Avataan peli tällä yyper kuulilla maskilla.
http://www.solidstatecovers.com/products/maul
![]()
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Siitä pyörään katu-uskottavat "vapahtajat" vaimentimiksi
TAILGUNNER EXHAUST
Olishan nuo makeet, jos pyöräkin olis TODELLA rakenneltu johonkin vaikkapa sotaleikkiteemaan... mutta siis normimopoon laitettuna. EIJEIJEI...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Kaikki ton puljun maskit on yyper kuuleja(nostalgia @ Marras. 23 2009,10:39) kirjoitti
![]()
Harrikan lakanat liekehtiviin uniin.
Harrikan suihkuverho liekehtiviin suihkuihin.
Harrikan pyykkikori liekehteville kalsareille.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Numero 46 vanhan FJ Yamahan keulassa ja kuskin kypärässä, itse teipistä värkättynä on ihan 1. Olen nähnyt!
XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...
Mun mielestä kaikki mikä lisää pyörän painoa on käsittämätöntä, mutta tämä meni jo ihan yli. *Tosin minkäänlaista ymmärrystä noihin Goldwingeihin ei kyllä muutenkaan ole.
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Näitähän voi pitää sohvallakin... cool... NOT
![]()
F = dp / dt
Jumankikkeli että tuli iso. Laitetaan sittenkin linkkinä.
Linkki
Viikset ei vissiin valitettavasti sisälly hintaan.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
hirvipillit ehdoton must!(nostalgia @ Marras. 23 2009,16:43) kirjoitti
Tommoset äkkäsin lp;n virkajammusta.
konstua hiukan nauratti ku mainittin et ei puutu ku unensieppaaja ja jäniksen käpälä.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
MOOTTORIPYÖRÄN JALKALEVY
Kätevä muovilevy, joka asetetaan moottoripyörän jalan alle pysäköitäessä pehmeälle alustalle tai lämpimälle asvaltille. Päällä reunat, jotka estävät levyä liukumasta pois paikaltaan. Alustassa liukumaton "anti-slip"-pinta.
Taskuun sopiva malli, Ø 95 mm.
Tuota pidän äärimmäisen turhana.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Enpä nyt kyseistä kapistusta turhana pitäisi, koska aina ei ole mahdollisuutta pysäköidä asfaltille eikä sopivan kokoista kiveä ole lähellä.(Heksa @ Marras. 25 2009,10:36) kirjoitti
Jonkun prätkälehden mukana tuli samanlainen kiekko mille tuli monta kertaa käyttöä. Bleidin takapenkin alta nakkasi kiekon jalan viereen ja pyörä siihen. Ei tarvinnut jännitää oliko pyörä pystyssä kun tuli takaisin!
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
kokoontumisissa olen uhrannut yhden palautustölkin tuohon jalaksen alle. 10cnt ei kaada talouttani mutta tuommoset tupperikiekot kyllä jää biltemaan. harrikkaa ei saa omalla painollaan kaatumaan kuin semmosessa paikassa johon ei tule yleensä pyöräänsä ajettua ikinä.(Heksa @ Marras. 25 2009,10:36) kirjoitti
turhana pidän tuota minäkin.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Biker bell
Helvetti että repesin näille.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
[QUOTE= (JaZZo @ Marras. 25 2009,11:04)]Ei ehkä, mutta otetaan sporttipyörä josta on vähän peräpäätä vielä nostettu, niin alkaa olla aika kiikkerät meiningit vähänkään epästabiilimmalla alustalla. Ja veikkaan että täyteen reissukamaa ladatun offroadpyörän (vai mitä nämä seikkailuendurot oikein ovatkaan) jalkakin survoutuu tonttiin aika herkästi. Bilteman kalu on siltä osin turhake, että vaihtoehtoisia tilapäisvälineitä on pilvin pimein.Heksa,Marras. 25 2009,10:36 kirjoitti
Minusta tyhmimmältä vaikuttavia asioita ovat nuo mantelin kokoiset vilkut ja tökeröt jälkiasennuspöntöt. Hienoja pyöriä pilataan ihan traktorin pakoputkelta näyttävillä kanistereilla...Akrapovic yms.
Pyörien valmistajatkin tekevät ihan originaalina typerältä näyttäviä virityksiä mutta nehän ei olekaan varusteita. Yksi tyhmimmästä päästä oleva on tuo kyykkypyörien typerä tyhjä tila takapyörän ja lokasuojan välissä. Miksi sitä tilaa ei käytetä edes hyväksi?
Varmaan siksi, kun takarengas liikkuu ylösalas...(Tyyppi @ Marras. 26 2009,16:00) kirjoitti
![]()
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Toi seisonta jalan alle tuleva lätkä on ihan must jos yhtään liikkuu muualla kun asfaltti pinnalla!eikä sekään ole sata varma!esim pari kesää sitten varkauden tehtaalla pyöräparkin asfaltti oli uusittu ja sit tuli kuuma kesäpäivä ja pari mopoo oli nurin!sen jälkeen siihen valettiin betoni!tosta bilteman muovin palasta en tiedä mutta itse tein alumiiniturkkilevystä 90mm lätkän ja kun töissä tein niin sain siitä vielä palkanPalkka juoksee kun tekee itselle kaikkee kivaa joten en pidä yhtään turhana!
YZF1000R
Oli dukessa joskus renkaan jäljet pakoputkissa todisteena(Heksa @ Marras. 26 2009,16:03) kirjoitti
Minusta tarpeettomia varusteita on sellaiset kamppeet mitä estävät pyörän käytön, jos sattuu vaikka satamaa eli *nahkaiset sivulaukulta näyttävät "koristeet" ym. sellaiset viritykset.
ps. + sivujalan lätkälle. Minä ajan, en juo koko ajan kaljaa...
TÄMÄ on ehdottomasti yksi turhimpia varusteita![]()
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
äkkiä tulee mieleen varsinkin wingeissä näkyneet mukitelineet stongassa. itse ajattelinkin tästä innostuneena tuommoisen yhden tölkin minijääkaapin pultata härräkkään kiinni
![]()
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Lasisen hillo- tai vaikka suolakurkkupurkin kansikin ajaa saman asian. Ja kyllä on joissain paikoissa aika hyvä juttu.(JOLLI @ Marras. 26 2009,16:26) kirjoitti
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Jotkut ottavat pyöräänsä ylimääräisiä kilojakin vaikkei niistä ole kuin haittaa. Ne mantelin kokoiset vilkutkin ovat usein hyväksyttyjä. Kokoa tärkeämpi niissäkin on sijainti. Pyörien valmistajat usein laittavat näitä kymmenen kuution kaasunestesäiliön näköisiä vaimentimia. *(Tyyppi @ Marras. 26 2009,16:00) kirjoitti
Et taida olla mikään tekniikan taitaja?(Tyyppi @ Marras. 26 2009,16:00) kirjoitti
636 -> 998