Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Terve!

Onko kellään kokemusta Kannisesta Kiteeltä?
    jk
    Vuonna 2003 ostin häneltä tax free pyörän ja hoidin verotuksen itse.

Homma toimi ainakin kohdallani ok, toi pyörän kotiovelleni suoraan saksasta palatessaan ja jätti pyörän minulle vaikken ollut sitä edes vielä maksanut. Maksoin pyörän vasta seuraavana päivänä tilisiirrolla koska halusin nähdä pyörän ennen maksua ja se sopi hänelle.

Pyörä itsessään oli 100% virheetön ja 100% huoltokirjalla kuten oli puhelimessa kertonutkin.

Näin yhden kokemuksen perusteella voin suositella.
    Muutama vuosi sitten ostin Hornetin ko. firmalta, pyörä oli Joensuussa.

Pyörä oli minusta hinnaltaan ok, oli toki jonkun verran kilsoja mutta kunto oli todella hyvä. Aika paljon oli myyntipuhetta ilmoituksessa mm. kulutusosista, ei ne ihan uudenveroiset olleet vaikka kuinka olisi huutomerkkejä laitettu myynti-ilmoitukseen Mutta paikanpäälle sai nekin tarkastettua ja neuvoteltua hintaa alemmas. Ihan normaalit kaupat liikkeen kanssa, ei jäänyt mitään hampaankoloon.
  4.  
    Yhden pyöräkaupan perusteella minullakin pelkästään hyviä kokemuksia. Toi 2007 keväällä Saksasta erittäin siistin pikku-Banditin ja hoiti kaikki tullaukseen ja rekisteröintiin liittyvät byrokratiat. Pysähtyi Lappeenrannassa näyttämässä pyörää kun oli matkalla Saksasta Kiteelle.

Etumaksua pyörästä maksoin 500€ ja loput vasta kun olin jo saanut pyörän käyttöön. Kun oikein kova polte oli päästä ajamaan, niin olisi vielä antanut sijaispyörän rekisteröinnin ajaksi käyttöön Olisi tuonut pyörän kotiovelle jos olisin halunnut, mutta kävin hakemassa Kiteeltä, niin pääsi heti ajamaan.

Eli minullakin tosi hyvät kokemukset tuon yhden kaupan perusteella.
    ex VFR 1200F 2010