Tuli hankittua kyseinen pyörä,ed oli 1200 suzuki GSF S.
Pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin FJR:ään. Pari kertaa viime ja ed kesinä testannut. + hyvät tilat kahdelle( isokokoisellekkin 190 ja 180 pitkille) + vääntävä moottori kuten suzuki. Nyt kysyisin onko pyörässä ns. takuuajan tarkempia seurattavia kohtia tai tehtaan jotain osavaihtoja jne.... Pyörällä ajettu jo aika paljon 27tkm (parissa kesässä) Niin ne haaveet toteutuu.... HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !
rengas
Sama malli. Ainoa vika josta olen takuuaikana reklamoinut on sateella täristävä pleksi, eli kun sammutta virran ja pleksi laskeutuu ala-asentoon, niin se ei liiku jouhevasti. Syytä eivät vielä kuulemma tiedä, mutta niitä on ullut muutamia.
Muista asioita ei ole tiedossa.
Tarkasta että peräöljyt on kunnossa, tai oikeastaan parempi että hommaat Yamahan omaa peräöljyä ja vaihdat ne. Aine on hinnakasta, (noin 40€/~4dl pullo), mutta siitä vaihtaa pari kertaa. Tavallinen peräöljy ei oikein tahdo kestää siellä, perä lämpiää sen verran. Mulla oli laitettu huollossa tavallista öljyä ja haisi aikas pahalle kun 7tkm jälkeen talvihuollossa ne pois laskin. Muuten ei pitäisi olla mitään enää -08 mallissa. Aikaisemmissa oli jotain ongelmia TPS-anturin kanssa.
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Mulla 07 ja ajettu 37tkm, ei ole vielä tarvinnut muuta kuin bensaa kympin välein tehtävien huoltojen lisäksi; niin ja renkaat kans vaihdettu kympin välein.
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Mulla 2007 malliin vaihdettii takuuseen taka-iskari kun vuoti ja viimekesänä 2009(2008) malliin etupumput takuuseen kun klappasivat, eli kun perän painoi alas jotta eturengas irtos maasta niin pumpuista nytkyttämällä havaitsi klappia. Mutta molemmissa takuu/maahantuoja hoiti asian YamahaCentterin kautta kuntoon.
Muuten mahtava pyörä mutta kypärämelu pyörteilystä johtuen aiheuttaa harmaita hiuksia...
![]()
![]()
![]()
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *