Elikkäs kyselisin vähän neuvoja että mikä rengas ois hyvä kyseiseen pyörään?Ajo on enimmäkseen kaupunkikikkailua sekä lyhyttä siirtymää..Ehkä yks pitempi reissu kesässä..Oisko ehdotuksia??Kiitos etukäteen![]()
Mä oon tykänny GSX-R:ssä Michelin Pilot Power 2CT-renkaista. Kestävät ja pitävät hyvin...![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
2ct On ehkä turhan sporttinen tuollaiseen ajoon. Lähtisin etsimään luokkaa lähempää touring kumeja. Toisaalta 2ct kyllä kestänyt itselläni edessä 15tkm.
Superbike #7
Kannattaa pistää harkintaan myös Mezeler Roadtec Z6.
Pitoa löytyy hyvin ja kestää kohtuullisen hyvin..mä oon ainakin ollu todella tyytyväinen Z6:seen.
Reliatec:ista saa noita edulliseen hintaa.
Omassa mopossa oli Mezen Interact Z6:set, pito ja ketteryys riitti hyvin mutkapätkille. Pari kertaa tuli ajettua radallakin, mutta sitten innostuin rata-ajosta enemmän ja siirryin Diablo Supercorsiin. Mutta mikäli ajosi on mitä kerroit niin suosittelen Z6:sia tai Pilot Road 2:sia.(JWH @ Joulu. 03 2009,11:49) kirjoitti
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
olisi ylimääräisenä uusi diablo corsa 3 ,120/70/17. hp.80e. saako jostain vielä halvemmalla?? laita yv jos kiinnostaa.