 28 2009,18:34) kirjoitti
BMW meets HD
Sivuilla 5 ja 6.
taisi olla Talladegan ovaali missä kiusasivat ysitonnista...(vetomies @ Joulu. 28 2009,18:38) kirjoitti
Pääsin muuten kengittämään ysitonnaria ennenkuin olivat yleisesti myynnissä, faijan silloiselle työnantajalle etsittiin uutta edustusautoa ja maahantuoja toimitti koeajoon oman yksilönsä.
Niissä vielä huomasi sen wanhanaikaisen turbopotkun (tai ainakin siinä yksilössä), kolmen tonnin jälkeen alkoi pää väkisinkin painua niskatukeen kiinni... nahkapenkit oli vaan sikaliukkaat, olisi tosiaan kaivannut neljän pisteen vöitä.
Dirty Nasty Furriner
Todeksi joka sanan, vannon kautta lautakasan.(rellonen @ Joulu. 28 2009,18:49) kirjoitti
Tunsin syvästi, todella syvästi, hillitöntä halua nauraa kovasti.(Staga @ Joulu. 28 2009,18:28) kirjoitti
Nyt ei siis puhuttu hd:stä tai bemusta.
.
Juu, aluksi tekivät ennätyksiä 9000- mallillaan.(Staga @ Joulu. 28 2009,19:21) kirjoitti
Näitä sitten vielä parantelivat myöhemmin 900- versioilla.
http://www.saabhistory.com/2007....lection
.
Tai siis miksei? Mulla on tiedossa Enontekiön Ylikyrössä pieni joenrantapalsta, johon mahtuisi teltta tai kaksi. Eiköhän insinööri-ropaajasakista sen verran löydy osaamista, että riuku saadaan aikaiseksi. Virvelinkin saa ottaa.(mchuurre @ Joulu. 28 2009,18:51) kirjoitti
edit: mutta tämä on siis taas ehdottomasti ot ja siksi kehotankin suuntaamaan ajatukset takaisin alkuperäiseen topicciin.
Mikä se sana olikaan...Symbioosi...sehän se...(mchuurre @ Joulu. 28 2009,18:51) kirjoitti
![]()
<br />
jos ajattelee bemarin kierrosten olevan vastaavat kuin 900kuutioisen 127 fiiatin, ja tehotkin on samansuuntaiset, niin fiattien koneet 70 luvun alussa kesti noin 100tuhatta. sitten valmistustekniikka kehittyi ja myöhemmät meni jo 10 vuotta myöhemmin 150tuhatta.
kyllä bemarin on pakko mennä 300 tonnia. öljyt on parempia ja koneistuskin ja muut öljynkierrolliset asiat pitäs olla hallinnassa vähän paremmin kuin 70 luvulla.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Näin se suurin piirtein menee. Fiat 127 ottaa tuossa 5500 paikkeilla 105 Nm takagummilta ja 85 Hp 6000 kohalla. Ei mikään juttu nykyöljyillä.(jaket @ Joulu. 29 2009,22:51) kirjoitti
Mistä näin huimat lukemat on vedetty(hra1150 @ Joulu. 29 2009,23:06) kirjoitti
fiatille
ZX10R -08
S1000RR -11
joo, mutta gs on puolet kevyempi kuin fiatti. kone pääsee helpommalla.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Vasrsinaisia asiantuntijoita täällä näköjään.
Fiat 127 oli etuvetoinen pikkuauto.
903cc
- 33 kw/ 45 hv
- 730 kg
- 0-100 km/h : 19.1 s
Noo olihan 127:sta myös "Sport" versio, ensin 70 pollea ja myöhemmin jopa 75, huippuja 165kmh.
127 oli yllättävän hauska peli ajella soralla, ei olisi uskonut auton olleen etuvetoinen.
Jaah kyllä meidän nyt pitää jo alkaa kehumaan BMW:n kestävyyttä, muuten vma:n kansipahvi palaa...![]()
Dirty Nasty Furriner
Tuossa vähän lisää faktaa.(pomppe @ Joulu. 30 2009,10:05) kirjoitti
http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet502.htm
Oli muuten makea tunne kun pääsi ihan uudella pakasta vedetyllä 502:lla myrkyttämään. Eipä ollut 500:sta ikävä sen jälkeen. Puhumattakaan 361:stä.
Kannattaa muuten huomata, että 602 turbon ohjaamon melutaso on 0.5dB suurempi kuin "vaparin" mistä johtunee? Jos joku tietää niin asiallisia vastauksia, kiitos.