Eli otsikon mukaisesti etsitään porukan tehokkainta mopoa.
Itsellä ihan vakio mustarastas joten sen tehoja ei tähän ketjuun kannata laittaa. Eikä edes tiedossa.
Pyörän mallin, tehon ja väännön lisäksi vois laittaa mitä muutoksia on tehty ja kuvatkin on kivoja.
Listaus päivitetty 5.8.09.
Ahtamattomat alle 1000cc
kuski mopo hp Nm
TGS^ Honda CBR 1000rr 189,00 ?
Johtaja GSX-R 1000 K6 183,00 124,00
Toippari Kawasaki ZX-10R 174.30 ?
jeppe56 Kawasaki ZX-10R 170.60 ?
VilikkiR1 Suzuki Gsx-r 1000 k7 170.41 117.36
jarrarit Yamaha R1 -08 170,00 ?
Tonanza Yamaha R1-08 167,60 110,70
Vonikka Suzuki 1000 GSX-R K7 165,00 106,00
Piitteri Yamaha R1 163,40 106,85
Gaffa Yamaha R1 163,00 114,00
Ile78 Suzuki GSX-R 1000 K6 161,74 119,93
Aapo Honda CBR 1000rr 160,16 110,46
Jadexia Suzuki Gsxr1000k5 159,60 113,00
Rooroo Yamaha R1 -03 159,00 ?
mekanik Honda CBR 900 RR 148,00 95,00
DizzySpell Suzuki GSXR750 142,00 ?
Juha66 yamaha fzs 1000 141,50 108,00
jpuonti Yamaha FZ1-N 141.02 98.93
The Stick Triumph Daytona 955i 140,60 96,00
revengeant Kawasaki ZX-9R 140,10 100,10
anttuv Yamaha Fz1-n -07 136,30 96,50
tumb| Yamaha YZF750R 135,00 ?
markus80 Honda CBR 954rr -03 134,06 94,72
Kw@@kku Kawasaki zx-9r 133,80 92,20
Cyberias Triumph Daytona 955i 132,00 ?
DaZuissi- Suzuki 750 GSXR 130,00 72,70
SpedeX Suzuki TL1000S 122,70 117,50
HarWa zx6r -04 117,14 67,82
Ludvig xiv Honda cbr 600f 110,00 68,00
Ahtamattomat yli 1000cc
kuski mopo hp Nm
ksthb Suzuki Hayabusa GSX 1700 R 255,30 197,00
jouniri Hayabusa K7 1580cc 237,00 211,00
2jorma2 Kawasakizzr 1550 234,00 203,00
Titaani Suzuki Hayabusa GSX 1700 R 219,70 159,00
Tylyttäjä Suzuki GSX-R 1070 K5 215,00 138,00
jarim Suzuki GSX1400R Hayabusa 204,00 165,00
TJJ Suzuki Hayabusa 198,00 156,00
vegelius Kawasaki zx12R 192,00 147,00
yoda Suzuki Hayabusa 1300cc 190,00 162,00
muaythai Suzuki GSXR1300 K8 189.24 151.74
yoda Suzuki Hayabusa 1299 cc K6 189,00 166,00
kawabata Kawasaki 1200 R 184,00 125,00
rossimopo Suzuki GSXR1300 K8 183.50 144.60
m12r Kawasaki 12r 182,00 147,00
Tase1 Suzuki K3 Hayabusa 174.81 148,63
ksthb Hayabusa GSX 1300 R 172,00 140,00
Elmeri H Kawasaki ZX-12R -01 170,33 139,02
LiguidSnake Kawasaki zx12R 168,00 ?
greatLeo Suzuki GSX1300R Hayabusa 166,60 130,10
kawa zx12r Kawasaki zx1200r 164,8 132,00
Sara Suzuki Hayabusa GSX1300R 163,00 ?
toimeve Suzuki Hayabusa 166,10 ?
xx99jkl Honda Blackbird '99 157,09 128,12
Salmon Suzuki gsxr 1100 150,40 132,50
soi6 Suzuki GSX1400R 143,87 141,72
bandihta Suzuki Bandit 1200 SA 134,80 112,20
Soikka83 Yamaha FZR 126,11 96,26
B12 Triumph Speed Triple 121,80 102,5,0
Ahdetut alle 1000cc
kuski mopo hp Nm
ruostekasa Suzuki GSXR 1000 K3 336,00 276,00
Ahdetut yli 1000cc
kuski mopo hp Nm
Mika 14R Kawasaki ZX-12R 425,00 +300
Artsi- Suzuki hayabusa 360,00 340,00
kajbusa Suzuki hayabusa 312,00 304,00
jouniri Hayabusa K7 1580cc 312,00 275,00 (NOS)
BussiJussi Hayabusa 2008 311,00 300,00
Tepabusa Suzuki hayabusa 1300rt 261,00 184,00
jaakko Suzuki hayabusa 255,00 239,00
yoda Suzuki Hayabusa 1299 cc K6 248,00 222,00 (NOS)
HSRC Triumph Rocket 208,27 305,91
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
Vähän tähän tyyliin ?
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Ei mulla ainakaan.![]()
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Turbo-mopothan ne valtaa kärkipaikat ilman muuta..(uusiomotoristi @ Heinä. 16 2008,14:06) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
kuvien lisäksi mahrolliset videot olis ihan hauskoja nähdä.
Istun taikka ajelen antaa perä huiman sävelen..
Tän ei ole tarkoitus olla kilpailu vaan ajatuksena on kerätä pyörämerkeittäin / malleittain tähän ketjuun luettelot millaisia hirmuja löytyy(uusiomotoristi @ Heinä. 16 2008,14:06) kirjoitti
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
Omassa luokassaan tämä on varmasti kohtuu tehokas. Eli alle 1100cc vapari, ja ilman kaasuja.
Suzuki GSX-R 1070 K5. Kaikki kampurasta ylöspäin vaihdettu tai duunattu koneeseen. STD standardilla about 200hp ja 130Nm renkaalta Dynojet 250i penkissä.
EDIT: Ja kyseessähän on täysi katupyörä, ei kisapyörä. Tänäänkin pyörällä töissä. Reissujakin olisi tuolla tarkoitus heittää.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Eikös se yleensä ole alle ja yli 1000 kuutioiset?(Tylyttäjä @ Heinä. 16 2008,15:21) kirjoitti
![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Eikös kriteeriksi voi laittaa
- ei turboja (tai muita ahtimia)
- ei kaasuja
<p>2002-2014</p>
No mikäs järki siin on jos etitään tehokkainta pyörää?(C-A-D @ Heinä. 16 2008,16:36) kirjoitti
Kawasaki zx-10r
Ahdetut ja vaparit omaan sarjaansa...![]()
- ZX9R -
Täällä vierailevista hepuista tunnen pari jolla on pyörässä ainakin 300hp takiksella ja lisää taitaa sellaisia valmistua tällekin suvelle![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ok. Laitetaan ryhmittely Vapaastihengittäviin ja ahdettuihin ja molemmissa alle ja yli 1000cc(revengeant @ Heinä. 16 2008,16:54) kirjoitti
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
No seuraavaksi varmaan pitää määritellä kauanko tuota tehoa pitää olla saatavilla ennenkuin(Huoppi @ Heinä. 16 2008,16:39) kirjoitti
- kaasu loppuu
- kone sulaa
Teoreettista tehoa sanon minä...
<p>2002-2014</p>
MULLA ! Kylessä lukee tunturi ja kaks jalkavoimaa![]()
![]()
![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Älä poraa, ahda huussis.(C-A-D @ Heinä. 16 2008,18:05) kirjoitti
Vaparit sux kirjaimellisesti.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Sitten mä haluun kriteeriksi sen että sillä pitää pystyä ajamaan tiellä. Ja rautapersettä. Ja tehon pitää olla käytettävissä eli sitä pitää saada myös matalilla kierroksilla.(C-A-D @ Heinä. 16 2008,18:05) kirjoitti
Voittajapyörä on tietenkin punainen, sillä punainen väri on nopein.
Blaah.
Tehoja kuin tehoja. ahdettu/kaasut/vapari eri luokkiin, mutta muuten toi luokittelu on yhtä triviaalia kuin koko tehon määrä. Jos haetaan tehokkainta pyörää, onko silä mitään merkitystä tuotetaanko ne tehot vaikka kaasuturbiinilla jos ne saadaan vaan mitattua.
Teoreettisia arvoja tässä tutkitaan muutenkin.
Niin ja tehoja en tiedä. 131kw lukee rekisteriotteessa.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
himmeetä vänkäämistä, muttei yhtään viel ilmottautunu, paitti tylyttäjä, yli kilosiin...
Alle kilosissa, siis tällä hetkellä tehokkain mun oma menopeli eli CBR 600F (vakio, slipari vaihdettu, eli varmaan vähän tippunu tehot), tehoa ~100hp papereiden mukaan...
Siiät voi sit alkaa laittaa paremmaks, ni saadaan vähä teholukujakin ;)
edit: nii eikä varmasti renkaalta
No onpa ujoa sakkia. Vakio r6 2005, 120 pollea.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Laitetaan sitten omakin 750 GSXR -99
130hp
Vaimennin vaihdettu + säädetty
Käyrä
dazuissi.kuvat.fi
GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
Sama kuin kävelykilpailuissa tai rata-ajossa korkeintaan 2-vaihdetta käyttäen. Tokihan tehokkaimman lisäksi voi hakea tehokkainta 600 ksm vaparia tms., mutta turha niitä sisäisellä tuulimyllyllä varustettuja koneita on ulos rajata.(Huoppi @ Heinä. 16 2008,16:39) kirjoitti
Hyvä topikki painui kasaan kuin pannukakku. Bomber saattais olla toimivampi foorumi tälle topikille...
" Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
"Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
Taitaa olla kyseessä ihan perinteinen "horsepower shootout", eli kuka saa dynovedossa kovimmat lukemat. Onko siinä sitten järkeä vai ei, ei ole oleellinen asia. Ei ole järkeä siinäkään, että siniaaltoa humisutetaan auton sisällä ja mitataan kellä on eniten desibelejä. Kilpailumuoto sekin siitä huolimatta.(tsj @ Heinä. 17 2008,09:49) kirjoitti
Mielestäni jako ihan simppelisti ahdettu/kaasu ja sitten ihan silkka vapari eli kahteen luokkaan. Koneen kestolla ei ole väliä, kunhan vedosta saadaan kohtuuluotettava tulos. Katurekisteri voisi myös olla vaatimus, eli kilvellinen peli. Katukäytössä oleva, mutta laillisuus omantunnon asia.
Antaa tulla tuloksia. Paskanjauhanta ja spekulaatiot sitten myöhemmin. Ketjun aloittaja voi listata tuloksia, koska moisen ketjun aloittikin.
BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Teen kyllä listausta mikäli jauhamisen sijaan saadaan lukemia.(B12 @ Heinä. 17 2008,09:59) kirjoitti
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
Tälläiset sen varmaan voittais ja ihan vakiona, mutta mihin kategoriaan se luettais...
-ainakin ahdettu, toisaalta ainoa periaate saada mylly pyörii.
klikatiklik
löpöllä voittoon sanoi Jay Leno.
Ei taida olla vain omistajia Suomen maassa
Yamaha R1-08 Akrapovic-sliparit,K&N,Tuning Link= 163 RWHP ja 114 NM takapyörällä.Samassa penkissä kuin Tylyttäjän Suzuki penkitetty.
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 750 -89
-Kawasaki ZXRR 750 -93
-Suzuki GSX-R 750 -03
-Yamaha YZF R-1 -06
-Yamaha YZF R-1 -08
-Gaffa
No ei tällä päästä finaaliin, mutta Speed Triple 1050 -05 121,8hv ja 102,5Nm. Vaimentimet vaihdettu ja ruiskua säädelty.
BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Oma alle 1000 cc
174.3 hp takapallolta (kx Tampere). *
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
GSX-R 1000 K6 -> 161,74heppaa ja 119,93nm takapyörältä. Leo Vince GP-style slip on + bmc + ecun säätö. Mitattu MJP 2000 dynossa.