Terveppä vaan!
ostaa päräytin tuossa syksyllä tuomosen suzukin ja tässä nyt pähkäilly että onko tuo gsx 750f ja gsx 750f katana yksi ja sama malli vai eikö ole.....
kun latailin yhden manuaalin tuolta ja siitä sitten asiaa tarkastelin niin ainakin tyyppimerkintä oli kirjan katanassa sama kun omassani![]()
jos joku osaa kertoa tämän niin kiitoksia etukäteen![]()
Samoja ovat.
Katana oli tietyillä markkina-alueilla (Jenkeissä) käytetty "lempinimi".
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Joissain yhteyksissä sitä on kutsuttu myös nimellä "New Katana", alkuperäinen samuraimiekka kun oli 80-luvun alusta. Toisaalta myös -98 mallia ja siitä uudempia kutsuttiin jenkeissä Katanaksi.
Tervetuloa joukkoon, foorumin hakutoiminnolla ja ihan kyselemällä tältä foorumilta löytyy valtava määrä tietoa tuosta moposta.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
KIIIITOKSIA *
kyllä tuntuu olevan paljonkin pätevää tietoa täällä *
jaa niin semmonen tuli vielä mieleen kun vertailin tuon kirjan tietoja oman pärrän tietoihin niin paino ero jäi hämäämään, kun tuossa kirjan katanassa oli esim. californiassa kuivapaino 212kg ja omassani 240kg että punnitaanko ne sitten suomessa lisäpainojen kanssa vai mistä se tulee
Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86
edellinen: Suzuki GSX 750 F -89
240 on mullakin. Olisiko niin, että rekisteritietoihin merkitään paino ajokunnossa ja tankki täynnä. Parempi niin, vaikuttaa vakuutusmaksuihin. Nuo tehtaiden ilmoitukset on sitten mitä on.
Nyt vasta huomasin, että tämähän on MP-tallissa, vaikka oikeastaan kuuluisi Suzuki Talkiin. Modeet...
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
juu niin huomasin itekkin että tänne lipsahti *
ehkäpä vaatii vähän harjottelua tämä foorumin käyttö *
niin kun jotenkin oletin että viestini menee automaat sinne foorumiin mitä olin lukemassa
ja hokasin vasta jälkeen päin että olis pitäny erikseen valita.. sorry
Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86
edellinen: Suzuki GSX 750 F -89