Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Onko kellään 98-02 mallisessa Vifferissä powercommanderia? Kannattaako sellanen asentaa, vai olla ilman?
    KTM SMT 990 LE 2010
  2. #2
    mulla oli muinoin tollane , mut ei koskaan penkitetty.
    putki oli yoshimura ovaali ja ilmansuodatin avarampi pestävä malli .
    perstuntumalla ei kyl eroo ollut.
    ois tainnu pitää penkittää.
    mikä putki sulla?
  3. #3
    Micronin putki. Tai pönttö.
    KTM SMT 990 LE 2010
  4. #4
    omassa on powercommanderi ja kyllä ainakin minusta se on aika must olla. korjaa muunmuassa sitä 5000 kuoppaa merkittävästi.
    VFR800 -98
  5. #5
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
  6. #6
    niinno tokkiinsa pitää penkissä säätää sehän nyt on selvä juttu.

    omassa on k&n:n viltteri ja laserin putki sekä sit pc.
    näillä on kyllä kutistunut se monttu pienemmäksi tosin on se siellä vieläkin.
    VFR800 -98
  7. #7
    Lainaa (niemi @ Marras. 14 2008,17:31) kirjoitti
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
    Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?



    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  8. #8
    No ensi perjantaina pitää viedä kultsi penkkiin ja asennetaan tarvittavat tilpehöörit. Sitten sen näkee mitä vaikuttaa.
    KTM SMT 990 LE 2010
  9. #9
    Ja kävihän se VFR penkissä ja arvoilla 104,39 HP ja 78,09 Nm odotellaan ajokelejä
    KTM SMT 990 LE 2010
  10. #10
    Lainaa (lepi @ Marras. 15 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (niemi @ Marras. 14 2008,17:31) kirjoitti
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
    Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?
    Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?
    nimim."ei kokoajan tuppinurin"
  11. #11
    Lainaa (mukko @ Maalis. 13 2009,18:43) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Marras. 15 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (niemi @ Marras. 14 2008,17:31) kirjoitti
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
    Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?
    Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?
    nimim."ei kokoajan tuppinurin"
    Kai ne säätää koko alueen.
    KTM SMT 990 LE 2010
  12. #12
    Lainaa (arppi @ Maalis. 13 2009,19:14) kirjoitti
    Lainaa (mukko @ Maalis. 13 2009,18:43) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Marras. 15 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (niemi @ Marras. 14 2008,17:31) kirjoitti
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
    Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?
    Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?
    nimim."ei kokoajan tuppinurin"
    Kai ne säätää koko alueen.
    Asiansa osaava dynopaja säätää koko alueen.
    Paljon tietty riippuu siitä, että kuka on sillä erää hommissa.
    Joillekin hyvä käyrä on haaste.

    Hyvä niin.

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  13. #13
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 17 2009,22:41) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 13 2009,19:14) kirjoitti
    Lainaa (mukko @ Maalis. 13 2009,18:43) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Marras. 15 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (niemi @ Marras. 14 2008,17:31) kirjoitti
    mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
    kuten sanoin penkityksen vaatii.
    tietty vaikuttaa myös muut seikat
    ,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
    Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?
    Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?
    nimim."ei kokoajan tuppinurin"
    Kai ne säätää koko alueen.
    Asiansa osaava dynopaja säätää koko alueen.
    Paljon tietty riippuu siitä, että kuka on sillä erää hommissa.
    Joillekin hyvä käyrä on haaste.

    Hyvä niin.

    -jami
    kannattaa muistaa *et jokainen niistä säädöistä on
    kompromissi. tietty tuo keskialueen vääntö on kenties
    tärkein , mut entäs huiput yms.?
    toi vfr 800 ei kuulemma kannattavin penkitettävä.
    näin pitkän linjan ammattimies mul asian ilmas.
    puhu myös rahan tuhlaamisesta ton commanderin kans.
    siks siitä luovuinkin.
    jaq kyl se vetää alkuperäsillä kamoilla melkein yhtä hyvin jopa isommilla kiepeillä. ja ku tulee yleensä ajettuu noitten vallesmannien mielen mukaan , ni vakiokama on sillon mannaa.
    !!!!! huom!!! mulla tosiaan ei penkitetty!!!



  14. #14
    Minua häiritsi alusta lähtien tämän pyörän kanssa 4000 - 5000 rpm välissä ohut vääntö ja 'nypytys'. Muuten niin mukava ja leppoisa ajettava ja sitten on juuri tuossa kohtaa tällainen monttu.
    Kauaa en asiaa kärsinyt vaan hommasin PowerCommarin ja ne O2-killerit. Penkkiin vein Riku Motorille Lahdessa. Aamulla sinne ja kolmelta iltapäivällä hakemaan.
    Asentaja antoi käppyräpaperit ja teki selkoa siitä, miten monttu tasoittui. Samalla kehaisi, että nyt tulisi ohittaessa toisenlainen fiilis. Oli sen verran arvoituksellinen tokaisu, jotta piti kysyä, että kuis?
    Tämä vastasi siellä olevan yläpäässä nyt kymmenkunta kaakkia enempi kuin ennen. Tämä kuulemma tuntuisi.

    Kyllä tuntui. Nam.

    Kaikki on niin suhteellista, mutta muuta lääkettä ei tuohon montuun ole kuin PowerComm.
    En koe rahaa tässä tapauksessa hukanneeni.
    Monttu oikesi ja kierrosalueen yläpäähän tuli tehoja lisää.

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  15. #15
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 18 2009,17:45) kirjoitti
    Minua häiritsi alusta lähtien tämän pyörän kanssa 4000 - 5000 rpm välissä ohut vääntö ja 'nypytys'. Muuten niin mukava ja leppoisa ajettava ja sitten on juuri tuossa kohtaa tällainen monttu.
    Kauaa en asiaa kärsinyt vaan hommasin PowerCommarin ja ne O2-killerit. Penkkiin vein Riku Motorille Lahdessa. Aamulla sinne ja kolmelta iltapäivällä hakemaan.
    Asentaja antoi käppyräpaperit ja teki selkoa siitä, miten monttu tasoittui. Samalla kehaisi, että nyt tulisi ohittaessa toisenlainen fiilis. Oli sen verran arvoituksellinen tokaisu, jotta piti kysyä, että kuis?
    Tämä vastasi siellä olevan yläpäässä nyt kymmenkunta kaakkia enempi kuin ennen. Tämä kuulemma tuntuisi.

    Kyllä tuntui. Nam.

    Kaikki on niin suhteellista, mutta muuta lääkettä ei tuohon montuun ole kuin PowerComm.
    En koe rahaa tässä tapauksessa hukanneeni.
    Monttu oikesi ja kierrosalueen yläpäähän tuli tehoja lisää.

    -jami
    Näinhän ne mullekin suurinpiirtein meni! Ja rahat hukkaan menny, pari baari-iltaa väliin ja tasaraha
    Enää puuttuu ajokelit
    KTM SMT 990 LE 2010
  16.  
  17. #16
    Hei!

    Mitkä sliparit teillä on käytössä? Itellä LeoVince EVO II Carbon ja olen miettinyt että varmaankin pitäisi viedä -04 VFR Dynoon säädettäväksi kun nuo "jenkki"-kartat ovat hiukan liian laihalle säädettyjä.

    t tero