Vaimo kärsii kylmistä näpeistä ja etsiskelen jotain näppärää tapaa saada lisälämpöä käsille. Kyytiläiselle kävisi toki kunnon rukkaset, mutta eihän hieno nainen nyt semmoisia...Zippomallinen bensa vehje ei jaksanut pitkään lämmittää käsien välissä kun se kyykähti.
Nimim. "Syntymäpäiväpaniikki" *
![]()
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
On tuossa sen verran ideaa, että olen funtsaillut lämpöelementtien asentamista kauhukahvaan, mutta se on otettu pois laukkutelineen tieltä.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Oon ostanu tämmösen pari vuotta sitten Budget-Sportista. Toimii ainakin metsällä.
http://www.completeoutdoors.co.uk/Pocket-Hand-Warmer
StuG III Ausf. G
Onhan niitä vastuksilla olevia hanskojakin olemassa... moposta vaan virran ulostulo ja plugi kiinni... sit rupee emäntäkin lämpiämään, siis ainakin sormista
Toinen vaihtoehto on, et nostat "marssivauhtia" sen verran, ettei kerkiä näppejä ajattelemaan![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Itse oon aina aatellu et samapa se millaset lapaset takanaistuvalla on ku ei tarvii mitää hallintalaitteitaka käyttää. Oon vissii ollu vääräs(oili @ Joulu. 02 2009,09:51) kirjoitti
![]()
Kyllähä noita "hienompiakin" tumppuja löytyy mitkä varmasti lämmittävätSe nyt olis varmaaki yksinkertaisin ratkaisu
636 -06
Tokihan vaimo voi rukkasia käyttää ja saahan siitä huumoria kun lykkää syntymäpäivänä kunnon karvaiset työrukkaset eteen ja toteaa "Tos on tollaset"![]()
Ostat sellaisen replikan vyön josta matkustaja pitää muutenkin kiinni ja liität sen kahvoihin lämppärit.
K3ssu
Intruder M1500R vm.-10
Älä ota vaimoa kyytiin kylmillä keleillä.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Kunnon hanskat![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Retkikaupoista tai muualta niitä kertakäyttösiä lämpötyynyjä jotka lämmittävät monta tuntia, pari euroa per pari tjsp.
Ja joululahjaksi chokoo.
Fillari
Jo 200 € on varaa laittaa synttäreihin, niin tuossahan se täsmäase on.
Tai sit teet ajohousuihisi sellaiset vetoketjulliset viilekkeet. Vaimo voi sitten somasti avata takaa ketjut ja sujauttaa pikku kätöset lämpöiseen kuskin housujen sisään *
-hh-
Täällä paljon valmiita ja puolivalmiita ratkaisuja.![]()
Jovvain..
Lämmitettävä satula tai "self-made, kun penkki lämpiää niin sinne kankun alle vaan kätöset hautumaan...
Tietysti astetta tyylikkäämpi keino on laittaa myös selkänoja lämpiämään, vaatii sen selkänojan tietysti ensin *
BTW: olihan tällä kylmänäppisellä jo se thuliliivi ? Jos EI niin sitten SE ensin ! Katsos kun/jos "keskuslämmitys" toimii niin samalla se ääreisverenkiertokin, eli hyvinkin se kätösten palellus loppuu pelkiltään tuon liivin ansiosta ja samalla voitte jatkaa kautta min kk molemmista päistä !
Ei kun annat tunkee kädet sepalluksesta sisään johan näpit lämpee *![]()
Honda CB900F Hornet *2005
Jääkylmät matkustajan näpit sepaluksesta sisään??(Hornet Boy @ Joulu. 02 2009,21:28) kirjoitti
Saattaa siinä kuski jonkin aikaa kiljua...ja tuskin onnesta.
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Yamaha centerillä (KX) hypistelin lämmitettäviä hanskoja. Hintaa n. 100e. Termostaatit ja säädöt oli.
Edit, jaa ne saattoi olla noi aiemmin linkatut Baehrit. Tai sitten halvat kopiot.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi