Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    onko -06 er6:ssa mitään tyyppivikoja mitä kannattaa katsella ostohetkellä? paljonko tankillisella ajelee? toimiiko ruisku hyvin vai onko on/off ilmiötä? muita kommentteja pyörästä?
    Ruiskun merkkivalo saattaa vilkutella, takajousitus ei ole kovinkan hyvä, joissakin yksilöissä on rugon murtumia.
    Muuten kiva ajettava, ruisku toimii hyvin, hyvä ajoasento, tankilla pääsee 250-350 kilometriä, pitkät huoltovälit.
    Jos haluat lisää tietoa niin lähetä YV

Taivas saa odottaa
    ABS-yksikkö on sillä varustetuissa malleissa akun alla, eli sellaisessa paikassa johon kura roiskuu takarenkaalta. Sitä ei ole juuri suojattu, joten kama pääsee hapattamaan kontaktit ja tästä koituva remppa on kallis.

Jos mopossa on ABS niin huggeri on syytä laittaa hankintalistalle.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Eikös noissa 2009- malleissa ole huggeri vakiona. Toimii kuin junan vessa, joillekin voi olla ego-kysymys?
    Rock hard, ride free
    Se FI valo palaa sateella. Ihan ok ajettava. En mä kyllä tankilla oo koskaan tainnut yli 300km:n päästä. Omassa pyörässä ei kolmen vuoden aikana ollut mitään ongelmia, muuta kuin tuo FI valon palaminen.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    itsellä 06 er6n ajettu noin 41tkm, eikä mitään vikaa tuon välillä sateellla/kylmällä syttyvän ruiskuvalon lisäksi. ominaisuudetkin rittävät melko pitkälle, omalla olen ajanut niin kaupunkipörräystä kuin matka-ajoakin. loistava peli........
    ---------------------------------------------
    Kawasaki z1000sx 2012
    ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
    ex Kawasaki er6-n 2006
    ex Helkama Raisu 1983
    ---------------------------------------------
    Meikäläisen '07 Erskassa on syttynyt vain kerran tuo FI valo ja viime kesänä mittariin tuli reilu 5tkm vaikka ajelin ihan kaikilla säillä. Ongelma ratkes kun väänsi virrat nollille ja laitto uudelleen päälle.

Tyyppivika ei varsinaisesti oo toi mut mulla ainakin esiintyy moottorivärinöitä vähän alle 5000 kierroksen tuntumassa, mut kai se asiaan kuuluu.

Lisäksi nyt on ilmeisesti vesipumpun stefa alkanut tiputtelemaan pikkuhiljaa, pitäis laittaa varaosat tilaukseen. Ei muuten kukaan tietäis mistä niitä sais tilattua netistä?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  8.  
    mun on pakko kehuu, ajan ite joka päivä melkein nyt talvella ja oikein hyvin toimii, eli jopa -20 pakkasessa.. että siis jos intoa löytyy antakaa palaa vaan.. ja mulla on on pysynyt fi valo (mulla vain ledi) poissa päältä koko ajan, paitsi tietty käynnistäessä
    Miksi rikkinäinen pitäisi korjata..