Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    elikkäs sellainen ongelma olis, että otsikossa mainittu pyörä täristää koneen kierrokset näppilöille...mistähän pitäis aloittaa ongelman etsiminen?
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
    Ongelmana on huonosti tasapainossa oleva kone, joka näissä taitaa olla vakiovaruste. Tosin ainahan moottorit tärisevät, siitä ei mihinkään pääse. Toiset vaan vähän enemmän.

Omakin täristelee näpeille, ainakin joillain kierrosalueilla, enkä ole siihen oikeen lääkettä keksinyt. Seurauksia, eli kaasukäden puutumista, voi ehkäistä tehokkaasti kaasukahvaan asennettavalla käden lepuuttajalla.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89
    no ehkä se vakionakin hieman täristää, mut ei tuolla voi ajaa ku 50km kerrallaan ja on pakko pysähtyä...vika/ominaisuus pahentui koko ajokauden...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
  4.  
    Onko kaikki inkkarit kanootissa, jaffat korissa, muumit laaksossa tms.?

Eli käykö kaikilla neljällä ja kunnolla? Jostain pytystä tulppa pimeenä/pimenemässä niin että käy vajaalla? Syttykaapelit, imuvuoto, bensansaantiongelma, kansipahvi yms. Onhan noita mahdollisia syitä tärinälle, helpot rajataan ensin pois.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.