Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Elikkäs kyselisin vähän neuvoja että mikä rengas ois hyvä kyseiseen pyörään?Ajo on enimmäkseen kaupunkikikkailua sekä lyhyttä siirtymää..Ehkä yks pitempi reissu kesässä..Oisko ehdotuksia??Kiitos etukäteen
    Mä oon tykänny GSX-R:ssä Michelin Pilot Power 2CT-renkaista. Kestävät ja pitävät hyvin...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    2ct On ehkä turhan sporttinen tuollaiseen ajoon. Lähtisin etsimään luokkaa lähempää touring kumeja. Toisaalta 2ct kyllä kestänyt itselläni edessä 15tkm.
    Superbike #7
    Kannattaa pistää harkintaan myös Mezeler Roadtec Z6.
    Pitoa löytyy hyvin ja kestää kohtuullisen hyvin..mä oon ainakin ollu todella tyytyväinen Z6:seen.
    Reliatec:ista saa noita edulliseen hintaa.
    Lainaa (JWH @ Joulu. 03 2009,11:49) kirjoitti
    Kannattaa pistää harkintaan myös Mezeler Roadtec Z6.
    Pitoa löytyy hyvin ja kestää kohtuullisen hyvin..mä oon ainakin ollu todella tyytyväinen Z6:seen.
    Reliatec:ista saa noita edulliseen hintaa.
    Omassa mopossa oli Mezen Interact Z6:set, pito ja ketteryys riitti hyvin mutkapätkille. Pari kertaa tuli ajettua radallakin, mutta sitten innostuin rata-ajosta enemmän ja siirryin Diablo Supercorsiin. Mutta mikäli ajosi on mitä kerroit niin suosittelen Z6:sia tai Pilot Road 2:sia.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Oisko kokemuksia Pirelli Diabloista??Ois kohtuu edulliset renkaat..
  7.  
    olisi ylimääräisenä uusi diablo corsa 3 ,120/70/17. hp.80e. saako jostain vielä halvemmalla?? laita yv jos kiinnostaa.