Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 197:sta
  1. #121
    Lainaa (jamas @ Joulu. 04 2009,19:39) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Joulu. 04 2009,19:15) kirjoitti
    No, onhan niitä useita kymmeniä kuolemaan johtaneita hirvikolareita vuosittain
    No ei nyt ihan.. 2006 3kpl.. 2007 5kpl....2008 4kpl... useita kyllä muttei sentään kymmeniä, tosin yksikin on liikaa.
    Tarkoitin kaikkia, ei pelkästään mp-kolareita.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  2. #122
    Lainaa (pecha @ Joulu. 04 2009,20:07) kirjoitti
    Lainaa (jamas @ Joulu. 04 2009,19:39) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Joulu. 04 2009,19:15) kirjoitti
    No, onhan niitä useita kymmeniä kuolemaan johtaneita hirvikolareita vuosittain
    No ei nyt ihan.. 2006 3kpl.. 2007 5kpl....2008 4kpl... useita kyllä muttei sentään kymmeniä, tosin yksikin on liikaa.
    Tarkoitin kaikkia, ei pelkästään mp-kolareita.
    kyllä noissa luvuissa on ihan kaikki..... 2005 oli sitten enemmän 12kpl..
    PS. ja mitä minä tässä höpisen.. * katso itse TÄSTÄ



    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  3. #123
    Lainaa (perttuvv @ Joulu. 04 2009,17:33) kirjoitti
    Valtiokonttori ei muuten sitten enää korvaa hirvivahinkoja kenellekään.
    Johan se on 4 pv ollut noin.
  4. #124
    Ei ole tuostakaan täysin harmittomasta pyrähdyksestä saatu rangaistus mitenkään vertailukelpoinen oikeisiin rikoksiin, joissa oikeasti tehdään jotain konkreettista haittaa jollekin.

    Sivistyneissä maissa tuomari olisi jo oikeutetusti lynkattu.
    Dixi et animam levavi
  5. #125
    Lainaa (pecha @ Joulu. 04 2009,19:15) kirjoitti
    Sinivuokkojen sivuilla muuten näytti olevan tällaista epäilemättä aivan valheellista propagandaa aiheesta:

    "Käytetty ajonopeus vaikuttaa suoraan riskiin joutua hirvikolariin. Riski loukkaantua hirvikolarissa kasvaa erittäin jyrkästi ajonopeuden noustessa. Henkilöautolla ajetuista, kuolemaan johtaneista hirvikolareista 75 prosentissa on nopeus ollut vähintään 100 km/h. Nopeusrajoitus on ylittynyt selvästi joka kolmannessa tapauksessa."
    Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sen perusteella, että 75% on ajettu yli satasta, mutta nopeusrajoitus on ylittynyt joka kolmannessa tapauksessa.
    Joko kaikki kolarit sattuvat moottoritiellä, tai poliisi valehtelee. Valitse oma vaihtoehtosi.
    Tosin täysin ajonopeudesta riippumatta hirvikolareita voidaan vähentää tehokkaasti vähentämällä hirvikantaa. Sopiva hirvikannan koko on sellainen, että se tuottaa petoeläinkannalle riittävän määrän ruokaa vuosittain, eli käytännössä noin 5000 nutipäätä riittäisi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6. #126
    Lainaa (vetomies @ Joulu. 05 2009,10:09) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Joulu. 04 2009,19:15) kirjoitti
    Sinivuokkojen sivuilla muuten näytti olevan tällaista epäilemättä aivan valheellista propagandaa aiheesta:

    "Käytetty ajonopeus vaikuttaa suoraan riskiin joutua hirvikolariin. Riski loukkaantua hirvikolarissa kasvaa erittäin jyrkästi ajonopeuden noustessa. Henkilöautolla ajetuista, kuolemaan johtaneista hirvikolareista 75 prosentissa on nopeus ollut vähintään 100 km/h. Nopeusrajoitus on ylittynyt selvästi joka kolmannessa tapauksessa."
    Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sen perusteella, että 75% on ajettu yli satasta, mutta nopeusrajoitus on ylittynyt joka kolmannessa tapauksessa.
    Joko kaikki kolarit sattuvat moottoritiellä, tai poliisi valehtelee.
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  7. #127
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    636 -> 998
  8. #128
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,15:14) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?

    Kysyin, eiko saa ajaa 100. En, eiko saa ajaa yli 100.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  9. #129
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,15:14) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?

    Kysyin, eiko saa ajaa 100. En, eiko saa ajaa yli 100.
    vähän ohi kysymyksen, mutta missä maassa saa ajaa yli 100 muualla kun motarilla? kai jossaa mut en tiä..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  10. #130
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?
    No mitenkä sulla luetunymmärtäminen:

    Lainaa (vetomies @ Joulu. 05 2009,10:09) kirjoitti
    Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sen perusteella, että 75% on ajettu yli satasta, mutta nopeusrajoitus on ylittynyt joka kolmannessa tapauksessa.
    636 -> 998
  11. #131
    Lainaa (jamas @ Joulu. 05 2009,15:52) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,15:14) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?

    Kysyin, eiko saa ajaa 100. En, eiko saa ajaa yli 100.
    vähän ohi kysymyksen, mutta missä maassa saa ajaa yli 100 muualla kun motarilla? kai jossaa mut en tiä..
    Ainakin Namibiassa 120 aina kun tie on paallystetty. Jopa sorateita 120. Zimbabvessa myos 120 kaksikaistaisia teita.

    Kai niita Euroopassakin.

    Edit: Niin, unohtui, meilla on myos 120 kaksikaistaisia teita.



    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  12. #132
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,16:25) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?
    No mitenkä sulla luetunymmärtäminen:

    Lainaa (vetomies @ Joulu. 05 2009,10:09) kirjoitti
    Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sen perusteella, että 75% on ajettu yli satasta, mutta nopeusrajoitus on ylittynyt joka kolmannessa tapauksessa.
    Lainaa kirjoitti
    Henkilöautolla ajetuista, kuolemaan johtaneista hirvikolareista 75 prosentissa on nopeus ollut vähintään 100 km/h. Nopeusrajoitus on ylittynyt selvästi joka kolmannessa tapauksessa."
    Ilmeisesti parempi. Jos 75% vahintaan 100 ja kolmasosa selvasti yli sen. Jos mielestasi esimerkiksi 101 on selvasti yli 100, niin ole hyva, jatka.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  13. #133
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,16:32) kirjoitti
    Ilmeisesti parempi. Jos 75% vahintaan 100 ja kolmasosa selvasti yli sen. Jos mielestasi esimerkiksi 101 on selvasti yli 100, niin ole hyva, jatka.
    Poliisin mukaan liikenneturvallisuus on parantunut huomattavasti 1km/h keskinopeuksien laskun myötä (uutisista), niin onhan tuokin nyt selvästi yli satasen.



    636 -> 998
  14. #134
    Lainaa (jamas @ Joulu. 05 2009,15:52) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,15:14) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?

    Kysyin, eiko saa ajaa 100. En, eiko saa ajaa yli 100.
    vähän ohi kysymyksen, mutta missä maassa saa ajaa yli 100 muualla kun motarilla? kai jossaa mut en tiä..
    Ruattissa... vai joko ovat sielläkin vaihatneet rajotuksia.. 70-90-110...
  15. #135
    Vähällähän tuo on päässyt...
    Mutta mikä olisi ollut sitten sopiva rangaistus?
    Taivas saa odottaa
  16. #136
    Lainaa (BlackCat @ Joulu. 05 2009,18:07) kirjoitti
    Vähällähän tuo on päässyt...
    Mutta mikä olisi ollut sitten sopiva rangaistus?
    Koska kunniamaininta muiden huomioonottamisesta (koska ei vaarantanut muita) ei ole kai lain mukaan mahdollinen, niin ilmeisesti olis pitänyt sitten huomautuksella päästää. Samalla olis pitänyt tuomioistuimen toki pahoitella kun tällaisella asialla vaivaavat kunnon kansalaista joka ilmeisen vahingossa ylinopeutta oli ajanut, pahaa tarkoittamatta. Sattuuhan sitä vahinkoja kaikille.
    GSF1200S
  17. #137
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:28) kirjoitti
    Lainaa (jamas @ Joulu. 05 2009,15:52) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Joulu. 05 2009,15:14) kirjoitti
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 05 2009,11:29) kirjoitti
    Eiko muka Suomessa saa ajaa 100 muualla kuin moottoritiella?
    Mites matematiikka pelaa?
    Ja ei - ei kai saa ajaa yli satasta muualla kuin muutamalla moottoritien pätkällä?
    Miten luetun ymmartaminen pelaa?

    Kysyin, eiko saa ajaa 100. En, eiko saa ajaa yli 100.
    vähän ohi kysymyksen, mutta missä maassa saa ajaa yli 100 muualla kun motarilla? kai jossaa mut en tiä..
    Ainakin Namibiassa 120 aina kun tie on paallystetty. Jopa sorateita 120. Zimbabvessa myos 120 kaksikaistaisia teita.

    Kai niita Euroopassakin.

    Edit: Niin, unohtui, meilla on myos 120 kaksikaistaisia teita.
    On sitä näköjään sivistyneitäkin valtioita vielä olemassa.
    Dixi et animam levavi
  18. #138
    Lainaa (pecha @ Joulu. 03 2009,15:32) kirjoitti
    Tosin veikkaan, että jos esim. VT1:llä jossain kehä III-Lohja välillä saisi laillisesti lasettaa 250km/h, siitä tulisi aika suosittu pätkä. Ja kaikki eivät pysyisi aurauskeppien välissä.
    Aurauskeppien välissä pysyminen sillä pätkällä voi tosiaan olla haasteellista reilummissa nopeuksissa, koska monet mutkat ovat ulkokaarteeseen päin kallellaan.
    En ymmärrä miten ihmeessä tuollainen tiesuunnittelu on läpäissyt mitkään tarkastukset - eritoten, kun siihen aikaan jolloin se rakennettiin, oli vielä vapaat rajoitukset Suomessakin. Tuollainen pitäisi myös lukea törkeäksi liikenteen vaarantamiseksi.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  19. #139
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AXP @ Joulu. 06 2009,13:48) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Joulu. 03 2009,15:32) kirjoitti
    Tosin veikkaan, että jos esim. VT1:llä jossain kehä III-Lohja välillä saisi laillisesti lasettaa 250km/h, siitä tulisi aika suosittu pätkä. Ja kaikki eivät pysyisi aurauskeppien välissä.
    Aurauskeppien välissä pysyminen sillä pätkällä voi tosiaan olla haasteellista reilummissa nopeuksissa, koska monet mutkat ovat ulkokaarteeseen päin kallellaan.
    En ymmärrä miten ihmeessä tuollainen tiesuunnittelu on läpäissyt mitkään tarkastukset - eritoten, kun siihen aikaan jolloin se rakennettiin, oli vielä vapaat rajoitukset Suomessakin. Tuollainen pitäisi myös lukea törkeäksi liikenteen vaarantamiseksi.
    Isot pojat ovat kertoneet että kyllä senkin pätkän voi pitkälle yli kahta markkaa ajaa. Sekä parikymmentä vuotta vanhalla sierralla että kyykkypyörällä. Tiedot ovat luotettavasta lähteestä...

    Tietääkseni silloin kun tuo rakennettu on jouduttu kustannussyistä huomioimaan enemmän maaston muotoja. Siinä lienee suurin syy ko. tienpätkän omituiseen syheryisyyteen. Sitäpaitsi onhan se ehdottomasti Suomen hauskin moottoritien pätkä...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  20. #140
    Moi kaikki. Itsellä nyt aloitusviestin kaltainen tilanne. Kerrottakoon heti alkuun että tilillä on muutaman vuoden takaa autoilun alkuhuumassa hankittu törkeäksi liikenneturvallisuuden vaarantamiseksi tuomittu ylinopeus.

    Vajaa kuukausi sitten pääsin pitkästä aikaa ajelemaan kun sain pyörän lainaksi kaverilta. Innostuneisuuttani ja typeryyttäni avasin kaasua helvetin typerässä paikassa, eli taajamassa, 40km/h -alueella.
    Kyseessä suora kadunpätkä jolla hyvä näkyvyys kauempana olevan "mäen nyppylän" päälle asti. Oli kuiva poutakeli ja kadulla ei ollut muuta liikennettä (paitsi nyppylän takaa tuleva MP-poliisi). Tein siis siinä kadulla nopean kiihdytyksen, jonka jälkeen jarrutin vauhdin normaaliksi ja käännyin ensimmäisestä risteyksestä oikealle (ennen nyppylää, jonka päälle poliisi tuli juuri sopivasti kun kiihdytin). Poliisi kääntyi perään ja laittoi jouluvalot vilkkumaan. Kävi ilmi että oli juuri sopivasti saanut tutkattua sen mun alle 100m nyppäsyn, lukemat oli 108 km/h. Olin murtunut.
    Kortin se tietenkin otti heti, mutta oli kovin ymmärtäväinen tyyliin "sattuuhan sitä" ja "sulla oli todella huono tuuri". Kirjotti sitten ystävällisyyttään (yhdestätoista) ilta kahdeksaan asti ajoaikaa. Lapussa lukee jotakuinkin näin: "Tutkalla mitattu nopeus 108km/h 40 km/h alueella. Ajoi yksin, kuiva poutakeli, vähäinen liikenne. Kiihdytti voimakkaasti jonka jälkeen otti vauhdin pois."

    Tänään tuli sitten postia käräjäoikeudesta. Kihlakunnansyyttäjä vaatii mulle tuomiota törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, vähintään vuoden kestävää ajokieltoa, sakkorangaistusta, sekä EHDOLLISTA VANKEUTTA. Teko oli syyttäjän mielestä "omiaan aiheuttamaan vaaraa toisten hengelle ja terveydelle."

    Pykälissä sanotaan että törkeänä liik.vaar. voidaan tuomita vain mikäli on aiheuttanut muiden hengelle tai terveydelle vaaran mahdollisuuden, oman hengen vaarantaminen ei täytä tunnusmerkkejä.
    En siis ole mielestäni aiheuttanut edes vaaran mahdollisuutta muille, kun ei siellä ees ollut ketään. Lähimpänä se MP-poliisi joka tuli jostain kaukaa edestä eikä edes sen kanssa tultu "vastakkain", vaan käännyin ennen sitä. Eli jos mut tosta tuomitaan niin kyseessä on täysin hypoteettinen (oikea termi?) vaarantaminen. Eli mielestäni todellista vaarantamista, tai edes vaaran mahdollisuutta ei ole tapahtunut. Mistä hyvästä siis törkeä vaarantamis -syyte?

    Tästä tullaan taas siihen että voiko omassa pihassakaan enään hakata halkoja kun siinähän on aina se täysin hypoteettinen mahdollisuus että naapurin kakara juoksee kirveen alle?

    En tiedä olenko jo kyllin korostanut sitä kuinka typeränä pidän itsekin tuota taajamassa tapahtunutta nyppäystä, mutta myöhäistä itkeä kun on jo kurat puntissa jne.

    Mitäs muut olette tällasesta mieltä? Onko muilla vastaavasta kokemuksia?
  21. #141
    On.Itse aikoinaan 195 satasen alueella ja ja
    Kun on noin iso ylitys,tulee aina syyte törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja menee käräjille.Sinne kandee mennä paikalle ja kysyä neuvoa kokeneemmalta,vaikka lakimieheltä,mitä sanoa ja miten.Kysy yv:nä lisää,jos kiinnostaa,niin kerron,miten caseni meni ja eteni oikeudessa silloin.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  22. #142
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jamas kirjoitti Katso viesti
    vähän ohi kysymyksen, mutta missä maassa saa ajaa yli 100 muualla kun motarilla? kai jossaa mut en tiä..
    Jos vaikka lähintä haetaan, ettei tartte mennä tonne afrikkaan asti, niin Ruotsissa.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  23. #143
    Joo, törkee vaarantaminen. Vaikka olisi tyhjä peltosuora ilman liittymiä niin siihen voi aina teleporttautua äiti lastensa kanssa ja täten olet aiheuttanut välitöntä vaaraa sivullisille.

    Nää liikenteen rangaistukset ei ole kyllä yhtään missään linjassa muiden "rikosten" kanssa. Törkeä pahoinpitely joka ihan oikeasti aiheuttaa kuoleman vaaran on ihan suklaata verrattuna siihen että repäset sekunniksi vaikka hytin pystyyn.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  24. #144
    Lainaa kakkoskuski kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli sitten postia käräjäoikeudesta. Kihlakunnansyyttäjä vaatii mulle tuomiota törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, vähintään vuoden kestävää ajokieltoa, sakkorangaistusta, sekä EHDOLLISTA VANKEUTTA. Teko oli syyttäjän mielestä "omiaan aiheuttamaan vaaraa toisten hengelle ja terveydelle."
    No huhu, aika kova tuomio Niin kuin tässä vähän, tyhjällä tiellä, sitten ymmärtäisin täysin jos olisi hirveä liikenne.


    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Joo, törkee vaarantaminen. Vaikka olisi tyhjä peltosuora ilman liittymiä niin siihen voi aina teleporttautua äiti lastensa kanssa ja täten olet aiheuttanut välitöntä vaaraa sivullisille.
    Nää liikenteen rangaistukset ei ole kyllä yhtään missään linjassa muiden "rikosten" kanssa. Törkeä pahoinpitely joka ihan oikeasti aiheuttaa kuoleman vaaran on ihan suklaata verrattuna siihen että repäset sekunniksi vaikka hytin pystyyn.
    Niin täällä on välillä mitä ihmeellisimpiä tuomioita, lakeja. Jostain mitättömästä saa linnaa ja jostain oikeasti pahasta, saa korkeintaa ehdonalaista.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  25. #145
    Ei ole linjassa nämä liikenteen rangaistukset. Syyte on älyttömän kohtuuton ja kannattaa hankkia asiantuntija-apua, että ehdonalaisuus ei menisi läpi. Siitä kun taitaisi jäädä toisenlainen merkintä.
    <p>.</p>
  26. #146
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    No huhu, aika kova tuomio Niin kuin tässä vähän, tyhjällä tiellä, sitten ymmärtäisin täysin jos olisi hirveä liikenne.



    Niin täällä on välillä mitä ihmeellisimpiä tuomioita, lakeja. Jostain mitättömästä saa linnaa ja jostain oikeasti pahasta, saa korkeintaa ehdonalaista.
    Siis eihän se vielä ole tuomio,syyte vasta ja tuomio tulee käräjillä,missä se voi muuttua suuntaan jos toiseenkin.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  27. #147
    Mielestäni todella tehokas tapa pistää miehen asenteet ja ajotavat kondikseen. taatusti ei kahteen vuoteen hurjastele, kun seuraavan kerran tapahtuu(kun saa kortinsa takasin), niin häkki heiluu.
  28. #148
    ^ Jep, syyttäjäthän voi aina vaatia, toisaalta on sitten ennakkotapauksia. Joku harrastunut varmaan löytää tuolle caselle virallisemmankin dokumentin...
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  29. #149
    Kaiken järjen mukaan, kakkoskuskin toimiessa järkevästi välttyy ehtoolliselta.
    <p>.</p>
  30.  
  31. #150
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    ^ Jep, syyttäjäthän voi aina vaatia, toisaalta on sitten ennakkotapauksia. Joku harrastunut varmaan löytää tuolle caselle virallisemmankin dokumentin...
    Tyypillistä IS-uutisointia "Saa pitää korttinsa" = kaverilla ollu kortti kuivumassa toukokuusta elokuuhun, sai sen takaisin. Eli ajokieltoa oli ollut jonkin aikaa jo...

    Toivotaan että menee jonkun logiikan mukaan seuraamukset. Saa meinaan piestä grillijonossa kaverin aika huonoon kuntoon että saa ehdollista...
    Moto Guzzi Breva 750
Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen