Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko tietoa takuukäsittelyssä vaihtuneesta Schubertin c2 kypärästä. Koko xl, väri musta ja takaraivossa harmaalla teksti ORG! Tunnistaako joku? Oma toimitettu elokuun puolivälissä Kuopion LT-Probikeen ja siellä jo kuulema vaihtunut. Pulju nyt suljettu ja ketään asiasta tietävää ei saa kiinni. Tilalle saatu samanlainen kypärä, muuta se ei ole oma kappale.
  2. #2
    Siis veit kypärän takuukorjaukseen?
    Jos sieltä tuli korkkaamaton samanlainen tilalle?? Eikö silloin pitäisi olla tyytyväinen. *

    Viallisen tilalle uusi > kohtuullista.

    Jos taas sait käytetyn omasi tilalle .... harmillista ja raivostuttavaa.



    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  3. #3
    Siis vein kypärän takuukorjaukseen josta se toimitettiin Saksaan korjattavaksi. Sain tilalle 4 kk:n odottelun jälkeen käytetyn samanlaisen, mutta en omaani. Ihan pikkasen raivostuttavaa..
  4. #4
    Duell: taisi olla jo kesällä maahantuoja jonne myyjät toimittavat kypärät. Kohtuuton käsittelyaika. Tokimoto hoisi asiat paljon mallikkaammin.
    Eikö se ole duellilla vaihtunut vain onko Kuopiosta muka kaksi samanlaista lähtenyt matkaan?
    En oikein usko? *
    Ja maahantuojalla on oltava molempien yhteystiedot joka tapauksessa. Soita sinne ensin.

    Jos ongelma on kuitenkin lopettanut myyjä, niin ota yhteyttä jyväskyläläiseen toimitusjohtajaan. timo.kuva@kuvamp.fi



  5. #5
    Lainaa (Miina @ Joulu. 10 2009,17:52) kirjoitti
    Siis vein kypärän takuukorjaukseen josta se toimitettiin Saksaan korjattavaksi. Sain tilalle 4 kk:n odottelun jälkeen käytetyn samanlaisen, mutta en omaani. Ihan pikkasen raivostuttavaa..
    Se on ollu helpompi myyä se uusi, kun se toiselta tullu käytetty.

    edit: kunnet käyny elokuusa kysymässä?



  6. #6
    Lainaa (hra1150 @ Joulu. 10 2009,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Miina @ Joulu. 10 2009,17:52) kirjoitti
    Siis vein kypärän takuukorjaukseen josta se toimitettiin Saksaan korjattavaksi. Sain tilalle 4 kk:n odottelun jälkeen käytetyn samanlaisen, mutta en omaani. Ihan pikkasen raivostuttavaa..
    Se on ollu helpompi myyä se uusi, kun se toiselta tullu käytetty.

    edit: kunnet käyny elokuusa kysymässä?
    jos oikein luin ja ymmärsin niin viety elokuussa korjaukseen ja 4kk jälkeen saatu takaisin, niin sitä on turha elokuussa kysellä...
  7. #7
  8.  
  9. #8
    Laheta postia suoraan Schuberthille, jos vaikka oma kyparasi olisi viela siella, tai suoraan sanottuna, lahettaisivat sinulle uuden sellaisen.

    Itse olen aikaisemmin asioinut Stefanien kanssa, joka oli ystavallinen ja englantia puhuva.

    Stefanie Reichenbach
    Schuberth GmbH
    Service Center
    Stegelitzer Str. 12
    39126 Madeburg
    Tel. : +49 391 / 8106-555
    Fax : +49 391 / 8106-228
    mailto : reichenbach@schuberth.de