Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Onko kellään kokemusta Turkin ja Kreikan suunnalta, millasta siellä on ajella, onko turvallista, hienoo yms...
    Itse olen käynyt kerran Kroatiassa ja kerran Espanjassa ja nyt tekisi mieli käydä vähän erisuunnalla.

Eli nyt vaan jakamaan kokemuksia... ens kesä polttelee jo
    Kreikassa olin viime kesänä, ihan hyvin pärjää. Normaali turisti meininkiä.

Maista tuli käytyä Viro-Latvia-Liettua-Puola-Slovakia-Unkari-Romania-Bulgaria-Kreikka-Albania-Montenegro-Kroa
    tia-Slovenia-Itävalta-Saksa-Tanska-Ruotsi.

Ensi kesäksi vähän pidemälle eli Turkkiin ja sieltä Mustan Meren Kierrokselle joka saattaa kyllä muuttua Kaspian Meren Kierrokseksi... Lähtö 27.6.2010.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    joo muutaman kerran Kreikassa ja kerran Turkissa, erilaisia maita ovat mutta suosittelen lämpimästi molempia, ja viimeisimmästä käynnistä löytyy sepustusta os:
    www.moto1.fi/blog

ps. jos et sattumoisin ole käynyt Italiassa, niin älä unohda sitäkään, todella mielenkiintoinen maa saappaansuusta kengänkärkeen asti, ja yhdistettävissä esim. Kreikan-turneeseen.

- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Ajelitko pecha Turkkiin mennessä Krotatian rannikkoa myöten? ... miten syvällä kävit Turkissa?
  5.  
    En ajanut 2007, silloin mentiin Lyypekistä Muncheniin, Ljubljanaan, Zagrebiin, Belgradiin, ja Skopjen ohi Thessalonikiin. Olen kyllä ajanut Kroatian rannikkoa, mutta vuosi oli 2000, ja moni asia on muuttunut sen jälkeen. Esimerkiksi Albaniaan olisi silloin ollut melko vaikea päästä.

Turkin läpi mentiin 2007 lännestä itään suunnilleen juuri keskikohdasta. Eli Izmiristä Dogubayazitiin, ja edelleen Iranin rajalle, n.2200km muistaakseni siitä kertyi ajamista.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä