Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Luin kaikki viestinne vuoteen 2007 saakka,vakuutuin jo vuoden 2009 kohdalla että kyllä mun pitää saada 600 mustamörkö mulle lemmikiksi, jahka kevät koittaa.

Sitä odotellessa, hyvää joulua kaikille
    ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan
    Ducatin Monsterit @ Nettimoto.com

Sieltä bongasin yhden kriteerit täyttävän: http://www.nettimoto.com/726137
    748 -01 ja minimoto -05
    Lainaa (Sierta @ Marras. 26 2009,12:51) kirjoitti
    ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan
    Laitoin sinulle sähköpostia.
    Lainaa (tonba @ Marras. 26 2009,13:04) kirjoitti
    Ducatin Monsterit @ Nettimoto.com

Sieltä bongasin yhden kriteerit täyttävän: http://www.nettimoto.com/726137
    Nettimoto on melkeinpä kotisivuna ja tuo suosikkilistattu kerran jos toisenkin. On se kone!

Kiitokset kavereille, tuli jo varteenotettavia ehdotuksia. Niistä palaamma astialle myöhemmin. Menis tää joulu nyt nopeesti ja talvi samointein vaikka eipä tuo ole vielä edes tullut.. +8 lämmintä ja kohta joulukuu. Ajokelithän täällä on..
    Tervetuloa Ducatistien joukkoon mikäli semmoisen hommaat (et tule katumaan päätöstäsi) !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Ainakin ton tonnisen ohjekirja oli niin rupinen ja häväistys ohjekirjoille, että sillä tuskin tekee kummoisia. Ja taitaapi nuo ohjekirjat saada Ducatin webisivuilta edelleen, joskaan en uusimman uudistuksen jälkeen ole niitä etsinyt.
    Osta tämä. Lähes yhtä halpa kuin kuussatanen. Kaikki mahdolliset ohjekirjat ja huoltokirjat tulee mukaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Lainaa (Athene @ Marras. 27 2009,07:56) kirjoitti
    Tervetuloa Ducatistien joukkoon mikäli semmoisen hommaat (et tule katumaan päätöstäsi) !
    Lompakko toki kiroaa muidenkin puolesta ;)
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Pete2 @ Marras. 29 2009,18:36) kirjoitti
    Osta tämä. Lähes yhtä halpa kuin kuussatanen. Kaikki mahdolliset ohjekirjat ja huoltokirjat tulee mukaan.
    En sen enempää tosta ko. yksilöstä tiedä, mutta hinta tuntuu olevan aika hyvin kohdillaan... varsinkin kun ottaa huomioon noi lisävarusteet ja sen, et siihen on vaihdettu nokkahihnat ym. hilut = iso säästö kauden budjetista!

Muutenkin toi 800ie kone on todella miellyttävä ainakin omasta yhden kesän kokemuksesta. Se on täysin sopiva aloitteluun, mutta ruutia riittää tarvittaessa myös kovaan menoon. Ja kyytiläinenkin liikkuu järkevällä tavalla kuutioiden kasvaessa. Vakuutukset oli jotain 500€ nurkilla (siis täys kasko+ liikenne, ympärivuotinen)... Ihanan halpaa

Ainut miinus, mikä lähtis, ku telkkä pöntöstä mun omistuksessa olis toi takalaukkuteline

Ps. loistavan merkin olet valinnu
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  11.  
    Hieno, mut älkää nyt yllyttäkö.. 620 saa nyt luvan riittää

Kirjoitin joulupukillekin kirjeen:
    Toivon että kaikki motoristit pysyisivät jossain määrin ehjinä ensi vuonna. Ja niiden pyörät.
    Ja että mun kytkinkäsi paranee kevääseen mennessä, sekun mäni rikki porkkalantiellä, siellä naurispellossa, sen ER6 kanssa.
    Ja älä vaan nosta vakuutusmaksuja.

ja lopuksi, tuo mulle mattamusta Monsteri 620 ie. termignonin hiilariputkilla ja leveämmällä tangolla, täydellisellä huoltokirjalla, vähän ajettuna ja naarmuttomana.

Kiitos