Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta

FZ8

  1. #31
    Kyyllä alkoi kiinnostamaan
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  2. #32
    Perjantaina päivällä lisätietoa tarjolla,

    KASI

    Näyttäs että kutsuvat nakuversiota nimellä FZ8 ja tuulilasiversiota Fazer8 nimellä.

    Saapi nähdä mitä suamen yamaha nimiksi keksii, kun eivät ole tuota Fazer nimeä kait käyttäneet missään.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  3. #33
    Veikkaan että ne on FZ 8 N ja FZ 8 S.

    Oletettavasti Fazeria ei käytetä markkinapoliittsista syistä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  4. #34
    FZ8 tiedot selvillä
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
  5. #35
    Voipi olla ihan hyvä peli. Kone on tehty katumopoon. Jos vaikka vertaa R1, niin isku on suurempi.
  6. #36
    Tiedot kyllä kertovat heikosta alaväännöstä.(82Nm/8000rr).
    Taas yksi yamaha kuten fz6 ja fz1 tehot ovat yläkierroksilla.
    Joku voi tykätä kierrättää konetta,mutta itse en pidä,koska
    suurin osa ajosta tapahtuu kuitenkin alle 6000rr/min.
    En usko tulevan myyntimenestystä,mutta voin olla väärässäkin.
    Kuka näistä koskaan varmasti tietää...



  7. #37
    Tuskin se nyt kovin ylävireinen voi olla jos 800cc rivinelosesta vain reilut sata hevosvoimaa?

    "
    Front suspension system Telescopic fork, 43mm inner tube
    Front travel 130 mm
    Rear suspension system Swingarm, linked monoshock with spring preload adjustment
    Rear travel 130 mm
    "
    Tarkoittaakohan tuo nyt että etuputkissa ei ole mitään säätöjä kun ei ole mainittu vaikka takaiskarissa on mainittu esijännityksen säätö? Haisee vähän taas yhdeltä budjetti nakupyörältä. Mikäköhän siinä on että nuo pienemmät nakupyörät pitää aina pilata budjetti alustalla?
  8. #38
    Taitaa olla vain köyhien versio FZ1:stä. Tehoa puolet vähemmän, vääntöä samoin. Alustaa huononnettu. Miksi kukaan haluaisi tällaisen, kun FZ1 on edelleen saatavana? Nakuna ja varttikatettuna. Okei, ylävireinen R1 20v kone, mutta silti. Eikö näissä pyörissä pidäkin olla munaa???
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  9. #39
    Uusi pikku-corolla
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  10. #40
    Lainaa (maRk1 @ Maalis. 14 2010,02:54) kirjoitti
    Uusi pikku-corolla *
    Tohon täytyy valitettavasti yhtyä, olisivat nyt perkele vähän munaa saaneet tohon, mutta kun ei niin ei!
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  11. #41
    Lainaa (S.Haltia @ Maalis. 14 2010,02:33) kirjoitti
    Taitaa olla vain köyhien versio FZ1:stä. Tehoa puolet vähemmän, vääntöä samoin. Alustaa huononnettu. Miksi kukaan haluaisi tällaisen, kun FZ1 on edelleen saatavana? Nakuna ja varttikatettuna. Okei, ylävireinen R1 20v kone, mutta silti. Eikö näissä pyörissä pidäkin olla munaa???
    Minä ottaisin. Vakuutukset varmaan kohtuullisemmat kuin tonnisessa, enemmän vääntöä kuin kusiaisessa ja luultavasti kyydittää kaksi päällä kohtuullisesti (en tarkoita euroopan reissuja).

    Järkipyörä. Paskaako sitä aina tarvi tehoja, jos ja kun on kuitenkin enemmän tai vähemmän vapaa-aika motoristi.

    Ei nappaisi maksaa toista tonnia vakuutuksia, jos kuitenkin ehtii ajaa alle 10tkm vuodessa. On hupi hinnoissaan.

    Noin niinkuin esimerkkinä ja vain omalta kohdaltani.



  12. #42
    No ei kyllä tarvii tota omaa ykköstä vaihtaa tohon kasiin.. Oisvat ny vähän pirteemmän tehny tosta... Ja hintahan varmaan yamahamaisesti karsii ne vähätkin ostajat...

    Mulla on n.750e vakkarit tohon ykköseen...
    1290 superduke
  13. #43
    Harva kait vaihtaisi samanlaiseen, mutta tehottomampaan. En kai tekisi sitä itsekään.

    Toisaalta taas, luulisin että mulla riittäisi tuo satakunta pollea ihan mainiosti. Niillä päässee kuitenkin kahtasataa, ja eikö se suomen oloissa ole ihan riittävästi? Eukko kyytiin, ja kyljet huutavat armoa jo paljon ennen 170:iä

    Vakuutuksen hinnan heitin hatusta. Niihin kuitenkin vaikuttavat niin monet seikat (keskittämiset, asuinpaikkakunta, ikä, sukupuoli yms yms) ettei taida kahta samanhintaista löytyäkään

    [edit: Pohjolan laskuri laski mun tapauksessa 06 mallin kiloseen vähän toista tonnia (kaskoineen kaikkineen) vuodelle hintaa. Aika lähelle osuin arvauksellani...]



  14. #44
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    jos vakuutuksessa on bonuksia edes vähän niin vakuutusten hintaero on ihmeen pieni. sen sijaan muita hyötyjä voi olla jos ajopeli muuten kelpaa.. moottorista:
    - isku on 2004-2006 rytkösestä
    - mäntä millin suurempi kuin R6R:ssä, ennakoikohan jotain..
    - kuutiot 779cc.
    .. saattaahan se olla että vääntökäyrä ajoalueella on rytköstä vastaava, joten voi olla kelpo peli, mutta alustan osalta on takapakkia kun keulaa ei voi säätää (näkyy sivulta otetussa detaljikuvassa ettei "korkeissa" ole säätöjä). toisaalta voisin arvata että vanhemmat rytkösen sisäkalut käyvät keulaan - osissa on sukunäköä..



    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  15. #45
    Lainaa (airfax @ Maalis. 15 2010,18:53) kirjoitti
    Järkipyörä. Paskaako sitä aina tarvi tehoja, jos ja kun on kuitenkin enemmän tai vähemmän vapaa-aika motoristi.
    +1 Kävin tuota kokeilemassa, ja ko.pyörä palvelisi minun tarpeitani oikein mainiosti
  16.  
  17. #46
    Veikkaan että FZ8 ei tule kyllä hätyyttelemään Z750:n myyntilukuja.
    FZ8 on zetaa jonkun verran kevyempi mutta siihen ne edut kyllä sitten jääkin.
    Moottori on suurinpiirtein yhtä suorituskykyinen mutta FZ8:sta puuttuu sellainen "pikkujuttu" kuin jousituksen säädöt.

    Lisäksi FZ8 on yli 2000€ kalliimpi kuin pikkuzeta täällä suomessa mikä tuntuu käsittämättömältä.
    Käytännössä FZ8:n hinnalla saa jo melkein ylivuotisen FZ1:n tai Z1000:n,niin jotenkin tuntuisi että tolle 2te:n hintaerolle täytyisi saada jotakin katetta että tuotetta ylipäätään menisi kaupaksi.

    FZ8 on varmastikin hyvä peruspyörä jonka ainut miinus puoli on
    käsittämätön hinnoittelu.



    -09 Z750
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12