Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
    Tässä pitkän harmaan talven kun kaikki odotellaan seuraavaa kesää ja huokaillaan ajokelien perään, niin voitaisi hieman piristää toisiamme kertomalla jotain hauskoja sattumia mitä on pyöräillessä tapahtunut. *

Itsellä ei valitettavasti vielä ole kerinnyt kertymään, kun ajokokemus jäänyt vielä niin lyhyeksi kortin myöhäisen hankinnan takia, mutta varmasti täältä löytyy ihmisiä keillä olisi joku hauska tapahtuma / sattuma mitä pyöräillessä tapahtunut - jonka voisi jakaa meidän muiden kanssa * liittyi ne sitten matkustamiseen, muuten vaan huristellessa nähnyt, kuullut / tai ihan mitä tahansa

Tarinoita! *

NYT: Suzuki GSX1300R Hayabusa vm. 2006 (käyt. ot. 07) http://img188.imageshack.us/i/28052010067.jpg/
    EXÄ: Kawasaki Z 750 vm. 2006
    nythän se ajokausi vasta alkoi
    Tämä nyt ei suoranaisesti liity pyöräilyyn mutta pyörään senkin edesta. Reilun kahden vuoden odottamisen jälkeen Sveitsin hallinto-oikeus ratkaisi jutun minun eduksi kuukausi sitten ja palautti poliisin vuonna 2007 takavarikoiman moottoripyörän

Mopo kotiutuukin sitten ensi viikolla takaisin koto suomeen
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (Vonikka @ Loka. 22 2009,11:41) kirjoitti
    Tämä nyt ei suoranaisesti liity pyöräilyyn mutta pyörään senkin edesta. Reilun kahden vuoden odottamisen jälkeen Sveitsin hallinto-oikeus ratkaisi jutun minun eduksi kuukausi sitten ja palautti poliisin vuonna 2007 takavarikoiman moottoripyörän *

Mopo kotiutuukin sitten ensi viikolla takaisin koto suomeen *
    Siinä meneekin sitten toiset pari vuotta, että juustonhaju lähtee pyörästä..
    Palauttavatko Suomeen asti vai oliko itse haettava kyttiksen pihalta ja järjestettävä kuljetus?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa (vetomies @ Loka. 22 2009,11:44) kirjoitti
    Palauttavatko Suomeen asti vai oliko itse haettava kyttiksen pihalta ja järjestettävä kuljetus?
    Paskat mitään palauta kun itse pitää se tänne järkätä. Ja kun on vielä muumama vuosi ajokieltoa niin ei voinu itsekkään pakulla niitä hakea. On sen verta miehekäs uhkasakko jos tulee siellä ajettua että siinä on normi jampan vuosiansio melkein pelkässä sakossa *

EDIT: niin ja olinhan mie siellä 1. luokan rikollinen että kyllä sieltä penaltia tuli muodossa jos toisessa mutta takavarikko oli aiheeton vaikka koittivatkin saada mopoa romutettavaksi

Tiedättehän ne pikku jepet jotka näyttää aina käsimerkein että "käännä hanaa". Sitten kun pikkuisen parkaisee niin hymy leviä poikien naamalle.

Kerran taisin parkaista pikkuisen liikaa kun pojat säikähti niin että veti kävelyvauhdista nurin pyörillään.
    Lainaa (Vonikka @ Loka. 22 2009,11:46) kirjoitti
    Paskat mitään palauta kun itse pitää se tänne järkätä. Ja kun on vielä muumama vuosi ajokieltoa niin ei voinu itsekkään pakulla niitä hakea. On sen verta miehekäs uhkasakko jos tulee siellä ajettua että siinä on normi jampan vuosiansio melkein pelkässä sakossa *

EDIT: niin ja olinhan mie siellä 1. luokan rikollinen että kyllä sieltä penaltia tuli muodossa jos toisessa mutta takavarikko oli aiheeton vaikka koittivatkin saada mopoa romutettavaksi
    Mitä helvettiä sää siellä oikein sitte teit, että tuommoset sanktiot sait??
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    rupee väkisin hihityttään jonkun kirjoittama tapahtuma kun hän testaili jotain enskaa ja ajeli hitsimaski päässä.
    jossain kohti sitten hitsimaski tippu naaman eteen ja lukittu siihen
    ja mentiin ojan pohjia pitkin jonkun matkaa kai

en löydä oliko tällä foorumilla tuo juttu, mutta vieläkin naurattaa kun mieleen tulee
    ei kai vaan ollu hyväksymättömät putket..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Tässä erään kerran ajelin 12R:llä Kallion suunnalla ja pysähdyin sitten liikennevaloihin suojatien eteen. Tietä oli ylittämässä hyvinkin yli 80 vuotias mummeli kumaraselkäisenä ja keppinsä kanssa. Köpötteli siitä editseni, mutta kääntyi sitten takas ja huusi jotain. No ajattelin, että mitähän pahaa olin mahtanut tehdä ja availin visiiriä ja huusin takas: "Että mitä?!" Mummeli köpötteli viereeni ja sanoi: "On teillä hieno lentokone". Repesin nauramaan ja kiitin.
    ©

... Onnittelut pyörän takaisinsaannista! Oliko toi saamasi ajokielto vain Sveitsin sisäinen vai ihan yleiseurooppalainen???
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kaadoin aikoinaan Suiza GT550:sen huoltoaseman pihaan mittarin viereen, tiedä vieläkään mit vit siinä tapahtui... olisko vaan ollu niin hyytynyt ettei muistanut laittaa jalkoja alas tapeilta :/

Pentuna moposta korkkasi tulpan kierteet, "wiiiii... plop... flof-flof-flof-flof..."

Kaverin CB125T paloi nätisti Mäntsälän keskustassa, jostain tankin saumasta valutti gasoa koneen päälle = instant nuotio ja hurraava yleisö.
    Kärähtänyt Twini hinattiin Kotarilla tallille, poliisit pysäyttämään ja kysymään E-korttia... vitn nilkit

Ajoporukan letka-ajoissa "road captain" vastaa ryhmäajamisesta, turvallisuudesta, käytännössä määrää miten toimitaan liikenteessä sekä pitää huolen siitä että pyörät tankataan tarpeeksi usein.
    Paitsi meillä, muilla riitti gaso hyvinkin mutta kapun chopperin tankki tyhjeni kesken matkan
    Dirty Nasty Furriner
    Ajelin GSX.llä Sotkamosta Helsinkiin ja pysähdyin Kuopion torilla. Pikku poika katseli kun tein lähtöä. Sitten se koputti olkapäähän ja sanoi: "lähe niin että ruopasoo".
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
    Se on hauskaa kun pikkupojat kääntävät ilmassa "kahvaa", kun ajaa ohi. Haluaisivat ilmeisesti lisää vauhtia tai ääntä? Tulee oma nuoruus mieleen kun oltiin porukalla kylänraitilla ihmettelemässä ja arvioimassa ohiajavia autoja ja pyöriä.

Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
    Edellisestä tuli mieleen kun kerran pikkupojat oli tielaidassa näyttämässä "lisää kaasua" käsimerkkiä niin kytkin pohjassa annoin tehoputkella varustetun gsx-r:n laulaa. Toinen pojista säikähti niin että otti kaveristaan halausotteen välittömästi.
    Mielikuvitukseton bussikuski.

Muistakin tämän casen, hyvä että jonkinlaiseen järkevään(?) lopputulemaan viimein päätyivät. Nyt sitten tietysti herää kysymys, että voiko niiltä juustopäiltä vaatia korvauksia? Kaksi vuotta ties missä ja miten säilytetty ajopeli ei välttämättä ole enää ihan sen arvoinen kuin silloin kun edellisen kerran sillä ajelit. Toisaalta eipähän ole tullut kilsoja mittariin

Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
    Saako kysyä Vonikka, että mitähän mahdoit tehä sitten sveitsissä noin rikkollista?
    Kawasaki Zx6R -01

Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
    Eikös se ollut jotakin"cannonball" tyyppistä juttua Euroopassa
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Tämä nyt ei suoranaisesti liity pyöräilyyn mutta pyörään senkin edesta. Reilun kahden vuoden odottamisen jälkeen Sveitsin hallinto-oikeus ratkaisi jutun minun eduksi kuukausi sitten ja palautti poliisin vuonna 2007 takavarikoiman moottoripyörän *

Näinkö kauan siitäkin on jo aikaa... Ei kaikkiin ralleihin kannattaisi osallistua. Rikollinen! *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders

Hyvä, että pyörä viimein palautui takaisin. Toivottavasti et sentään kahden vuoden säilytyksestä enää joutunut mitään maksamaan. Ei muuta kuin pyörä keräilyharvinaisuutena myyntiin, ollut sentään CBR2007:n ratkaisuhetkissä mukana. Vaiko ensikesänä sitten taas kisaan mukaan? =)
    Lainaa (kaikas @ Loka. 22 2009,14:18) kirjoitti
    Ei muuta kuin pyörä keräilyharvinaisuutena myyntiin, ollut sentään CBR2007:n ratkaisuhetkissä mukana. Vaiko ensikesänä sitten taas kisaan mukaan? =)
    Katsotaan nyt mutta ajatus oli jollain törkyhinnalla sitä käyttää myynnissä ebayssä sillä kysyjiä tuollekkin pyörälle on ollut keräilijöiden osalta pitkin eurooppaa mitä sveitsin poliisiin on uskominen. Ja huhu maailmalta kertoo että ainakin saman niminen kaveri saattaisi olla jo lähtöluettelossa ensi kesän cannonissa

Mitä noihin rikkeisiin tulee niin taisin vetää toisen suomalaisen kanssa itsemme historian kirjoihin sveitsissä liikenne rikkomus tilastoissa hyvinkin monessa asiassa mutta en täällä yleisesti niitä ala ruotimaan koska .orgin kannan mukaan minun pitäisi olla kuollut ja monta sivullista myös. Ja kuten kuvasta näkyy täällähän minä kirjoittelen niin joku yhtälössä ei silloin ole tosi ja en jaksa alkaa vääntämään kuka valehtelee
    Lainaa (Vonikka @ Loka. 22 2009,14:46) kirjoitti
    Mitä noihin rikkeisiin tulee niin taisin vetää toisen suomalaisen kanssa itsemme historian kirjoihin sveitsissä liikenne rikkomus tilastoissa hyvinkin monessa asiassa mutta en täällä yleisesti niitä ala ruotimaan koska .orgin kannan mukaan minun pitäisi olla kuollut ja monta sivullista myös. Ja kuten kuvasta näkyy täällähän minä kirjoittelen niin joku yhtälössä ei silloin ole tosi ja en jaksa alkaa vääntämään kuka valehtelee *
    Parempi niin sillä eihän niitä kilokikserin tehoja kukaan voi käyttää liikenteessä oikeasti, pelkkä munanjatke se on... Sehän on tullut kohtuu selväksi... *
    Supermoto
    Lapissa joskus -70-luvulla Norjaan mennessäni XS 2 Jammustani irtosi toinen äänenvaimennin erään joen ylittävällä sillalla. Se lensi kaiteen välistä alas mutta putosi aivan vesirajaan.
    No, lisäonneksi vähän matkan päässä oli ystävällinen korjaamonpitäjä joka hitsasi murtuneen korvakkeen kiinni.
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kerran ajettiin pikku porukalla Isolta Kirkolta Lietoon, ainoa pyörä joka hukkasi osia oli jammun iso Dragstar joka pudotti vaimentimen moottoritielle, takana ajanut Chrysler Voyager sitten mankeloi sen... Jonkin verran joutui kuittailemaan asiasta, kuski oli vielä luullut että MUN mopo oli alkanut metelöimään
    Dirty Nasty Furriner
    Skootterilla kerran piikkikorkosaappailla liikenteessa ja paatin tarkistaa ilmanpaineet. *Seisomaan pyoran vasemmalle puolelle laittamaan keskitukea alas, ja molemmat korot juuttuivat sellaiseen pieneen metalliralliin, enka saanut niita millaan irt. *Jouduin huutamaan paria tankkaajaa avuksi; toinen talutti Vespan pois ja toinen auttoi saappaitten kanssa. *

Ducatia koeajellessani jouduin lahtemaan diilerin edesta heti 90-asteisen kulman ylamakeen. *Sita ennen olin ajanut vaihteellisella ehka noin 6h... *Sain sen tietty sammumaan ja kaaduin kyljelleni diilerin eteen jalkakaytavalle kaikkien muitten ostoskelijoiden sekaan. *

Seuraavana paivana mp-liikkeen parkkiruudusta lahtiessani jouduin tekemaan taas 90-asteisen kaantymisen, ja se saamarin pyora sammui taas. *Onneksi ei kaatunut muitten pyorien paalle, vaan itseni. *Kaupasta pari asiakasta tuli apuun, tietty mp-poliiseja virkapuvussa.

Olen sittemmin oppinut kytkinkontrollin...

Lainaa (kaikas @ Loka. 22 2009,14:18) kirjoitti
    Ei muuta kuin pyörä keräilyharvinaisuutena myyntiin, ollut sentään CBR2007:n ratkaisuhetkissä mukana. Vaiko ensikesänä sitten taas kisaan mukaan? =)
    Katsotaan nyt mutta ajatus oli jollain törkyhinnalla sitä käyttää myynnissä ebayssä sillä kysyjiä tuollekkin pyörälle on ollut keräilijöiden osalta pitkin eurooppaa mitä sveitsin poliisiin on uskominen. Ja huhu maailmalta kertoo että ainakin saman niminen kaveri saattaisi olla jo lähtöluettelossa ensi kesän cannonissa *

Mitä noihin rikkeisiin tulee niin taisin vetää toisen suomalaisen kanssa itsemme historian kirjoihin sveitsissä liikenne rikkomus tilastoissa hyvinkin monessa asiassa mutta en täällä yleisesti niitä ala ruotimaan koska .orgin kannan mukaan minun pitäisi olla kuollut ja monta sivullista myös. Ja kuten kuvasta näkyy täällähän minä kirjoittelen niin joku yhtälössä ei silloin ole tosi ja en jaksa alkaa vääntämään kuka valehtelee *
    Heh. Itekkin opin että täällä ei kannata kertoa omista ajoista yhtään mitään. Muuten on heti valehtelija ja itsemurhakandidaatti ja psykopaatti ja ties mitä muuta
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
    Ja huhu maailmalta kertoo että ainakin saman niminen kaveri saattaisi olla jo lähtöluettelossa ensi kesän cannonissa *
    Onkohan Pohjolan sponssaama ajokoulu ensi vuonna segmentoitu vetohenkisemmälle kohderyhmälle?

Googlehan tuon kerto Melkonen setti
    Kawasaki Zx6R -01

Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
    No, eilen aamulla oli tosi hassu tapaus. Olin arkisesti menossa kotilolla työpaikkaa kohti aamuruuhkassa, Kulosaaren sillalta alas Sörnäisten rantatielle. Aamu oli märkä ja pirun pimeä, kolme kaistaa rinnakkain täynnä, edessä työmaa jossa kolme kaistaa menee kahdeksi. Ilma täynnä normi aamuärtymystä, vilkkuja oikealle ja vasemmalle kun porukka sulloutuu kolmelta kaistalta kahdelle. Jono liikkui noin 10-15 km/h, mutta liikkui kuitenkin. Sitten se hassu juttu tapahtui. Yksi bläkkäri veti nelivilkut päällä splitaten kylmän rauhallisesti autojonojen välistä aikas reilulla nopeuserolla autoihin. Vaikka tapana on vilkuilla peileihin, niin kaverista ei ollut mitään havaintoa ennekuin suhahti korvan vierestä ohi. Kyllä oli tosi hassu juttu, naureskelin sille koko päivän. Luin hesaria aamulla, niin todennäköisesti kaveri elää ainakin tänään vielä, ei ollut mitään pikkujuttua tyyliin auto ajoi motoristin päälle... Onnea vaan ja lisää hassutuksia.

BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  30.  
    Lainaa (Black Flag Rider @ Loka. 23 2009,09:28) kirjoitti
    No, eilen aamulla oli tosi hassu tapaus. Olin arkisesti menossa kotilolla työpaikkaa kohti aamuruuhkassa, Kulosaaren sillalta alas Sörnäisten rantatielle. Aamu oli märkä ja pirun pimeä, kolme kaistaa rinnakkain täynnä, edessä työmaa jossa kolme kaistaa menee kahdeksi. Ilma täynnä normi aamuärtymystä, vilkkuja oikealle ja vasemmalle kun porukka sulloutuu kolmelta kaistalta kahdelle. Jono liikkui noin 10-15 km/h, mutta liikkui kuitenkin. Sitten se hassu juttu tapahtui. Yksi bläkkäri veti nelivilkut päällä splitaten kylmän rauhallisesti autojonojen välistä aikas reilulla nopeuserolla autoihin. Vaikka tapana on vilkuilla peileihin, niin kaverista ei ollut mitään havaintoa ennekuin suhahti korvan vierestä ohi. Kyllä oli tosi hassu juttu, naureskelin sille koko päivän. Luin hesaria aamulla, niin todennäköisesti kaveri elää ainakin tänään vielä, ei ollut mitään pikkujuttua tyyliin auto ajoi motoristin päälle... Onnea vaan ja lisää hassutuksia.

BF
    Helsinki niin iso paikka, siellä on monta ihmistä ja korkeita tupia. Tällaisissa olosuhteissa joku voi livahtaa töihinsä ilman, että huomaa lainkaan. Asialle pitäisi ehdottomasti tehdä jotain.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen