Jottei menisi talvi ihan ihmettelyksi niin mitäpä jos harjoitellaan vähän tasapainoa.
Tässä vähän esimerkkiä jotta jää jotain ensi talvellekin.
Adam Raga
Tuosta vitejosta tuli mieleen eräs vanha haastattelu.
Eräs suomalainen Trialin maailmanmestari taisi kertoa talviharjoittelusta seuraavaa:
Koska ulkona on kylmä, niin autotalli on hyvä treenauspaikka. Menee pyörän päälle seisomaan ja ei pidä jalkoja maassa. Moottoria ei tarvitse käynnistää. Pari tuntia kun pomppii autotallissa ympyrää, niin tulee hyvä hiki ja mieli."
Kuullostaa näppärältä tempulta pyöräyttää kyykkypyörällä parit ympäriinsäpomppimiset autotallin halki, poikki ja pinoon. Ilmoittelen tänne sitten miten kävi.![]()
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Kyllä tasapainoharjoittelusta on apua. Ite olen fillarilla harjoitellut niin, että yritän ajaa mahdollisimman hitaasti seisovilla jalat koukussa. Raskaan Gessun käsittely liki nolla vauhdissa on selvästi helpottunut.
GasGas tai Beta voisi kyllä olla kiva lisä Gessun rinnalle
Mulla on käsitys ettei pukki tänä jouluna tuollaista tuo mutta eihän sitä tiedä mitä keväällä tapahtuu...![]()
Tässä fillarilla jos sattuu oleen vaikka kaverikin joka harrastaa:
Paripyöräilyä tai tämä Danny boy