Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Funtsasin tossa mennä suvena et meigä köpää Daavitsonin kun se nyt on niin must. No etin jä löysin semmoisen Road Kingin. No ei kun proovaan ja körään. Pyörä luikerteli ihmeesti mottiksel ollakseen niin painava, katoin renkaat ja paineet ok. No ei siin tuli sit ekat liikennevalot, ajattelin et nyt se tulee, saiauskohtaus: kädet tärisi kun Parkinsonin taudis ja hiki pukkas pintaan. Helpotus oli suuri kun tajusin että käsien hervoton tärinä johtui pyörästä ja suunnaton lämpö siitä malmikasasta munien välissä. Ei jumalauta oo mun juttu. Jäi ostamatta. Mutta samalla selvis miksi noi Daavitsoni kuskit on aina niin vitun kiukkuisen näköisinä liikkennevaloissa: koitappa ite seisoa kahareisin saunan kiukaan päällä.
    tapsa
    no tuliko kaupat?
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Lainaa (ikirokkari @ Marras. 24 2009,22:45) kirjoitti
    koitappa ite seisoa kahareisin saunan kiukaan päällä.
    Tule poika pois sieltä tankin päältä kun siinä hieman taaempana ois penkkikin istumista varten
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Arveleppas miltä HooDee tuntuu jalkojen välissä, kun ulkona on >45 astetta lämpöä
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Koe ajo ja aja koeajo.

Huono provo tuo aloitus mutta ajattelin miellyttaa kirjoittajaa olla niinku mukas yuunou, mukana tas kliffas slankijutus.

Ma koraan motiksel letukkaa ja muikit plaakat risoo kalamaria kutsissa. Meniko oikein?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Mikään provo ollu, ei vaan pyörä ollu mulle mieleen em. ominaisuuksilla. En ehkä ymmärrä sen teknologiaa. Mut toi loppu sun mesestä meni yli eli eiks sullo varaa ä ja ö kirjaimiin vai budjaaks jossain skooges.Ei kandu sniffaa ärttii nesaan.
    tapsa
    Tahtoo toi paikkakunta "espoo" (ihan oikein - pienellä kirjoitettuna) viedä uskottavuuden tuolta slangipakinalta...
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (ikirokkari @ Joulu. 09 2009,20:43) kirjoitti
    Mut toi loppu sun mesestä meni yli eli eiks sullo varaa ä ja ö kirjaimiin vai budjaaks jossain skooges
    tsiigaa ton heebon budjausmesta ni snaijaat.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Kantsis ehkä ikirokkarin londata biblusta stadin slangikniiga...

Lainaa kirjoitti
    Ei kandu sniffaa ärttii nesaan.
    Lainaa kirjoitti
    Funtsasin tossa mennä suvena et meigä köpää Daavitsonin kun se nyt on niin must. No etin jä löysin semmoisen Road Kingin. No ei kun proovaan ja körään.
    Oliskohan tuo kieli espoon slangia? *
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

Ray Of Darkness
    Mittee ihmettä työ oekeen hölötättä?
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Oo sä hiljaa tai mä skruudaan sua skrinnariin. Faija on ollut rotsina stokkan kellon alla.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Joulu. 10 2009,13:49) kirjoitti
    Oo sä hiljaa tai mä skruudaan sua skrinnariin. Faija on ollut rotsina stokkan kellon alla.
    Lande...
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    Lainaa (pecha @ Joulu. 10 2009,08:33) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Joulu. 09 2009,20:43) kirjoitti
    Mut toi loppu sun mesestä meni yli eli eiks sullo varaa ä ja ö kirjaimiin vai budjaaks jossain skooges
    tsiigaa ton heebon budjausmesta ni snaijaat.
    Ek lewe in 'n plek u het nie gesien gelyk in jou nat drome...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Lainaa (GoSpel @ Joulu. 10 2009,15:57) kirjoitti
    Ek lewe in 'n plek u het nie gesien gelyk in jou nat drome... * *
    ten minste nou het hulle nat drome, hier is 'n koue... *
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    Taas nuo raumalaiset alkaa häiriköidä.
    Lainaa (Mosse @ Joulu. 10 2009,15:50) kirjoitti
    Lande...
    Jep. Ja nyt dokaamaan röökiä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Joulu. 10 2009,17:53) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Joulu. 10 2009,15:50) kirjoitti
    Lande...
    Jep. Ja nyt dokaamaan röökiä.
    Tu, jengi skruudaa skeidaa.
  19.  
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2009,20:29) kirjoitti
    Lainaa (HarriS @ Joulu. 10 2009,17:52) kirjoitti
    Taas nuo raumalaiset alkaa häiriköidä.
    Sans snää mnuu snuuks nii mnää snaa snuu snuuks *
    Tuo on kylla elefanttia eika raumaa. Nuhaista elefanttia.
    *
    Indien olifant het 'n griep, dit sneeze? *