Onkos kellään tietoa miten iskairin alapää purkaantuu?
Eli aloin purkamaan vuotavaa iskaria ja kaikki meni normaaliin tyyliin (lue: pultit jumissa, kannat paskana....) kunnes iskari oli lähes osina.
Putken alapäässä oleva (Clymer: oil lock piece ja kawan manuaalissa cylinder base) sylinterin pohja osa ei suostu irtoamaan. Ompa tuota tullut käänneltyä ja vääneltyä eikä mitään tapahdu....
Miten se oikeaoppisesti lähtee irti???
Vuosimalli?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eli tost 12:sta irti toi 15?
http://www.ip.fi/~scuuba....ork.png
Tai jos sulla on edelleen ongelmana se ett sun pitäis saada toi pultti 19 irti, niin varsinainen aputyökalu siihen on toi
http://www.ip.fi/~scuuba....der.png
millä pidetään se 12 paikoillaan jotta saadaan se 19 auki.
Toises triidis samaan pulttiin liittyen joku anto vinkin:
Tosin sen 12 voi saada pysymään paikoillaan esim sillä etujousella painamalla, jolloin se ehkä pitää sitä sen verran paikoillaan ett 19 aukee pulttipyssyllä.
Mutta äkkiäkös tommosen työkalun viilaa ja vääntää jostain betoniraudasta esim.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
No,tarkemmin kuvaa tutkittuani ei se taida ollakkaan mikään sylinterin pohja osa vaan joku tukiholkki systeemi , se on 6:n alapään sisällä. Pyörii ja liikkuu päittäin 0.1mm, vaan ei suostu tulemaan ulos.
Se pultti nro 19 oli se helppo osuus, 8mm poralla kanta pois ja silleen.