Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 266:een 266:sta
    Mulla siirtyy vakuutukset Aktiaan, pyörän vakuutukset liikenne- ja täyskaskovakuutus 599€/v. Pyörä honda cbf1000 ja kuski mallia -73, asuinpaikka Nummi-Pusula. Liikennevakuutuksen bonus 20% ja kaskon 70%. tosin mukana siirtyy myös lainat ja pankin asiakkuus...
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
    Lainaa (archer @ Huhti. 29 2010,22:25) kirjoitti
    Mulla siirtyy vakuutukset Aktiaan, pyörän vakuutukset liikenne- ja täyskaskovakuutus 599€/v. Pyörä honda cbf1000 ja kuski mallia -73, asuinpaikka Nummi-Pusula. Liikennevakuutuksen bonus 20% ja kaskon 70%. tosin mukana siirtyy myös lainat ja pankin asiakkuus...
    Oliko se Aktia ainoa yhtiö joka ei korvaa ollenkaan ratalippoja vai sekoitanko johokin toiseen yhtiöön? Muistaako joku viisaampi
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Lainaa (lunastar @ Huhti. 30 2010,09:47) kirjoitti
    Lainaa (archer @ Huhti. 29 2010,22:25) kirjoitti
    Oliko se Aktia ainoa yhtiö joka ei korvaa ollenkaan ratalippoja vai sekoitanko johokin toiseen yhtiöön? Muistaako joku viisaampi
    Eivät korvaa. En tiedä onko ainoa.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
    Nordeassa Suzuki GSX 1100 -83 osakaskolla ja 45% 450€/vuosi.

Soittelinpa Ifille ja 280€/vuosi. Lähti vaihtoon...
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
    Tuli Nordeasta vakuutustodistus...
    Onks ne jumalauta taas nostanu hintoja?

Kaksi vuotta ollut vakuutukset Nordeassa, Liikennevakuutuksen bonus on noussut 25->35 mutta silti hintakin on noussut 150e kahdenvuoden takaisesta

Pitäisköhän sitä alkaa pikkuhiljaa kilpailuttelemaan..
    K750 -61
    Mullekin kolahti nordean uusi vakuutuskirja. Hintamuutoksia 1.4.2010 alkaen: liikenne-, laajakasko sekä osakasko +15%
    - Gpz 900 R -

- CB 600 F Hornet -
    Tuli tässä miäleen jotta Turvan asiakkkaan kannattaa tarkastaa vakuutuksensa. Tässä nyt on lähiaikoina vähän paskaa säkää ja sekoilua sattunu omalle kohalle, kiitos turvan.
    Viimeisin oli eilen kun piti löytyä vulvasta lasivakuutus..vaan eipäs ollukkaan. Kuten ei ollut viime helmikuussa keskeytysvakuutusta..eikä mukamas kaskoakaan kun hinauspalvelu laskua yhtiöön lähetti. Noh, nämä kyllä selvis (siis kasko ja kesk.vak.) mutta nyt vaihtuu yhtiö, mulle riitti...
    04 Buell xb12s

Lainaa (lepi @ Joulu. 11 2009,07:37) kirjoitti
    Tapiolassa 30% + 70% 888 € lunariturvalla. 750cc, 110kw, 199 kg, 31 v. Bonuskertymä 10 pinnaa vuodessa tapiolassa ja turvassa, se on tärkeä etu itselleni.
    Tämä oli halvin kilpailuttaessa reilu vuosi sitten ja IF oli ylivoimaisesti kallein. Täytyy kevään aikana laittaa tarjoupyyntöjä menemään koko paletista.
    Tuo 10% vuodessa hyvittää aikas lailla Tapiolassa.
    Iffiläiset soittivat ja täti oli saada halvauksen kun sanoin, että turhayrittää, ette pysty tarjoon 10 % vuodessa kuitenkaan.
    Se lähti opiskeleen tapiolan vakuutuksia, ensin väitettyään, ettei ole mahdollista ;)))
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Mulla vakuutukset If:llä... Ostin ekan pyörän ja olin varma et nyt joutuu kilpailuttamaan ajopelien vakuutukset kun tuo iffi ei ole ihan halvimman maineessa.... Noh meni pari viikkoo ja vakuutuskirja tuli ... Helkkari soikoon * 345 € vuoteen ! Piikkisessä skootterissa oli kovemmat maksut !(jotain450 €) *Vinkeetä jotten sanos *
    Tänään kävin kiertämässä vähän vakuutusyhtiöitä ja tommosia lukemia sain näillä spekseillä: Honda CB600F *2010 599 cm³ 75.0 kW *198 kg 22v Kirkkonummi

...................Liikennevakuutus...........Täys kasko......................Yht.
    Pohjola.........(20%)=712..................(60%)=9 08....................1620
    Nordea.........(20%)=819...................(70%)=6 93...................1512 * * *(sisältää maksutapa alennukset 2,5% kun maksaa yhdessä erässä)
    Fennia..........938(20%)=751.............1692(70%) =565.............1316
    Tapiola.........940(20%+13%)=654....1182(70%+13%)= 399....1053 * * *(13% keskittämisestä)
    Pohjantähti...640..............................(60 %)=394....................1034 * * *(kirjotettu käyntikortin taakse, vakuuttavaa)
    Aktia............(0%)=501....................(70%) =353....................854

IF oli ainut mikä ei osannut antaa kunnollista tarjousta noilla spekseillä, olis pitänyt olla rekisteri- tai sarjanumero mitä mulla ei vielä ollu selvillä kierroksella.
    Turva jäi katsastamatta kun en huomannut että semmonen olis ollu myös lähellä.

Miten muuten noi bonukset, mä kun luulin että ne pitää "ansaita". Onko noi vaan lukemia että saadaan summaa pienemmäks ennen ku oikea sopimus tehdään vai lupaako noi nyt antamaan mulle tommoset bonukset? Tämä on ensimmäinen ajoneuvo minkä tulen omistamaan.
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
    Lainaa (goljat @ Touko. 10 2010,18:54) kirjoitti
    Miten muuten noi bonukset, mä kun luulin että ne pitää "ansaita". Onko noi vaan lukemia että saadaan summaa pienemmäks ennen ku oikea sopimus tehdään vai lupaako noi nyt antamaan mulle tommoset bonukset? Tämä on ensimmäinen ajoneuvo minkä tulen omistamaan.
    About näin;

Jos sulla on liikennevakuutuksessa 50% tai enemmän, saat kaskoon saman.

Kaskoon saat periaatteessa joka mestassa 50% uutena asiakkaana.

Liikennevakuutuksen bonukset pitää "ansaita" ja ne kulkevat vakuutuksen mukana, jos vaihdat yhtiötä. Ellen väärin muista, joskus sai 20% lähtöbonuksen uutena vakuutuksenottajana, mutta tämä ei kulkenut välttämättä "mukana", eli jos vaihtoi yhtiötä meni homma "sun bonukset - 20%" periaatteella.

On kuitenkin otettava huomioon, että bonukset kertyvät eri tahtiin eri yhtiöissä. Seisonta-ajallisia tarjoavat voivat rokottaa bonuksissa seisonta-aikojen mukaan, eli parhaassa tapauksessa jäät nuolemaan näppejäs jos ei ajokuukausia kerry tarpeeksi. Tyyliin "ajat vähän, +3% vuosi", "ajat jonkin verran, +5% vuosi" eli siis sen mukaan paljonko maksat firmaan saat hyvitystä näin rautalangasta vääntäen. Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin sellainen, että nuo seisonta-ajalliset tulevat jokatapauksessa kalliimmaksi, kun pistää numeroita paperille vaikka se puhelimessa kuulostaa edulliselta. Laskin, että pitäisi suurinpiirtein olla ajamatta, jotta seisonta-ajallinen tulisi yhtä edulliseksi kuin toisen puljun ympärivuotinen.

En ota koskaan näissä sepustuksissa huomioon keskittämisalennuksia, kultapossukerholaisia enkä muutakaan dataa, joka vääristää hintaseurantaa. Lopuksi on vielä muistettava, että jotkut firmat eivät korvaa ratavahinkoja kaskosta, vaan sille on otettava sitten oma turva. Sehän ei luonnollisesti haittaa, jos ei radalla käy ja ratapäiville voi käsittääkseni ottaa lyhytaikaisia vakuutuksia.

Aktia oli selkeästi halvin, kun kilpailutin viime syksynä. Ovat soitelleet sen jälkeen muualtakin, mutta keskustelut ovat loppuneet änkytykseen, kun olen sanonut suoraan, että nykynen firma tarjoaa tällä hinnalla vuoden, jos et saa pistettyä alle niin se on kuulemiin.

Niin ja IF tarjosi edukkaan 6000 eur/vuosi tuossa syksyllä vielä, liekö hinnat tulleet alaspäin siitä

Kiitos jaetusta tiedosta *

edit.

Tänään kävin vielä kattomassa Turvan ja tämmöset luket sain:

Liikenne 961€, bonus -20%, omistaja-ale -5%, maksutapakorotus +3,5% = 756€
    Kasko 1250€, bonus -70% kolarointiturvasta, erikoisalennus(?) -121€, omistaja-alennus 5%, maksutapakorotus 3,5% = 357€
    =1113€

Jos radalle menee kaatumaan niin 50% omavastuu, ennen oli kuulemma 25%.

Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
    Ducati 600 ss -95 190kg 39Kw
    Liikennevakuutus 0%
    Turva 720,00€
    Pohjola 563,00€
    Melkoinen haitari sanoisin minä...
    Tällaiset tarjoukset sain Tampereella:

If, liikenne(25%) 999.56e, kasko(70%) 1076.25e = 2075,81e
    Pohjola, liikenne(25%) 671.15e, kasko(70%) 668.08e = 1339,23e
    Turva, liikenne(25%) 885.33e, kasko(70%) 332.28e = 1217,61e
    Pohjantähti, liikenne(25%) 711.72e, kasko(70%) 262.64e = 974,36 e

Tapiolasta tai Aktiasta en saanut vastausta, eivät ilmeisesti tarvitse minun roposiani. Kaikki vakuutukset olivat ympärivuotisia seisonta-ajattomia, kasko 300e omavastuulla.

Pyöränä Yamaha FZ1-S vm.2009, 110kW, 220kg

Lainaa (Inkku @ Touko. 07 2010,07:21) kirjoitti
    Tuli tässä miäleen jotta Turvan asiakkkaan kannattaa tarkastaa vakuutuksensa. Tässä nyt on lähiaikoina vähän paskaa säkää ja sekoilua sattunu omalle kohalle, kiitos turvan.
    Viimeisin oli eilen kun piti löytyä vulvasta lasivakuutus..vaan eipäs ollukkaan. Kuten ei ollut viime helmikuussa keskeytysvakuutusta..eikä mukamas kaskoakaan kun hinauspalvelu laskua yhtiöön lähetti. Noh, nämä kyllä selvis (siis kasko ja kesk.vak.) mutta nyt vaihtuu yhtiö, mulle riitti...
    Erehdyinpä kokeilemaan Turvan asiakkuutta, pinna kesti tasan puolitoista kuukautta kun alkoi lähes joka viikko tippumaan maksulappua luukusta, auton liikenne ja mopon kasko yhdessä, koti- ja tapaturma toisessa, kolmannessa mopon liikenne ja auton liikenne... Eräpäivillä eroa pari-kolme viikkoa, tottunut kuitenkin Tapiolan asiakkaana maksamaan neljä kertaa vuodessa kaikkien vakuutusten maksut köntässä joten vaihdan takaisin sinne. *, olisi pitänyt pitäytyä tyytyväisenä Tapiolassa, allekirjoittaneelle paras tuntuu olevan. Eli muutaman kymmenen euron "säästöstä" harmitus oli turhan suuri, kyllä potuttaa oma tyhmyys.

Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
    ^ juu tuo on aika psykedeelistä touhua pysyä lähettämiensä laskujen perässä. Joka saatanan lipussa ja lapussa vähän jokaisen eri vakuutuksen maksuja! Kyllä asia on niin että homma rokkas kun Westerisen Tapio oli yhteyshenkilönä, mutta hän kun sieltä läks, meni kaikki persiilleen ja sekoilu alkoi *

Hauskintahan tässä on varmaan se että, kun tosiaan tuo TouringFinlandian soppari Turvan kanssa loppui, ei ole vieläkään tullut ilmoitusta nousseista vakuutusmaksuista! Niistä sain tietää vasta kun pyysin täydellisen erittelyn kaikista vakuutuksistani ja paljon tosiaan niistä maksan. Se oli aika "karu" ylläri.
    04 Buell xb12s

No ehkä ei kuitenkaan TFMK:n sopimuksen päättymiset vaikuta Turvan laskutusjärjestelmään ja -tapaan

Epäilen myös vähän tuota hinnoista ilmoittamista. Ainakin minulle tunkee joka laskun mukana infoa maksujen ja ehtojen muutoksista ja lukeehan ne vakuutuskirjassakin.

Totta kyllä on, että Turvan laskutus ei ole ihan helpoimmasta päästä mieltää, vaan vaatii vähän paneutumista ja kuittisulkeisia. Siitä ehkä seuraa sitten näitä ylläreitä.
    Lainaa (nipo @ Kesä. 22 2010,16:16) kirjoitti
    No ehkä ei kuitenkaan TFMK:n sopimuksen päättymiset vaikuta Turvan laskutusjärjestelmään ja -tapaan

Epäilen myös vähän tuota hinnoista ilmoittamista. Ainakin minulle tunkee joka laskun mukana infoa maksujen ja ehtojen muutoksista ja lukeehan ne vakuutuskirjassakin.

Totta kyllä on, että Turvan laskutus ei ole ihan helpoimmasta päästä mieltää, vaan vaatii vähän paneutumista ja kuittisulkeisia. Siitä ehkä seuraa sitten näitä ylläreitä.
    No sitä en tiedä, siis laskutuksen osalta, mutta kummasti hommat meni vituiks kun ko herra sieltä pois läks. Ja olen ollut aika monta vuotta Turvan asiakas, että kyllä voin sanoa huomaavani asioiden muuttuneen.

Mutta mutta, aika se ja sama, turha väitellä. Sen verta tympiintynyt olen ja luotto mennyt puljuun jotta en tuonne tule jäämään. Ei kiinnosta kuulla enään sitä sekoilua puhelimessa ja kattella kun postiluukusta satelee hinausfirman laskuja...

Ps. niin vielä sen verran jotta siis tosiaankaan en ole saanut mitään lappua maksujen korotuksista ja tietoa TF:n alennuksien poistumisesta..edes rata-ajoa koskevaa muutos ilmoitusta korvauksien osalta (jonka jotkut kuulemma saaneet?) en ole saanut.
    04 Buell xb12s

Just kilpailutin rönttinä kaikki vakuutukset; koti (irtaimisto), liikenne+osakasko auto ja liikenne osakasko mp. Erot yhteishinnoissa muutamia kymppejä per vuosi.

Hinnat tietty meni malliin...toisessa mp halpa, toisessa taas auto ja kolmannessa koti,,, ja yhteis hinnat tasottu muutaman kympin eroihin *

Kirjalliset tarjoukset tuli Fenniasta, Turvasta, Tapiolasta, Ifistä ja Pohjolasta jossa vakuutukset. ja tais olla se OpPohojola halvin.

Eipä noissa "pienissä" vakuutuksista saa eroa... vai *

WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
    Lainaa (-RUMBLE- @ Kesä. 22 2010,19:16) kirjoitti
    Just kilpailutin rönttinä kaikki vakuutukset; koti (irtaimisto), liikenne+osakasko auto ja liikenne osakasko mp. Erot yhteishinnoissa muutamia kymppejä per vuosi.

Hinnat tietty meni malliin...toisessa mp halpa, toisessa taas auto ja kolmannessa koti,,, ja yhteis hinnat tasottu muutaman kympin eroihin *

Kirjalliset tarjoukset tuli Fenniasta, Turvasta, Tapiolasta, Ifistä ja Pohjolasta jossa vakuutukset. ja tais olla se OpPohojola halvin.

Eipä noissa "pienissä" vakuutuksista saa eroa... vai *
    Itsellä samansuuntaiset vakuutukset, koti, tapaturma, auto, mp... Tarjouksien välillä oli n.300euron ero halvimman ja kalleimman välillä.
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
    Lainaa (Cute @ Touko. 07 2010,08:49) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Joulu. 11 2009,07:37) kirjoitti
    Tapiolassa 30% + 70% 888 € lunariturvalla. 750cc, 110kw, 199 kg, 31 v. Bonuskertymä 10 pinnaa vuodessa tapiolassa ja turvassa, se on tärkeä etu itselleni.
    Tämä oli halvin kilpailuttaessa reilu vuosi sitten ja IF oli ylivoimaisesti kallein. Täytyy kevään aikana laittaa tarjoupyyntöjä menemään koko paletista.
    Tuo 10% vuodessa hyvittää aikas lailla Tapiolassa.
    Iffiläiset soittivat ja täti oli saada halvauksen kun sanoin, että turhayrittää, ette pysty tarjoon 10 % vuodessa kuitenkaan.
    Se lähti opiskeleen tapiolan vakuutuksia, ensin väitettyään, ettei ole mahdollista ;)))
    Mulle lätkäisivät alkuvuodesta IF:llä saa**nan hyvän kuskin etuna vanhoihin Tapiolan bonuksiin 20% päälle.
    Vaihdoin kaikki vakuutukset Tapiolasta kokonaissäästöä tuli ~100€ vuodessa, hyvittivät vielä TRAFI:n vaatimat "piiloverot". *
    <p>Honda CB 1300</p>
    Kierroksen tehtyäni, pysyvät omat ja firman vakuutukset Turvassa.
    Seuraavasta moposta asiallinen tarjous, taisi Aktia olla parikymmppiä alle, mutta eiköhän tuo kokonaisuus ratkaise.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Liikennevakuutus Himppa alle 200 e/v ifissä + 20 bonuksilla
    Pohjolassa sama olisi ollut liki 500 e/v
    Mopo on xj-600
    Mielestäni tässäkohden pienessä vakuutuksessa on aika iso ero saatu.
    Mitään muita vakuutuksia ei kaiken kukkuraksi ifissä ole, vaan muut siellä pohojalassa.
    Perustelut miksi vakuutuss on halpa/kalliimpi oli molemmissa yhtiöissä samat: 1.teho/painosuhde 2. kuljettajan ikä 3.paikkakunta jne...

OBS!

Mites muuten teillä kun otin tossa OP-Pohjola vakuutukset eli Kotivakuutuksen kaikkine lisineen ja mm. 8000e katolla olevan matkavakuutuksen, mutta kun lueskelin ehtoja, niin "Ajoneuvon ulkopuoliset tilat tai säilytyslokerot" eivät sisälly vakuutuksen piiriin. Eli jos mulla on matkavakuutus, ja läppäri+kamerat+kuulokkeet+kaikki prätkän lukitussa perälaukussa, jonka joku pöllii/murtaa, niin matkavakuutus ei korvaa? Mikäs sitten korvaa, koska kotona en ole, eli kotivakuutuskaan ei pelaa. Meneekö se ajoneuvon vakuutuksesta?

Autossahan voi olla, muta miten vitussa prätkään murtaudutaan sisälle...Ja mitä ajoneuvovakuutuksia pitää olla, että ne korvaa laukusta pöllityt kamat?
    Mulla vakuutus 400 vuosi ja sain heti kättelyssa 30% alen hakiessa, jot sellasta peliä.
  26.  
    vakuutukset; koti (irtaimisto), liikenne+osakasko auto ja liikenne osakasko mp.

edit tarkistus;

*IF noin 300e kalliimpi
    *Tapiol noin 100e kalliimpi
    *Turva noin 150e kalliimpi
    *Fennia noin saman hintainen

kuin OP-Pohjola / vuosi.

6v sitten kilpailutin myös (vakuutuksissa myös talo) ja pohjola pisti parhaimmaksi. 25v ollut vakuutukset pohjolassa

WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250