1. Puollan. Maksuni alenevat.
2. Puollan. Liikennekäyttäytyminen paranee yleisesti.
3. Vastustan. Haisee diktatuurilta tai sen esiasteelta.
4. Vastustan. En voi ehkä enää vetää.
5. Aivan sama. Ryhdyn lainsuojattomaksi, käytän mm. häirintälaitteita.
5. Minulla ei ole asiaan mielipidettä. Ihan sama.
6. Muumi kä?
Liikenne ja viestintäministeriö kaavailee GPS-paikannukseen perustuvaa (ruuhka)liikennemaksujen perintää. Jokaiseen ajoneuvoon asennetaan GPS-paikannin, ajoneuvot raportoivat liikkeensä ja maksut määräytyvät sen perusteella. Aiheessa on myös arveluttavia piirteitä valvonnan näkökulmasta. Mitä mieltä Sinä olet?
Aiheesta on jo aloitettu keskustelu:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=109684
Kansallinen älyliikenteen strategia Selvitysmiehen ehdotus:
http://www.lvm.fi/c....allinen
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Gps järjestelmässä on vaan sellainen pikkuvika jota jo on julkisuudessa vähän huudeltu. pikkuBush oli aikoinaan vähän innokas sotimaan ja perustamaan hathatmiesten kotimaan toimistoa ettei muistanut että Järjestelmä vaatii uusia satelliitteja taivaalle lähes vuosittain korvaamaan kylmentyviä. No tämähän vaati rahhaa jolle oli silloin parempaa käyttöä ja nyt Obaman köyhälle hallinnolle tulee kiire saada niitä taivaalle oikeasti. Käyttäjät huomaa tämän ensin paikkatiedon epävarmuutena ja heikkona signaalina vaativissa keliolosuhteissa. Vaikka Bill aikoinaan poisti siviilisignaalin häirinnän.
ON *mahdollista on että gps systeemi romahtaa jos uusia paikannussatellitteja ei saada riittävän rivakasti taivaalle. En oikein usko että ameriikkalaiset tätä sallisivat,, onhan heillä aikas paljon
sotakalustoa systeemistä riippuvaisena.
Paperikartat tulee vielä arvoon arvaamattomaan.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
LISÄÄ ääniä!
Tilanne ei näytä kovin heikolta. Tällainen tulos olisi kiva lähettää kelle vaan...
Ps. Saa äänestää myös "väärin", ettei ihan näytä vanhojen diktatuurimaiden tuloksilta.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Tuosta tyylistä on jo kokemuksia ihan työn puolesta. Heti soi puhelin, kun pidemmäksi aikaa pysähdyit paussille ja vaikka tarkastit pyöränpultit rekasta, ikkunat pesi etc. Meni suoraan sanoen tyystin maku duunista, kun joku komonokka heiluttaa heti ruoskaa ja vaatii tilitystä liikkeistä kuin länsirannalla konsaan.
Eiköhän nuo ruuhkamaksut koske kuin kolmea suurta paikkakuntaa ja sekin on vain merkki huonosta liikkennejärjestelystä.
Signaalin voimakkuuteen tai karkeaan suuntaan perustuva systeemi on hiukan epäluotettava on lyhytaikaisten "ylinopeuksien" mittaamiseen. Tiukan paikan tullen myös mastojen pimentäminen kotikonstein on huomattavasti helpompaa kuin satellittien alasampuminen.(psi @ Marras. 19 2009,09:22) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Voisihan noita tutkiakin häiritä, mutta jostain syystä häirintää ei juurikaan ole, miksi? Että samalla tavalla tulee käymään näiden GPS-jammerien kanssa, kun asunto voidaan aina ulosmittata "liikennetihutyön" sakkojen maksuun. Suoraan sanottuna noihin GPS-jammereihin tuudittautuminen on itsepetosta pahimmillaan ja se taistelu näitä kyttäysjärjestelmiä vastaan pitää käydä tässä ja nyt, eikä siirtää huomiseen. Vastapuoli avasi pelin ja nyt olisi meidän siirtomme, jota tuskin tulee, kun näki miten osa porukasta suhtautui siihen viimekeväiseen mielenosoitushankkeeseen. Väitettiin, että asiat menevät huonompaan suuntaan, mutta eiköhän tässä ole hieman osviittaa siitä mihin ne menevät kuitenkin.(vetomies @ Marras. 19 2009,10:30) kirjoitti
- Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.
- Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
Tutkaa häiritessä häiriintyy varmaan myös se tutkaa pitelevä poliisimies ja sen jälkeen paukkuu pamppu takareisille.
gps on sopivan kasvotonta ja sopinee näin häirittäväksi helpommin..
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Voitteko ÄÄNESTÄÄ LISÄÄ?
Olisi kiva jos olisi enemmän kantaa ottaneita henkilöitä.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Jos joku asia on varmaa, niin se on varmaa, että maksuthan eivät tämän uudistuksen myötä tule laskemaan tai liikkuminen millään tavalla helpottumaan.
Reilusti saavat vielä lisätä mopoilun ja autoilun verotusta ennen kuin meikäläinen hyppää dösän kyytiin... Ja samaa uskon monista muistakin.
Parempi antaa muiden murehtia maallisia, itse keskityn polttamaan oman osuuteni jäljellä olevasta öljystä ja kuluttumaan mopon renkaita mahdollisimman paljon. Silloin laskut unohtuu ja naama näyttää tältä![]()
Siitä ali missä aita on matalin
Aika karmeaa on aina, jos viranomaisteitse päätetään jostain nykytekniikkaan perustuvasta laitteesta, jota on pakko käyttää. Standardoinnin johdosta näistä laitteista voidaan repiä huimia katteita ja kuten aina tämän lakipäätöksen junailijat junailevat myös heille soveliaan tahon toimittamaan näitä "oikeita" laitteita. Jahka Galileo joskus valmistuu, tulee sitten tietysti laitteet taas uusittavaksi jne. Ja varmastihan tuommoinen systeemi joskus tulee, mutta jos vähän aikaa odotetaan, niin saadaan tosiaan GPS/Galileo hybridilaite siitä suoraan.
Ja eikös tämmöinen laite olisi sitten ihan pakko myös katsastaa? Eli jokaiselle katsastusasemalle halli, jossa on "virtuaalisateliitit" järjestelmän testaukseen... Kyllä se gepsikatsastus sen satasen ainaki maksaa lisää, on ne aaykköselle sen vertas "kalliita" investointeja.
Duunaisivat nyt vaan autoihin automaattiohjaukset ja ohjuriraidat tienpätkille, ni päästään tästäkin huolesta. Mä ainakin lukisin kirjaa mielummin ku jyräisin "manuaali" Hiacella pitkin Suomea. Eipä tarviis ylinopeuksista enää valitella. Miten prätkät sitten istuu tähän tulevaisuus kuvaan? :-p Kaippa ne sit radalle joutaa.
CBR 1000F -89