tuossa ois kyllä ideaa.(cartman @ Marras. 28 2009,22:18) kirjoitti
miten noin käytännön tasolla..kandeeko käyttää salamaa vai ylivalottuuko kuva?
vähän noviisi noissa kuvahommis, mut kaikki uus kiinostaa![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Vielä parempi idea: kuvatkaa vehkeenne samoin kuin kalamiehet tekevät, eli siirtämällä taustaa kauemmaksi. Silloin etualalla olevat kohteet näyttävät suuremmilta. Tarraprintterillä voi myös helposti valmistaa viivottimen, jonka asteikko on ylioptimistinen.(Tuppervaari @ Marras. 29 2009,16:56) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Älä cartman kerro yhtään enempää harrastuksistasi.(cartman @ Marras. 28 2009,22:18) kirjoitti
636 -> 998
Ja rekisiterinumeroksi kannattaa tilatessa valita realistiselta vaikuttava * * * *25(vetomies @ Marras. 29 2009,17:34) kirjoitti
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * CM
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Onks toi mitta sama kun mulkulla, mutta vaan lyhyempi(jamas @ Marras. 29 2009,18:28) kirjoitti
![]()
Tein toisesta pyörästä täysin alkuperäisen japaninmallin, ja sen kilpitelineeseen ei normikilpi sovi, joten ajattelin tettää vaikka jollain tarrahommia tekevällä mainostoimistolla 80-luvun fontilla vaakakilven.(Puimurimies @ Marras. 28 2009,20:31) kirjoitti
Honda VF1000F2 -85
Honda VF1100S -85
Aprilia RST Futura -01
Valkokilpisissä enskoissa myös varsin yleinen "varuste".(dnapekko @ Marras. 29 2009,22:59) kirjoitti
Pakko olla säde, en keksi muutakaan selitystä noin pienelle mitalle .(samserious @ Marras. 29 2009,20:43) kirjoitti
-- Urea jacta est --
Et sitten keksinyt mitään muuta sanomista, poika.(Eki- @ Marras. 29 2009,18:14) kirjoitti
Yritä nyt edes keksiä jotain omaperäistä. Mutta, kun
olet mennyt naimisiin lemmikki ponisi kanssa niin ei sinulta voi odottaakaan tuon parempaa lausahdusta. Tosin ponin kanssa naimisiin meneminen osoittaa sinulta suurta rohkeutta ja et myöskään kangistu kaavoihin. Siitä on nostettava sinulle hattua. Oletko muuten miettinyt teeskenteleekö ponisi kaikki orgasminsa?
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
On se taas niin vitun väärin, kun ei saa edes itse ja omilla mitoilla tehtyä kilpeä käyttää, vaikka laittomat vilkutkin sai olla mopossa koko viime kesän...
![]()
![]()
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
tsaah!
Niin jos taas hetki noista pikkukilvistä..
Onko löytynyt valmistajia jotka tekisivät kilven alumiinista?mahdollisimman aidon näköinen mut pienempi.
Nuo akryylimuoviset taitavat olla ilman kohokirjaimia?
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Tuolla on ainakin autoihin kilpilöitä:
http://www.licenseplates.tv/finland-283.html
Firmasta ei ole ensikäden kokemusta. Jostain jäänyt tuollainen linkki bookmarkkeihin. Fontti noissa tosin näyttää väärältä vaikka kohokirjaimia ovatkin?
Edit. Tämä Tokion kilpihän sopisi japsipyörään kuin sormi pyllyyn:
Niin, onko tuo Suomen kilpi sitten suuri vai pieni. Saksalaisten olen ainakin kuullut ihastelevan tuota meidän pientä normikilpeä.
eipä taida monta milliä olla eroa saksalaisen vs suomalaisen pärräkilven välil.
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Naapurin vehkeestä otetun kilven kiinnittäminen omaan ajoneuvoon ei ole väärennys. Se on ajoneuvorikkomus, koska kilpi on aito. Tästä on Turun HO:n päätös.(Eki- @ Marras. 28 2009,19:01) kirjoitti
Kilven valmistaminen käytettäväksi on väärennys samoin kuin sellaisen omavalmisteen käyttäminen. Toisin sanoen: rekisterikilpi on mainitsemassasi pykälässä tarkoitettu todistuskappale. Koristeeksi seinälle niitä toki voi valmistaa ja laittaa.
Aikuisten ihmisten leikkiminen joillain "pikkukilvillä" ei ole naurettavaa, vaan ilman muuta perusoikeus.
Mikäs väärennös se nyt on, jos kilvessä on samat numerot ja kirjaimet kuin ennenkin? Suurempi väärennös on kärähtänyt rekisterikilven valo. Siitä pitäisi saada silloin yli 2v vankeutta.(hra1150 @ Joulu. 01 2009,15:08) kirjoitti
Jos ranskalainen turisti tulee kesälomamatkalle Suomeen ja hänellä on pikasuutarilla teetetyt kilvet omassa autossaan (niin kuin jokaisella ranskalaisella), heilahtaako häkki?
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Onko tullut mieleen, että kilpeä voi käyttää rikolliseen toimintaan oikeastikin. Esimerkkinä mainittakoon mm. varastetut pyörät jolloin on helppo käydä sanomassa, että tees tähän kilvet? Voihan niitä tietenkin itsekin värkätä (väärennettyjä kilpiä), mutta jos on ammatimaisennäköiset niin onhan se eriasia. Vai onko tässä ollut valmistuksessa vaadittuna edelliset kilvet näytillä?
e: Jaahas, keskustelua on jo näköjään käytykin
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Kertokaapas kuitenkin ihan selkokielisesti, että miksi pyörään pitäisi saada pienempi kilpi? Mikä houkutus sille on?
Ulkonäkö, ihan kivannäköinenhän sellainen on(Tyyppi @ Joulu. 01 2009,16:09) kirjoitti
Toinenhan tykkää äidistä ja toinen tyttärestä
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Juuri sen vuoksi ajoneuvosta kannattaa poistaa alkuperäiset kilvet ja kiinnittää tilalle toiset, jos sen joutuu pysäköimään valvomattomaan paikkaan esimerkiksi ruuhkaiseen kaupunkiin. Tällöin rikollinen ei pääse huomaamatta varastamaan alkuperäisiä kilpiä.(Number28 @ Joulu. 01 2009,16:06) kirjoitti
Tosin asiaan liittyy sellainen riski, että mahdollinen pysäköintisakko ei kohdistukaan ajoneuvon omistajaan. Itse olenkin tällaisissa tapauksissa aina tehnyt sakosta valituksen ja vaatinut saada maksaa sen itse, vaikka rekisteritunnus onkin virheellisesti merkitty.
Veli alkaa nähdä valon.(vetomies @ Joulu. 01 2009,15:57) kirjoitti
Jos ranskalainen turisti tulee kesälomamatkalle Suomeen, se on hullu ja viedään köysissä poies.
Pjusooseen ruuvatut pikasuutarin tekemät läkkipeltikilvet naputellaan kansliassa uistimiksi ja annetaan poliisihuutokaupassa kaupantekijäisiksi eli -päälle.
No on sitä ikää mullakin lähempänä 40 kuin 35 ja silti mulla on tuollainen pikkukilpi omassa mopossa kiinni. Näyttää paljon paremmalta kuin se orkkis telkkarin kokoinen(jamas @ Joulu. 01 2009,16:48) kirjoitti
Eikä mulla toi kilpi ole missään piilossa tai mega vinossa kulmassa vaan ihan nätisti näkösällä. Lisäksi noissa kiihdytyshommissa joutuis tuon orkkis kilven irroittamaan, kun ottaisi tuohon renkaaseen kiinni, pikkukilpi mahtuu olemaan paikallaan.
Tosin mun mopohan on muutenkin rakentamalla pilattu, niin eipä sillä nyt sitten mitään merkitystä ole mikä kilpi siellä roikkuu![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...