Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tervehdys!
    Tervehdys arvoisat mottoristi veljet/sisaret...olen tässä ehkä siirtymässä vs 1400 intruuderin puikoista rocket 3:seen ja olen nähnnyt että markinnat ovat täynnä 3-4 vuotta vanhoja pyöriä jolla on ajettu n.35-45 tuhatta km...kysymys on että kuinkahan luotettavia pelejä nämä ovat ja kuinkahan paljon näillä monstereillä ajetaan..
    Tietysti ajotyyli vaikuttaa revitellyt huollot ynm...
    Onko suomessa mitään rocket 3 pyöräkerhoa ? Ja hyvää viritysosa/varaosa nettikauppa / tavallista liikettä (mielellään 02 aluella)?
    Kaikki muut vinkit tiedot ynm..ovat tervetulleita..
    SUURET KIITOKSET ETUKÄTEEN :-)
    Y.T Skelle
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  3.  
    Moi!

R.O.C.S on hyvää porukkaa, foorumi vaan hieman hiljainen. Aika moni myös täällä, hitusen vilkkaampi sivusto.

Triumph Club Finland

Ja tuohon että niitä on myynnissä noihin hintoihin, joo...

Onhan noissa omat probleemansa ja tyyppivikansa, mutta en näkisi että mitenkään erikoisesti verrattuna mihin tahansa muuhun pyörään.

Sitten se arempi asia mitä ei ehkä kannattaisi sanoa ja korostan että tällä ei ole tarkoitus vähätellä tai loukata ketään. Eli Rocketti on hieman sellainen kuriositeetti, kummajainen hirveillä vääntölukemilla. Sitten se on iso ja raskas pyörä. Muistan itsekin kun messuilla istui sen päälle, se on siinä.

No pyörä tuli hommattua ja olen ollut tyytyväinen. Nuo pyörät mitä on myynnissä on ehkä hommattu siihen aikaan kun lainaa tarjottiin pankeista. Lisäksi mallia on hehkutettu ja markkinoitu aggressiivisesti. Sitten kun porukka on niillä ajellut, niin on mahdollisesti tuumattu että ei tää nyt ookkaan "se". Tähän vielä sitten se porukka mikä ajelee x kilometriä laitteella kuin laitteella ja vaihtaa sen kun on tarpeeksi kokeiltu (esim. ostaa keväällä, myy syksyllä). No pyörä myyntiin tyyliin kunhan saa omansa pois / mitä rahoituksesta on maksettavaa jäljellä, puhumattakaan tuontipyöristä...

Ja tämä on nyt mun mielipide että halvalla menee. Siellä on myynnissä monta hyvää tykkiä liian halvalla. Omalla olen ajellut jo 65000 ja multa on jo gikserimiehet kysellyt "Helvetisti kilsoja, koska vaihdat??" No, en ole vaihtamassa, ainakaan näillä hinnoilla. Itse asiasissa pyörä on just saatu siihen oman maun mukaiseen kuosiin perstuntuman osalta...

Edit: turhaa vuodatusta keskellä yötä

"En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator